Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Octaviane nu pune fdb845 pe discuri pline ( mai ales ca sunt trw) pentru ca ai sa capeti bataie la disc, eu sunt patit pe discuri ferodo
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • Cum adica mai ales ca sunt TRW?

      Din review-uri e clar ca Ferodo discuri pline+FDB845 e fiasco, discurile sunt slabe, eu ma bazez pe TRW pt ca fata de alea de fabrica au tinut MULT mai mult, uzura minima, probabil o fonta mai de calitate.

      Comment


      • Trw erau ale mele de fabrica, moi ca untul
        Dupa esperienta avuta fdb845 nu se impaca bine cu discuri pline
        eu as pune fdb1781 in locul tau
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • Nici unul dintre voi nu stie daca duritarea discurilor TRW montate in fabrica este aceeasi cu duritatea discurilor TRW vandute ca piesa aftermarket.

          Posibil ca Dacia sa ceara o fonta mai putin dura dar mai ieftina, iar TRW de capul lui sa nu vanda o mizerie.

          Doar o idee... Octavian poate incerca.

          Comment


          • mr.K Discurile sunt tot BOSCH
            Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

            Comment


            • Poate discurile Bosch s-or fi impacand mai bine cu placutele alea.
              Pe discurile originale mie mi-ai sapat santuri.

              Comment


              • Originally posted by 827sam View Post
                Trw erau ale mele de fabrica, moi ca untul
                Dupa esperienta avuta fdb845 nu se impaca bine cu discuri pline
                eu as pune fdb1781 in locul tau
                Discurile de fabrica le-am schimbat pt ca imi batea unul si prezentau uzura mult mai mare decat discurile TRW after market (dubla pe putin) dupa aprx acelasi nr de km.

                Oricum nu sunt genu care sa friga la nebuneala discurile, rar cand trag cate una violenta, si atunci o fac pt ca situatia o cere (cazuri de trafic sau ma tracaseaza nevasta-mea)

                Comment


                • nu stiu cum sunt cele aftermarket insa stiu ca cele ferodo pline nu sunt prea rasarite ... le-am ovalizat cu fdb845 de care chiar nu mi-am batut joc
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • Ale mele pline ferodo rezista cu brio...

                    Comment


                    • am citit si am observat ca toata lumea vb de tot felul de marci de placute pentru logan dar a vazut cineva,sau poate a auzit ori a folosit placute FERMIT pentru logan,vechiul producator romanesc de placute le face reusite pentru logan?la mine in oras am vazut intr-un magazin setul la 50 ron,intrebarea e se merita sa pun?a folosit cineva marca asta?

                      Comment


                      • Am avut eu vreo 300 km si nu am mai suportat scartaitul la franare usoara deci....
                        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                        Comment


                        • seg, am eu, dar sunt varianta de van. franarea este foarte buna la rece, multumitoare la rosu . superioare clar placutelor fsl sau facaturilor din targ/mastersport etc.

                          Comment


                          • Vad ca pe forumuri parerile sunt impartite despre TRW GDB-400, le-am schimbat si eu dupa 45.000 pe cele originale cu acest model, discurile sunt inca cele originale.
                            Dupa cati kilometrii pot sa zic ca au preluat suprafata de franare si franeaza 100% ?
                            Ca si feedback pot sa va zic ca frana prinde bine , dar parca are un fade la inceput, si nu "musca" asa de tare din disc fata de cele originale. Multi zic ca sunt bune , dar totusi parca nu sunt 100 % satisfacut de ele . Ce placute se apropie sau chiar depasesc performantele celor origionale cu care a venit masina ?
                            sigpic

                            Comment


                            • După aproximativ 500 km făcuţi în oraş se mulează cum trebuie pe disc.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • Originally posted by Bad_Wolf View Post
                                ...... TRW GDB-400, ..........dar totusi parca nu sunt 100 % satisfacut de ele . Ce placute se apropie sau chiar depasesc performantele celor origionale cu care a venit masina ?
                                N-o sa fii 100% multumit pt ca nu va frana niciodata ca si cu cele originale.
                                Ce se apropie de placutele de uzina sunt ATE-urile, spun doar din ce am folosit, am incercat inainte si eu TRW, Remsa, dar ATE-urile s-au prezentat cel mai ok pe departe, atat la franare la rece cat si la cald (si nu au belit discurile).
                                Nu sunt chiar ieftine, dar merita banii fara nici o retinere.

                                Colegii mai spun ca si Ferodo Premier sunt chiar mai bune decat cele de fabrica (nu ma pronunt pt ca n-am avut) dar cica nu sunt asa de "prietenoase" cu discurile, cazuri concrete si aici cu ceva pagini in spate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google