Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cât mai stau am investigat scârțâitul ștergătoarelor. Primul care scârțâia a fost cel al șoferului la cursa de întoarcere, l-am îndreptat, însă am descoperit că și cel pasager scârțâie. Am făcut un mic ghid, daca va fi util.
    Problema e următoarea - lama e în aceeași poziție pe ambele curse. Pe prima cursă e correct, însă la întoarcere nu se înclină pe partea opusă ci rămâne în aceeași poziție.
    Poziția corectă după finisarea cursei se vede in poza 1 al lamei din partea șoferului.
    In poza 2 este ștergătorul pasagerului care este in poziție incorecta.
    Cu toate că am pus niste microfibră, este necesar totuși ceva cârpă mai vânjoasă fiindcă a ajuns sa o rupă și să zgârie nițel ștergătorul. ( Nu e critic )
    Poza 3 - se apuca cheia care este mai aproape de mijloc și se ține pe loc. Cheia de la margine se trage spre față. ( In dependenta de direcția în care e necesar îndreptarea*

    Se apucă doar de partea de metal solida *

    Pentru a verifica pozitia corecta, comutati un ciclu baleiaj. Dupa nevoie repetați.
    Poza 4 - lama stergatorului pasager in poziția corectă

    Sper să fie utilă postarea
    Attached Files
    Last edited by asitaka; 4 weeks ago.
    Să ne țină turbinele!

    Comment


    • O sa inlocuiesc si suportul de prindere a bieletei antibalans (motor/cv), nu ma astept ca asta sa fie cauza hopurilor dar este singurul element ramas neinlocuit. Cat despre caneluri cred ca existenta lor este doar pentru a reduce costul piesei (reperul pare a fi turnat, nu am observat urme de uzura in dreptul canelurilor)

      Comment


      • buna seara.,nu reusesc sa resetez martor motor cheie portocalie. Am incercat din sageti Sandero3 2021 Multumesc

        Comment


        • Salut, daca este vorba despre resetarea intervalului de revizie /service vezi manualul de utilizare si /sau aici: http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:f...r-revizie#toc4
          Last edited by Gil26; 3 days ago.

          Comment


          • In curand ajung la revizia de 4 ani, cand planific schimbul antigelului, pompei de apa, curea accesorii, bujii.

            Citisem pe FB precum ca este o incompatibilitate intre pompele de apa si fulii, si la una din ele ar trebui sa cumperi si fulia sau sa o adaptezi cu un burghiu etc. Diferenta ar veni de la distanta intre buloane. Sunt pana si kituri cu fulii noi. Vizual din poze par a fi acelasi lucru, doar cu forma diferita a pompei de apa.

            Deci conform logan wiki avem:
            1. 210109334R
            2. 210104880R / 210104221R

            Stie cineva careva informatii la subiect?

            Ma gandeam sa iau o pompa de apa aftermarket echivalenta a 210109334R, INA sau SKF spre exemplu, si chestia asta m-a pus pe ganduri un pic.
            Attached Files
            Să ne țină turbinele!

            Comment


            • Nu stiu daca pompele de apa AM exemplificate sunt echivalente 100% cu cea OE (caracteristici, gaurile de prindere ale pompei si ale fuliei, diametrul fuliei, garnitura si forma ei, etc.) dar aceasta este pompa de apa pentru un motor H4D470 (vezi si cuplurile de strangere ale suruburilor pompa 25 Nm si fulie 10 Nm):
              Attached Files

              Comment


              • Observ că pompa din schematică se aseamănă vizual cu 210109334R. Teoretic nu ar trebui să fie careva probleme.

                Atasez și o captură de pe pagina Fb la subiect și imaginea de fulie adaptată de la un alt utilizator.
                Attached Files
                Să ne țină turbinele!

                Comment


                • Hai ca mi-am raspuns singur la intrebare, revizuind # pieselor inca o data.
                  Piesa "noua si ranforsata" care necesita fulie noua sau adaptarea celei vechi, pare sa fie pompa tce anume pentru renault - 210104221R.
                  Cer scuze de spam

                  se poate sterge mesajele daca e necesar*
                  Să ne țină turbinele!

                  Comment


                  • Salut, ieri mi-a fost schimbata turbina, 48500 km, logan 2022 Gpl, mai am garantie o luna jumate. Scurt istoric, la 18000 km am sesizat prima oara zornaitul tijei, la 22000 cand a aparut softul pentru zornait l-am si aplicat. De atunci, la fiecare intrare in service am solicitat aplicarea ultimului soft pt turbina si resetare adaptivi, masina se comporta normal, insa cu usoare valuriri alle acceleratiei in anumitte conditii, dar nu erau deranjante. Si mai aveam, inca de noua, o usoara gatuire in jurul a 2800 de roatatii, indiferent de treapta de viteza. Saptamana trecuta am fost sa fac revizia de 3 ani, ocazie cu care am solicitat, din nou, update soft + adaptivi, lucru care s-a si intamplat. Dar a doua zi dimineata, la prima pornire, s-au aprins martorii in bord, in cascada, verifica injectia, poluare, franare , etc. M-am dus la ei, au resoftat si au zis ca daca sa aprind din nou o sa ceara la uzina aaceptul pt inlocuire. In 20 de km s-au aprins si asta a fost tot. Legat de noua turbina, acceleratia este liniara, a disparut gatuirea de la 2800 de rotatii precum si acceleratia valurita. Nota 10 pentru service-ul Dacia de la Giurgiu.

                    Comment


                    • Un cod pentru piesa inlocuita? Ne ajuta pentru cei cu garantia depasita.

                      Comment


                      • 144108206R—A - noul model ranforsat de turbină BorgWarner care împreună cu cea mai nouă calibrare ECM din BT71538 rezolvă defectul ascuns din fabricație al supapei EWG - acest model se montează pe mașinile noi fabricate din 6 Octombrie 2023 și este disponibil în service Dacia din Ianuarie 2024
                        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                        Comment


                        • Originally posted by madi View Post
                          Un cod pentru piesa inlocuita? Ne ajuta pentru cei cu garantia depasita.
                          Din pacate nu am codul, noroc cu colegul DFA

                          Comment


                          • Apropo de turbină...

                            Informații privind turbina non-ranforsată (montată în perioada Oct-2020 - Oct-2023)
                            - BT71538 permite acum înlocuirea turbinei gratuit chiar și dacă mașina a ieșit din garanție !!!!!!!
                            - DAR, cu niște condiții:
                            - mașina a făcut revizii în rețeaua Dacia
                            - se trimite test video joc turbină și constatare accelerație neliniară deranjantă la fabrică
                            - dacă fabrica aprobă, turbina se înlocuiește cu cea ranforsată​
                            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google