Cauciucuri De Iarna Obligatorii

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • wertys_poi
    replied
    Problema cu gumele de iarnă, eu o văd așa: este foarte bine să le ai pe mașină, dar să conduci ca și cum ai avea gume de vară tocite! Adică frână de motor, multă atenție, anticipare, etc.

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    Originally posted by samy0388 View Post
    Pai bai frate ne compari tu cu aia ? sau te compari pe tine cu aia ? cu statutul lor ? nu cunosc rasturnare , inzapezire sau alte prostii de genul asta, stiu multi fraieri care raman inzapeziti cu cauciucuri de iarna .
    eu nu vreau sa ne comparam cu nimeni si nici intre noi,e vorba de disciplina ,atat timp cat unii dintre noi ne abatem de la regula riscam viata,libertate si tot ce e mai frumos .

    stii cat de bine m-am simtit ,prin oras iarna trecuta,cand loganul meu trecea ca gasca prin apa prin zapada si altii cu masini foarte pretentioase "zaceau" cu avariile aprinse.

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Iarna trecuta am facut-o cu debica passio 2 tot nou noute care acum le-am trecut pe spate din cauza directie ingreunate de dimensiunea mai mare , sunt de 175 70 R13 si am revenit la 165/70 R13 sa pot sa merg ca omu prin oras, desi cu dimensiunea mai mare era beton la drumuri lungi , dar directie ingreunata, mi-a stricat pivotii , in fine iarna asta vreau sa iau ceva de iarna, oi vedea ce, oricum luam macar 2 bucati insa prefer sa le iau de bunavoie nu sa-mi bage sula in coaste sa`mi cumpar ...

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    America sunt anvelope f ok. Mi-a dat si mie Primaria o SUpernova...o mai birjaresc in interes de serviciu. Pot sa-ti spun ca asta iarna, era incaltata cu niste Matador din 2002, crapate si tocite asimetric. Ma descurcam MULT mai bine prin zapada cu ele decat Continental de vara pe Logan, pentru ca erau mai inguste.

    Cu anvelope de vara 225/55/R16 abia plecam de pe loc la semafor (e drept si tractiune spate), drum fara grad de inclinatie si fleoscaiala...pe un drum inzapezit practicabil, cu ele nu as fi avut nici o sansa. Deci, cu cat creste latimea cu atat se impute treaba.

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Eu am supernova dar conduc logan de la servici + loganul fratelui meu , in curand o sa raman fara dci-ul de la servici si ma voi baza pe supernova mea , asta e ,am latime de 165 in talon dar de iarna cred ca voi lua 155 , nu am avut niciun caz de inzapezire si am tot batut bucurestiul si pana in urziceni , si ca idee , iarna trecuta loganul fratelui a avut anvelope noi noute AMERICA (macar facute in Germania,nu la Timisoara), niste pocnitori un pic mai bune decat kormoran insa merg foarte bine si nu a ramans pe nicaieri , ce-i drept iarna trecuta erau noi , nu stiu ce va face iarna asta cand e clar ca nu mai sunt ca noi chiar daca nu a facut decat vreo 10 mii

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Perfect de acord ca poti raman inzapezit si cu anvelope de iarna, insa una e sa ramai pe un drum infundat si alta sa te chinui pe o palma de zapada de te rad si curcile )))....apropos, tu ai logan? Am impresia ca nu si ca e vorba de o masina cu cauciucuri mai inguste, lucru care e in avantajul tau chiar si la anvelopele de vara, iarna, datorita presiunii mai mari exercitate pe cm patrat. La Logan sau alte masini cu cauciucuri si mai late, treaba devine tot mai tragica. Cauciuc mai lat= sanie mai sigura.
    Last edited by darksid3; 28 October 2010, 15:00. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Pai bai frate ne compari tu cu aia ? sau te compari pe tine cu aia ? cu statutul lor ? nu cunosc rasturnare , inzapezire sau alte prostii de genul asta, stiu multi fraieri care raman inzapeziti cu cauciucuri de iarna .

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    ieri aflandu-ma la magazinul meu preferat de piese,tot asa dupa cauciucuri de iarna,a venit unul cu un mercedes vito , sa-si dea comanda de cauciucuri pret undeva la 600 ron /buc.

    dar nu asta e important ci faptul ca omu asta face parte din suita lui NICOLAS CAGE ,care se afla in romania dupa cum bine stiti, si a fost trimis de actor sa incalte masina ca altfel paraseste suita.
    deci e simplu tii la viata ta si a celor din jur incalta masina,altfel s-ar putea sa ai remuscari romanule.

    si fara lege sunt de acord cu ele,cei care va plimbati mai mult prin bucuresti sau alte orase natale ,habar nu aveti ce tragic e sa te rastorni, sa ramai innzapezit si sa te mai prinda si singur fara ajutor.

    asa ca anvelope de iarna ,asta e ce sa-i faci daca tara asta are 4 anotimpuri.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Originally posted by samy0388 View Post
    Legea asta e la fel de tampita cum e si paradoxul impozitelor de 99 de milioane pentru aro ... nu face masina cat impozitul pentru 1 an
    .....
    Nerelevant, faza cu impozitul. Vrei impozite pe marci de masini? Cred ca mai relevat e pe categorii/capacitate motoare. Aro a avut scutire un anumit numar de ani, cine vrea musai sa-l aiba si ii este drag, sa-l inscrie ca masina istorica, sa-l omologheze daca se poate si gata. daca nu se poate, cred ca trebuie sa fii sadomasochist sa schimbi toata ziua capete de bara si sa iti mai si placa asta. Cand sunt dube acceptabile la pret oriunde acum sau un SUV de capacitate cilindrica mai micuta. Sau anvelope de iarna obligatoriu numai pentru marcile scumpe? Daca ai avea Aro in Marea Britanie te-ar cocosa aia cu asigurarile de ai zice ca ai Range Rover. Daca ai avea cateva daune pe an in Canada din vina ta, ar fi mai ieftin sa mergi cu taxiul decat sa ai masina.
    Last edited by mr.K; 28 October 2010, 13:42.

    Leave a comment:


  • raduprov
    replied
    gume second hand fabricate in 2007-2008 gasiti pana in 80 de lei FOARTE BUNE
    eu mi-am luat din octombrie 2009 cu 100 de lei bucata aproape NOI , Barum Polaris 2
    nu e foarte sigur ca de la 1 Noiembrie sa fii obligat cu gume de iarna dar cine stie , in Romania se poate intampla , si daca te prinde cu gume de vara poate unu inchide ochii altu nu
    un amic de-al meu a lasat remorca intr-o parcare langa timisoara si a luat 1000 lei amenda ca cica nu avea acol cu toate ca nu era nici un indicator in zona care sa-i interzica asa ceva , si culmea , politia COMUNITARA il astepta langa remorca
    DECI depinde si peste cine dai si in ce toane se afla
    acum stau sa ma gandesc ... sa le pun cele de iarna sus sau nu ?

    Leave a comment:


  • yrman
    replied
    @Niki B habar nu are pentru ca nu a intrat in vigoare inca, si probabil ca are ca reper informarea oficiala venita pe scara ierarhica. Asa e si la mine la munca, pana nu primesc mail oficial ma doare la basca de ce zice presa.

    Leave a comment:


  • Niki
    replied
    Am vorbit ceva mai devreme cu un prieten care lucreaza la Politia Rutiera la mine in oras. Habar nu avea despre "legea" asta noua. Stia doar de faptul ca autocamioanele de peste 7.5 tone trebuie sa fie dotate cu lanturi.

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Pe fundeni vis-a-vis de Opel DiBas este o vulcanizare non-stop , acolo gasesti cauciucuri bunicele SH , in general baietii de acolo aduc numai rezerve care sunt aproape noi, dar acum mai conteaza si anul de fabricatie

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Te ajut cu un numar de telefon dar cand ajung acasa...vezi ca daca gasesti , trebuie sa le trimita prin curier.

    Leave a comment:


  • derbedeu
    replied
    Pana una alta, eu o sa inghit in sec, mai sui in masina, si imi caut anvelope musai cu stelute!
    Ma ajuta si pe mine cineva cu un pont, de unde pot sa gasesc anvelope de iarna ieftine?
    Zilele astea trebuie sa ma orientez, ca nu am chef de amenzi, talon confiscat, si alte belele...

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google