Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cu toate acestea mici probleme ale adolescențe, consider că sunt niște motoare reușite, iar Dacia vinde mașini cu un raport calitate preț acceptabil.
    Este drept că prețul sau profitul Dacia putea fi mic ...dar asta e piața.

    Personal sunt mulțumit de cum se comporta mașina, iar în comparație cu cealaltă masina din semnătura, este superioară dpdv tehnic și confort.
    Că aspect negativ, in afara de troncănit, este umezeala de la valva PCV de la asta noua care e mai mare in 3k km decât la aia veche in 10k km.
    Poate pe gaz e mai "uleioasa", așa cum este mai zgomotoasa și trepidează mai tare.

    0.9 TCe 2018, ECO-G 2025

    Comment


    • Teoretic, da, 1.0TCe e reușit... dar practic (din interacțiunea pe viu) :

      1. probleme specifice - Logan II 2020
      2. Turbo (clănțănit/zornăit) - Logan II, Logan III, Duster ph3
      3. senzor presiune diferențială -Logan III
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Originally posted by DFA View Post
        Huh????

        Nu cred că ai înțeles cum funcționează calculatoarele mașinii...

        Ce comunică ele între ele și ce comunică ele cu șoferul sunt aceleași lucruri - doar că într-o formă diferită.

        Iar BT71538 nu ascunde nici o eroare - ți-am dat mură în gură să citești TOT ce am scris despre ce face BT71538 pe Wiki, dar se pare că nu te-ai obosit...

        OTS - Rechemări - Logan/Sandero III 2020-2028 wiki

        uite un mic extras din ce face BT71538:
        Am citit, cum sa nu. S-ar putea sa vorbim de chestii diferite.
        1. La mine nu zornaie nimic.
        2. N-am idee de erorile INTERNE citite de tehnicianul Dacia, dar stiu ca erau multe, eram prea la distanta de ecranul lui pentru a le putea citi, dar in mod sigur erau si de la turbina si ansamblul ei. Inca regret ca nu le-am salvat cand le-am citit cu OBD2-ul meu.
        3. Din ce ai scris pe Wiki am inteles ca nu se rezolva nimic, ci doar se amana producerea defectului final. Ceea ce concorda cu ce am zis eu si anume ca se baga gunoiul sub pres. E nasol sa pleci, de pilda, intr-o calatorie in afara, stiind ca te poti astepta oricand sa-ti bulesti motorul...
        4. Dupa urmatoarea calatorie mai lunga voi testa cu OBD2-ul sa vad daca mai apar erori. Sa inteleg ca daca ele mai sunt acolo, Dacia le ia in considerare si poate schimba turbina? Sau trebuie sa crape de la sine?
        Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
        Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

        Comment


        • pe mine ma sperie altceva.

          am masina de aproape 4 ani (primul lot) si:

          1. senzor gpl n-am avut probleme ( mi l-au schimbat fortat la revizie)
          2. turbina nu am avut probleme, doar accelerat in valuri ( am schimbat-o si pe aia sa fiu sigur, face la fel pe benzina cu toate reset-urile si calibrarile)
          3. pompa de apa, la fel, e aia de fabrica dupa 4 ani si 100mii km

          Acum ce sa fac... sa o schimb de dragul de a o schimba?

          Comment


          • Originally posted by ursamajor View Post
            3. Din ce ai scris pe Wiki am inteles ca nu se rezolva nimic, ci doar se amana producerea defectului final.
            Am scris foarte clar pe Wiki...

            BT71538 / BT67873 nu are pretenția să rezolve defectul - ci doar să diminueze efectele distructive asupra supapei de descărcare - deci practic lungește viața turbinei.
            Nu știe nimeni cât de mult sau puțin.

            Originally posted by ursamajor View Post
            Ceea ce concorda cu ce am zis eu si anume ca se baga gunoiul sub pres.
            Despre faptul că BT71538 e doar o ameliorare ți-ar trebui să ți se spună și la service Dacia...
            Soluția definitivă este schimbarea turbinei cu cea ranforsată.
            Nu bagă nimeni "gunoiul" sub preș...




            Originally posted by ursamajor View Post
            E nasol sa pleci, de pilda, intr-o calatorie in afara, stiind ca te poti astepta oricand sa-ti bulesti motorul...
            ​​
            Nu se bulește nici un motor în urma erorilor provocate de turbină... - cel mult motorul intră în LIMP MODE și te târâi cu mașina până la service.


            Originally posted by ursamajor View Post
            4. Dupa urmatoarea calatorie mai lunga voi testa cu OBD2-ul sa vad daca mai apar erori. Sa inteleg ca daca ele mai sunt acolo, Dacia le ia in considerare si poate schimba turbina? Sau trebuie sa crape de la sine?
            Erorile ar trebuie să fie prezente, nu neapărat memorate.

            Condițiile de schimbare ale turbinei sunt pe Wiki...​, dacă ai fi citit nu mai discutam despre pct. 4....
            POST-GARANȚIE


            - BT71538 permite acum înlocuirea turbinei gratuit chiar și dacă mașina a ieșit din garanție !!!!!!!
            - DAR, cu niște condiții:
            - mașina a făcut revizii în rețeaua Dacia;
            - se trimite video cu test joc turbină și constatare accelerație neliniară deranjantă la fabrică;
            - dacă fabrica aprobă, turbina se înlocuiește cu cea ranforsată;
            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

            Comment


            • Originally posted by DFA View Post
              Despre faptul că BT71538 e doar o ameliorare ți-ar trebui să ți se spună și la service Dacia...
              Soluția definitivă este schimbarea turbinei cu cea ranforsată.
              Nu bagă nimeni "gunoiul" sub preș...
              Vajnicii flacai de la APAN service nici macar nu mi-au spus ce i-au facut masinii. Nici ca s-a aplicat BT71538... ce-au facut se vede in poza cu fisa de la service pe care am atasat-o mai in urma.
              Daca asta nu e bagat gunoi sub pres, ce-o fi...

              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

              Comment


              • Oricum, intre timp mi-a venit o idee... Voi scrie la Vocea Clientului (sper sa mai existe) sa imi explice acolo ce i s-a facut masinii.
                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                Comment


                • Ca tot veni vorba de revizia de 4 ani, care este cureaua de accesorii corecta?
                  Se pare ca ar avea lungimi diferite?

                  117209538R - OEM Dacia Renault 7PK 1165

                  117205123R - OEM Dacia Renault 7PK 1179

                  Care ar fi cureaua corecta pentru utilizarea cu fulia de la pompa de apa noua ranforsata?

                  Vreau sa cumpar eu piesele si sa ma duc cu ele la un service multimarca pentru instalare, sa nu ma trezesc cu piesa gresita.
                  Last edited by asitaka; 6 days ago.
                  Să ne țină turbinele!

                  Comment


                  • Pe autodoc am gasit ca cureaua 7PK1179 se foloseste pe motoare fara AC. Este corect? Stie cineva precis?
                    Voi comanda 1165 si o sa vad daca e ok.
                    Să ne țină turbinele!

                    Comment


                    • Gresit, daca citesti in celalat topic:
                      Originally posted by Gil26 View Post
                      Salut, daca cauti pe forum s-a mai discutat despre acest subiect (am atasat si capturi aferente).
                      La motoarele 1.0 TCe sistemul NU are role intinzatoare /ghidare deci NU ai ce/cate sa iei si nici ce cost sa estimezi pentru acestea.
                      Se monteaza prin intindere (cu ajutorul unui dispozitiv ex MOT.2101) doar cureaua de accesorii care are codul OE 117205123R marcata 7PK1179 (7 striatii si lungime 1179 mm) sau 117209538R, si este recomandat ca la schimbarea curelei accesorii sa se inlocuiasca preventiv si pompa de apa impreuna cu fulia, eventual cu modelul nou ranforsat 210104221R.
                      Atasat totusi (din nou) si cateva capturi, poate sunt de folos si altor colegi de forum:
                      si mai ales capturile atasate poti observa ca aceasta curea de accesorii cod OE ​117205123R marcata 7PK1179 (7 striatii si lungime 1179 mm) se foloseste si la motoarele H4D cu AC (vezi si fulia compresorului AC).

                      Comment


                      • Gil26 deci ambele curele sunt ok, cu toate ca au lungimi diferite, intinderea lor fiind realizata cu ajutorul compozitiei cauciucului din care sunt compuse, mai dure sau mai moi ?
                        Iar instrumentul pentru intindere si montare se foloseste doar pentru 1179? Sau pentru ambele?
                        Să ne țină turbinele!

                        Comment


                        • La ambele intrebari raspunsul este NU (nu se poate monta o curea cu lungimea gresita, iar dispozitivul pentru montare nu este doar pentru 7PK1179)
                          Last edited by Gil26; 4 days ago.

                          Comment


                          • Originally posted by Th3T1ger View Post

                            Incep sa am si eu simtome, cu licaritul cheitei galbene pe denivelari. La inceput tinea 1 secunda (se aprindea si se stingea), dar treptat a inceput sa ramana aprinsa continuu pe o denivelare, iar la urmatoarea denivelare stinsa. Si tot asa.

                            Avand in vedere ca mi-am antifonat plafonul, am crezut ca problema ar putea proveni din mufa de la plafon, pentru ca simtomul se manifesta doar pe denivelari si ma gandeam sa nu se fi deconectat din greseala, cu toate ca nu am umblat acolo si ma gandesc ca nu ar iesi asa simplu, avand clips? Am demontat rapid ipoteza asta pentru ca, problema asta, a aparut recent dupa cateva luni bune de la antifonare plafon.

                            Eram curios daca problema a disparut dupa ce a fost schimbata bateria?

                            Masina e din mai 2022, stiu ca necesita o resetare la reprezentanta dupa schimbarea bateriei. Dar... mi se pare cam suspect sa se duca bateria dupa doar 2 ani jumate.
                            5 luni mai tarziu... problema rezolvata. A fost schimbat cablajul SOS si antena modul SOS.

                            Comment


                            • Bine ca s-a rezolvat, Renault firma serioasa, repara in timp util nu plimba clientii aiurea pe drumuri.

                              Mai bine facea lucru bun de la inceput, dar merge si asa,

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google