Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by t0rquemada View Post

    Iar Renault nu a anunțat, incă, nimic https://anpc.ro/retrageri-voluntare-2023/

    [/url]
    Nu se publica decat OTS rosu acolo.


    Comment


    • Am uitat sa va arat de ce zic eu ca nu e bun gazul, si altii ma fac pe mine nebun.
      Attached Files

      Comment


      • Originally posted by punktnet View Post
        Am uitat sa va arat de ce zic eu ca nu e bun gazul, si altii ma fac pe mine nebun.
        Pentru cei mai putin tehnici, spune-ne, te rog, ce ne arati acolo? Ca nu inteleg, nu e bun un anumit gaz, sau GPL-ul in general?

        Comment


        • cred ca e pilitura din butelia de gaz de unde a alimentat. eu am avut noroc pana acum. filtru era lacrima (70% lukoil si restu` rompetrol si omv)

          Comment


          • Citez fara alte comentarii:
            quote=punktnet,9 Mar 2023, 09:30
            Neoficial sunt cazuri in care unde au crapat 3 senzori vechi, a crapat si asta nou.
            Deductie logica ca este gazul de vina.

            Comment


            • Subscriu! Prefer sa fiu rechemat in service in detrimentul descoperiri involuntare a unui defect de fabricatie.

              „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

              Comment


              • Eu la o masina noua prefer sa nu am (multe) defecte de fabricatie, unele cunoscute inca inainte de producerea ei, altele nerezolvate chiar si dupa rechemari sau OTS-uri, etc... (iar la Dacia mea NU am avut defecte de fabricatie, rechemari, OTS-uri sau probleme tehnice, dupa aproape sase ani sunt multumit de masina si alegerea \achizitia facuta, acelasi lucru il doresc tuturor, inclusiv la \cu L&S3 )

                Comment


                • N-am stiut ca se da premiu pentru numarul de mesaje scrise pe forum, o sa incerc sa candidez si eu de acum incolo...

                  Culmea e ca desi se vand peste tot in lume masinile Dacia, tocmai romanii sunt cei mai aprigi contestatari ai marcii desi ne asigura cam 14% din PIB marca asta atat de slab calitativa si de naspa, nasoala si mai zi tu cum vrei (tu, oricare ai fi tu.)
                  Diferenta intre noi si Cehi, care erau mai in rahat cu skoda decat eram noi cu Dacia, este ca la ei indiferent cat de multumiti sunt sau nu de masinile facute de ei, nu o sa vezi niciodata ce vezi prin comentariile de pe forumurile sau grupurile de pe la noi - da, ai acces sa intri pe forumuri din cehia sau grupuri de discutii ca te primesc.

                  Noi in schimb atat putem, sa aruncam cu rahat in ultima spita de la roata industriei din tara asta, facem coada la vama cu importuri de cotete de gaini euro 4 sau mai mic, in loc sa incurajam industria sa mergem cu masinile facute de noi - asa nasoale cum sunt - pentru ca tot in tara se intorc banii castigati de Dacia prin investitii sau salarii,etc ( SIC, automobile dacia este societate romaneasca care plateste taxe si impozite aici)

                  Si ce e mai important, noi ca natie ne place sa ne dam destepti cand suntem prosti.
                  Data viitoare cand mai prind in service vreun client care si-a stricat masina ca "asa a citit pe forum ca activeaza ceva sau modifica altceva" ar trebui sa il trimit pe forum sa primeasca garantie. Dar din pacate nu fac asta ca sunt prost si ma pun in locul lui si imi dau seama cat de nasol e sa te duci incantat la masina sa faci ceva ce ai vazut pe forum si sa te trezesti ca nu mai merge.
                  Astazi am vazut 2 cazuri de media display stricate cu micom_test. Inca ma gandesc daca ii pun sa plateasca sau nu.

                  Comment


                  • Originally posted by punktnet View Post
                    ...
                    Data viitoare cand mai prind in service vreun client care si-a stricat masina ca "asa a citit pe forum ca activeaza ceva sau modifica altceva" ar trebui sa il trimit pe forum sa primeasca garantie. Dar din pacate nu fac asta ca sunt prost si ma pun in locul lui si imi dau seama cat de nasol e sa te duci incantat la masina sa faci ceva ce ai vazut pe forum si sa te trezesti ca nu mai merge.
                    Astazi am vazut 2 cazuri de media display stricate cu micom_test. Inca ma gandesc daca ii pun sa plateasca sau nu.
                    Cum să scrii așa te ceva te alergă unii de pe aici cu bâta

                    CID direct, prostia se plătește.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • O mai gad...

                      Comment


                      • Nu stiu ce legatura au cele ”2 cazuri de media display stricate cu micom_test” (e destul de clar, tocmai de aceea am si subliniat) plus toate celelalte lucruri scrise in # 2261 total aiurea si chiar ”pe invers” ex ”romanii sunt cei mai aprigi contestatari ai marcii desi ne asigura cam 14% din PIB marca asta atat de slab calitativa si de naspa, nasoala ...” (si am scris de nenumarate ori ca masina mea NU este slab calitativa, naspa, nasoala, etc. ba din contra e foarte buna, sunt multumit de calitatea ei, etc... plus ca unul din motivele pentru care am ales Dacia este faptul ca a fost produsa in Romania, chiar daca puteam sa aleg orice alta marca), cehii si Skoda, ultima spita de la roata industriei din tara asta, coada la vama cu importuri de cotete de gaini euro 4 sau mai mic, ca suntem o natie de prosti, etc... cu problemele tehnice destul de multe, neplacute si din pacate inca nerezolvate de atata timp pe care le are noua platforma.

                        Revenind la acestea si ultima informatie pe care ne-a oferit-o colegul punktnet cu senzorii de gaz plus un mic”istoric” a ceea ce a scris pe forum:
                        - pe 5 Decembrie 2022 ne-a spus ca Dacia are in lucru o ”directiva” bazata pe un studiu fulger al celor de la LandiRenzo prin care nu se mai schimba absolut niciun senzor pe garantie
                        - pe 2 February 2023 ne-a informat ca ”Da, s-a luat decizia sa se schimbe tot lotul de senzori sa nu mai existe discutii ulterior. OTS-ul este albastru si impacteaza tot ce are GPL de fabrica LR versiunea asta. (clio si captur de la reno parca)”
                        - acum doua saptamani ca: ”Începând de vineri, s-a suspendat ots -ul ce schimbă senzorul de gpl, pe o perioadă nedeterminată. Se mai înlocuiesc doar cei care pică și numai cu acord tehnic.”
                        - iar cu putin timp inainte: ”Neoficial sunt cazuri in care unde au crapat 3 senzori vechi, a crapat si asta nou. Deductie logica ca este gazul de vina (deci acelasi lucru ca in decembrie anul trecut)
                        Si poate le explica colegilor care au aceasta problema tehnica cum va ramane pana la urma cu acest mirabolant OTS si cum va rezolva Dacia (NU Skoda sau benve-ul) aceasta problema care este cunoscuta de multa vreme si din pacate destul de des intalnita, atat (ne)cazurile scrise in acest topic cat si statistica oferita de colegul DFA (din nou cu toate multumirile de rigoare pentru timpul si efortul sau in colectarea acestor date) aici: https://www.loganclub.ro/forum/forum...ii#post3673276


                        Comment


                        • punktnet Maestre ( sau draga mecanicule ) dar partea aia nasoala in care oameni din reprezentanta ( carpaci , 2 la leu, nestiutori , pielea... , aia care nu fac deosebire intre doua piulite) nu stiu sa isi faca treaba... de aia nu spui nimic? Angajati ai reprezentantelor care nu fac deosebirea intre o Dacia Logan si o Dacia 1100, care au impresia ca citez... "merge si asa" de aia nu spui nimic?

                          Nu contest ca sunt multi destepti in Romania si pe forum, DAR datorita acestui forum s-au rezolvat si se rezolva o multime de neclaritati. Se gasesc raspunsuri la o multime de intrebari, si pune presiune pe producatorul de masini care trateaza clientul roman ca pe unul din Kenia. Partea asta ai cam uitat-o ( mestere). Oare cand o sa intelegeti ( voi astia care cred ca Dacia cu xx% PIB sta in Romania ca sa ajute tara ) ca Renault are numai de castigat. In momentul in care profitul ( partea aia financiara care intra in buzunare) nu va mai vi de MILIOANE de euro, vor pleca fara sa se uite inapoi?

                          Cred ca postul tau e putin deplasat si probabil cafeaua de la aparatul din colt a fost fara zahar si de aici atitudinea asta de XXXXX.


                          „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                          Comment


                          • Pt linistea mentala inca de la prima alimentare cu gaz folosesc filtru din asta, pana acum am bagat de la omv, mol si doar de doua ori lukoil (n-am simtit nimic in neregula nici de la astia) .
                            Din 8400 km rulati cred ca vreo 6000 km sunt doar pe gaz, poate mai multi.
                            Filtrul inca nu e imbacsit

                            Attached Files

                            Comment


                            • Originally posted by ktgcristi View Post
                              Mii de multumiri t0rquemada
                              Exact a mers conform indicatiilor.
                              tweeterul nou iti functioneaza ok?
                              parca m-as apuca si eu sa caut dupa cabluri.
                              merci.

                              Comment


                              • Originally posted by speleus View Post

                                tweeterul nou iti functioneaza ok?
                                parca m-as apuca si eu sa caut dupa cabluri.
                                merci.
                                Da, da. Pe partea dreapta e super usor de instalat. Pe partea stanga am cerut ajutor.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google