anduvirgil si oricum perdeaua nu va lucra eficient la variatia asta de tensiune 12V - 14.7V.
Logan III - Probleme Tehnice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Hmmm
Astea cu jet sunt praf.
Stânga stropea puțin peste ștergător, iar dreapta stropea sus pe parbriz.
Am verificat, iar duza nu era fixată bine la locul ei. Am fixat o ca pe cealaltă și acum stropește puțin deasupra parbrizului.
Așa cum era pusă inițial duza din dreapta, pare ca și cum ar fi 2 poziții de montaj. In pozitia intermediara , ridicata din spate stropește sus, iar în pozitia intrată toată stropește jos.
Le am pus pe amândouă in pozitia intermediara și bate prea sus, jeturile exterioare dau peste plafon.
În poziție intermediară stau fixe, nu se mișca / nu au tendința de a cădea.
Le am lăsat în pozitia cu jet în jos....puțin deasupra ștergătoarelor.
Nu am incercat reglarea cu acul.
Logan 0.9 TCe 2018
Comment
-
hai ca n-am mai scris de mult. m-am plictisit de probleme si le-am lasat asa))
2 recente, care ma streseaza.
1. ma indepartez de masina, si inchide automat cand are chef. odata la 6 indepartari, uita sa inchida masina. am gasit-o de multe ori deschisa) bonus: se reseteza singura setarea (am optiunea cu buton si o tin sa o deschid eu din buton cand ma apropii) si revine la deschidere automata cand ma apropii. o setez iar, dupa o perioada revine la deschidere automata
2. dimineata cand plec, primele minute, se aude in scartait in spate cred ca de la suspensii, cand se pune in msicare si prin mici denivelari, ca la o usa care incepe sa scartaie cand o misti. dupa cateva minute , dispare)
Comment
-
azi am verificat un pic lichidele, apropo, și la voi e greu de văzut nivelu pe joja aia de ulei ? O bag și scotde mai multe ori până cred că am citit corect.
Ar mai fi 2 aspecte de sesizat:
1. Am inspectat un pic cu lanterna și am văzut un pic umed undeva pe lângă cureaia de accesorii, pun o poză. Nici nu știu ce e acolo, nu știu unde e pompa de apă. Ce să fie? Să mă îngrijorez? Peste 3 luni am revizia de 4 ani, măcar să știu să le zic ceva despre acel aspect la revizie.
2. Când apăs în jos pe față dreapta și stânga, pentru verificare amortizoare, pare că se balansează un pic și scârție destul de tare ceva pe partea dreaptă, chiar dacă apăs pe stânga. Mașina are 60K de Km.
20250612-130916.jpg
Comment
-
x_dadu Mihai2k4 pentru scartiaiala, zgomote in spate pe denivelari verificati postarea pentru instructiuni verificare pentru una din variante ( ar putea fi si amortizorul defect ) #3289
x_dadu vezi si postarea pentru transpiratii ulei #2696 ( se rezolva pe garantie daca mai este ). Pe poza roata cea mare pe stanga este arborele motorului, pompa e pe mijloc, iar pe dreapta jos se vede o bucata a fuliei alternatorului
Pentru ambii, vedeti pe http://logan3wiki.wikidot.com/start toate problemele posibile la masina Last edited by asitaka; 1 day ago.Să ne țină turbinele!
- Likes 1
Comment
-
x_dadu
0. Cum se verifică corect nivelul de ulei din motor?
Dacă vrei un nivel foarte clar de ulei pe tija jojei, fără ca uleiul să se întindă pe tijă, trebuie să urmezi acești pași:
1. Mașina o lași peste noapte, pe un loc drept.
2. Măsori nivelul doar dimineața următoare.
3. Măsori ÎNAINTE de a porni motorul.
4. Măsori FĂRĂ să ștergi tija CU NIMIC. Ștergerea tijei mărește șansele ca uleiul să se întindă și să mânjească tija, făcând neclar nivelul de ulei din carterul inferior (baia de ulei).
5. Nu bagi tija înapoi și apoi o scoți și abia atunci citești nivelul! NU!
6. Nivelul corect se află DOAR când tragi tija PRIMA OARĂ - restul citirilor sunt irelevante pentru că uleiul se va întinde pe tijă cu atât mai mult cu cât te joci cu tija mai mult…
7. Te uiți pe ambele fețe, doar 1 singură față poate avea un nivel mai difuz (tija mânjită). ÎNTOTDEAUNA una din fețe va avea un nivel mai clar, chiar dacă cealaltă față va fi mânjită foarte mult. Cu toate astea, fața cu nivelul mai clar poate fi și ea mânjită parțial, dar deosebirea dintre partea care conține mai mult ulei și cea care conține mai puțin ulei este suficient de clară ca să poți determina nivelul de ulei. În acest caz, pe măsură ce va trece timpul (și km) nivelul va deveni din ce în ce mai clar și mânjirea tijei va fi mai mică.
8. Dacă sunt ambele fețe mânjite și nicicum nu poți determina diferența dintre nivel și mânjire - motivul cel mai probabil este că nivelul de ulei este dincolo de MAX - adică în motor se află mai mult de 4,1 litri de ulei - valoarea de 4,1 este valabilă doar pentru H4D (1.0 TCe 90 / 1.0 ECO-G 100), alte motoare au capacități diverse de ulei - vezi Fișa de Întreținere a mașinii tale. De exemplu 1.0 SCe 65 are altă cantitate de ulei.
Între crestătura de MIN și cea de MAX este 1 litru de ulei ca nivel, deci la MIN = 3,1 litri în carterul inferior iar la MAX = 4,1 litri de ulei în carterul inferior - din nou, valabil doar pentru H4D (1.0 TCe 90 / 1.0 ECO-G 100), alte motoare au capacități diverse de ulei - vezi Fișa de Întreținere a mașinii tale.
Dacă faci o fotografie la tijă ea NU se face cu tija ținută în aer - ci pregătești dinainte o bucată de hârtie/șervețel și așezi vârful tijei cu fața care are nivelul cel mai clar delimitat în sus, pe hârtie, pe botul mașinii - abia atunci va ieși fotografia clară - pentru că atunci camera are pe ce focaliza în mod corect - cu tija în aer e dificil, ea fiind foarte subțire.
1. probabil curge un pic de la pompa de apă - trebuie să o schimbi cu cea ranforsată - Piese de schimb - Logan/Sandero III 2020-2028 wiki
2. probabil ceva uzură la bucșe sau flanșe...
Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 4
Comment
-
Viliherman64
Toate mașinile Logan/Sandero III cu motor H4D au EXACT aceiași turbină, fabricată de BW în Polonia...
Km la care pică e variabil, depinde de multe..., în general dincolo de 50-60.000 km - asta DACĂ PICĂ - pentru că majoritatea turbinelor NU SE DEFECTEAZĂ, în ciuda atmosferei apocaliptice de pe net..., adică nu e ca și cu senzorul T-MAPC97 de la Continental care se defecta GARANTAT până în 60.000 km..., la care s-a și făcut rechemare (OTS: 0DQW).
Apropo, ai aplicat BT71538 la turbina ta? - OTS - Rechemări - Logan/Sandero III 2020-2028 wikiLogan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 2
Comment
-
Da, mergi la orice service Dacia sau Renault și- cere aplicarea ultimei versiuni de BT71538 apoi
- să-ți facă RECALIBRARE EWG și
- RESET ADAPTIVI.
Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 2
Comment
Comment