Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mersi Octavian, am tot citit ..... Oricum acum nu am bani de altele asa ca te intreb daca stii sa imi zici la ce da ma astept de la aceste Trw in comparație cu cele originale, unde ai vazut tu diferente. Ms
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by Octavian View Post
      Colegii mai spun ca si Ferodo Premier sunt chiar mai bune decat cele de fabrica (nu ma pronunt pt ca n-am avut) dar cica nu sunt asa de "prietenoase" cu discurile, cazuri concrete si aici cu ceva pagini in spate.
      Originale , iti recomand Ferodo Premier FDB 1781, sunt exact ce trebuie. Chiar si pe programele de piese auto iti e recomandat sa pui acele placute, tocmai ca sunt fix original. Sunt placute moi si nu ataca discul, nu scartaie,nu nimic . Atentie ca pretul variaza intre 1,5 si 1,8 mil lei, depinde de unde cumperi placutele )
      Au mai incercat altii ferodo 845 sau ferodo 2500 sau cine stie ce scumpeturi de raliu si te cred si eu ca au mancat din discurile originale de fabrica ale loganului
      Last edited by Leo0608; 29 September 2013, 10:25.
      ​​​​​​

      Comment


      • Eu am de vreo 20-25000 km discuri ventilate si striate Brembo cod 09.5802.76 si placute Brembo cod P68008. Nu se compara cu nimic din ce am avut pana acum. O distractie ce costa acum in jur de 500 de lei, dar merita toti banii. Placutele sunt acum undeva la jumate.
        Cred ca cel mai important este sa se monteze acelasi producator de placuta si disc, sa fie compatibile duritatea materialelor.

        Comment


        • De regula folosesc placute ieftine, 35-60 roni care ma tin aproximativ 40.000 Km in regim de taxi , se schimba foarte usor , mai mult dureaza de dat jos roata.

          Comment


          • o placuta ieftina, contrafacuta (cea de 35 lei) sau slaba calitativ (trw cotec-60 lei, ferodo sl-60 lei) nu tine mai mult de 20 de mii de km asta in cazul in care (cele contrafacute) nu-ti distrug discul, pe taxi deja in 10 mii km in oras sunt complet duse
            deci 40.000 km in regim de taxi cred ca e trasa de par si tarata prin mocirla
            Last edited by 827sam; 30 September 2013, 09:57.
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • Eu nu vand placute si nu le fac reclama, cele prea ieftine de 35 roni sunt rigide si nu le mai folosesc, dar sunt pe la 45 roni ceva poloneze destul de ok,din AutoCenter Iasi omologate RAR (cel mai mare magazin de piese auto din Iasi)
              Daca nu ma crezi te invit sa vezi cand le schimb pe urmatoarele si vedem cat tine.N-am auzit pe nimeni sa tina doar 10.000 km. Ar insemna sa le schimb la 1-2 luni, dar conteaza si modul fiecaruia de a conduce.

              Comment


              • Originally posted by 827sam View Post
                o placuta ieftina, contrafacuta (cea de 35 lei) sau slaba calitativ (trw cotec-60 lei, ferodo sl-60 lei) nu tine mai mult de 20 de mii de km asta in cazul in care (cele contrafacute) nu-ti distrug discul, pe taxi deja in 10 mii km in oras sunt complet duse
                deci 40.000 km in regim de taxi cred ca e trasa de par si tarata prin mocirla
                Pe mine Ferodo SL m-au tinut 27-28.000Km si mai mergeau lejer pana la 30.000Km. Cum vine asta?

                Comment


                • pe mine m-au tinut 20.000 ferodo sl si vreo 10 mii tin pe un logan taxi, discuri pline.
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • Deci Ferodo , unul merge 30 k (si mai mergeau) si altul 20 k, deci conteaza mult si stilul de condus, condusul sportiv e mortea placutelor.Noroc ca sunt ieftine si se schimba usor.

                    Comment


                    • Condusul PROST este moartea placutelor, nu cel sportiv.
                      sigpic

                      Comment


                      • 67.000km cu placutele de origine.
                        Pentru anul viitor, ma gandesc la un schimb; deocamdata m-am gandit la Ferodo Premier FDB 1781.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Eu in 100k am avut asa:
                          1. placute origine=schimbate la 30k
                          2. Bosch-nu mai pun vreodata
                          3 Valeo
                          4. Valeo-date jos dupa 5k ca am schimbat discurile
                          5.Ferodo FSL845-mai merg 5-10k.
                          Daca nu pun la socoteala un set de Valeo, media iese sub 30k.

                          Decat sa schimb tampoanele la motor (care costa cat 7 seturi de FDB1781) de la frane de motor non stop, prefer sa folosesc indeosebi frana de picior ( ca de aia se si cheama frana de serviciu, nu? Ca sa fie folosita.)
                          Plus ca imi place sa schimb placutele si discurile des. Si bujiile. Si fluidele de lucru ale masinii. Doar uleiul de motor il las conform spuselor producatorului.
                          Imi place si sa aud cat mai des de diversi care ii dau inainte cu frana de motor la semafor sau prin oras, ca atunci cand mergi bara la bara, frana de motor se preteaza fix ca la o coborare de pe Transfagarasan. Dar deh, romanul s-a nascut sofer si poet.

                          Cand vad ce masini neingrijite sunt la taximetrie, ma gandesc ce siguranta ofera unui pasager. Acum vreo cativa ani, un taxi din Iasi, in drum spre aeroport, a plonjat intr-un lac iar pasagera a murit inecata. Probabil si taximetristul ala schimba placutele la juma' de milion de km.

                          is40gan, ala iti e numarul la masina? Asa, ca sa stiu si eu, poate te zaresc prin oras.

                          Sa vad daca ai slickuri pe masina.
                          Last edited by mr.K; 30 September 2013, 20:34. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Originally posted by Leo0608 View Post
                            Originale , iti recomand Ferodo Premier FDB 1781, sunt exact ce trebuie. Chiar si pe programele de piese auto iti e recomandat sa pui acele placute, tocmai ca sunt fix original. Sunt placute moi si nu ataca discul, nu scartaie,nu nimic . Atentie ca pretul variaza intre 1,5 si 1,8 mil lei, depinde de unde cumperi placutele )
                            .............................
                            Nu cred ca sunt OEM, dar cred ca sunt ce trebuie, lumea asa spune si pretul la fel, eu am renuntat sa caut placute ieftine si bune pt ca nu sunt.
                            La schimbul urmator am spus ca pe astea merg, sau in continuare pe ATE care nu m-au dezamagit.

                            Originally posted by Bad_Wolf View Post
                            Mersi Octavian, am tot citit ..... Oricum acum nu am bani de altele asa ca te intreb daca stii sa imi zici la ce sa ma astept de la aceste Trw in comparație cu cele originale, unde ai vazut tu diferente. Ms
                            Sa te astepti (sincer) la o oarecare dezamagire daca ai in cap placutele de fabrica, nu sunt praf, dar pe departe sa fie asemanatoare ca eficienta in orice conditii cu cele de fabrica.
                            Last edited by Octavian; 30 September 2013, 22:11. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Octaviane, cand te-oi mai vizita, ii musai sa-mi incerci franele. Stiu ca am placute de 300 de lei setul, dar pana nu le incingi rau de tot, prind 99% la fel cu Ferodo FDB845.
                              sigpic

                              Comment


                              • mr.k , da asta e numarul meu de inmatriculare, ai vazut multe taxiuri neingrijite dar foarte multe taxiuri sunt cu soferi angajati si ei nu tin cont de gropi si de starea masinii,in cazul meu e masina mea si altfel stau treburile,am mai multa grija , si din 2005 nu am luat nicio amenda de circulatie , si conduc zilnic cam 100 - 150 km, si eu vad masini particulare vai de capul lor,asta e dar daca ne raportam la numarul de accidente din vina unui taximetrist eu zic ca sunt sub 1% din media zilnica de accidente.
                                Stiu si eu de accidentul de la Ciric din 2007 , dar acel sofer era pirat , facea si el taxi pe timp de noapte ca nu sunt controale, iar pasagera era directoare la TVR Iasi

                                Vanda Condurache, director de programe la TVR Iasi, a decedat miercuri  dimineata in urma unui accident de circulatie. Taxiul pirat care o ducea la aeroport a plonjat in lacul Ciric.Tragedia a avut loc in zona Ciric, langa Iasi, la

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google