Cauciucuri De Iarna Obligatorii

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mr.K
    replied
    Cam ce era de zis, s-a zis, cred ca se poate inchide. Discutam la http://www.loganclub.ro/forum/anvelope_iarna_vara_si_tot_ce_tine_de_ele-t827p41.html, mai bine.

    Leave a comment:


  • danutzvd
    replied
    Adevarul e ca papucii de iarna sunt utili, nu trebuie sa vina o lege care sa reglementeze asta. Ti-i pui tu singur daca esti constient si daca conditiile din iarna respectiva o impun. Ce ne facem daca intr-un an iarna vine mai tarziu, pe la jumatatea lui decembrie de exemplu, sau mai devreme, pe la jumatatea lui octombrie sau nu vine deloc (si aici ma refer la conditiile de drum, nu la temperatura, caci poate fi o iarna cu -10 sau -20 grade si fara zapada). In cazul asta modificam legea in fiece iarna? ) Ca sa nu mai spun ca iarna nu e la fel in toata Romania.

    PS. Se pare ca legea asta nu s-a aprobat pt masini sub 3,5 tone

    Leave a comment:


  • san
    replied
    Asa e la noi. Un anumit lucru nu se aplica intotdeauna nici cind e lege. Atunci cind este la nivel de recomandare nici atit. Citi nu merg si acum fara centura pusa chiar daca e obligatorie purtarea ei. Citi folositi centurile de siguranta de pe locurile din spate? Asa va fi si cu cauciucurile de iarna. E clar ca e mai bine cu ele. Unii le-au pus deja si fara recomandarea legii, unii poate le vor pune acum la recomandarea legii. Cei mai multi le vor pune cind vor fi obligati de lege. Si vor mai fi unii care vor merge pe "intelegerea" cu organul si dupa aparitia legii.

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    Originally posted by DeLuXe View Post
    tavi, alt dezavantaj cu gumele de vara e ca se fac praf, michelinurile mele, oricum proaste de noi, au crapat si s-au facut belea
    iarna trecuta din cauza frigului ,cele de pe spate s-au deformat,marca vredestein de vara ,pentru ca a durat o saptamana pina s-a hotarat vanghelie,care este primar,sa bage plugul.
    si asa am facut cheta sa-i dam aluia cu vola sa treaca si pe strada noastra.

    asa ca prefer niste gume de iarna ieftine .

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Handicapat nu devine nimeni...probleme pot sa apara la friguri mai pronuntate + precipitatii...si ai sa razi, dar pot aparea situatii in care sa fi incapabil in a mai avea ce face. Nu exista nici o masura in a eradica variabilele dar se pot elimina multe variabile cand iti iei masuri de siguranta. Practic la asta se refera toata tarasenia. Acum ca fiecare isi ia aceste masuri sau nu, mi se pare o chestiune de liber arbitru, perfect corect, dar si raspunderea intr-o ipotetica culpa mi se pare la fel de corecta si mai ales vis-a-vis de "tine insuti" ca individ.
    Mai depinde si de climatul zonei, de drumurile facute zilnic, de gradul de folosire al masinii. Pentru unu ca mine care merge 80% extraurban ar fi un act de inconstienta crasa sa nu fiu pregatit pentru drumuri alunecoase...lucru la care am si fost "taxat" iarna trecuta. Pentru cineva care merge mai mult urban sau foloseste masina rar, normal ca se descurca si cu anvelope de vara, dar ma repet: pe sosele, autostrada, etc, este criminal sa simti masina ca o sanie si VA GARANTEZ ca nu ai ce face daca o pierzi din control, iar asta are legatura in proportie de 90% cu contactul cu solul, adica anvelopele.

    Leave a comment:


  • Dany_DNY
    replied
    asa s-au facut si ale mele (michellin) dar eu am 135.000km
    pt iarna mi-am luat tot michellin ... sunt superbe

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Originally posted by Cezar View Post
    Imi pare rau Octaviane, dar aici te incadrezi in "Lasa ba ca stiu eu mai bine. Practica ne omoara... s.a.".

    Uite, eu sunt mai smecher, merg fara ITP. N-am facut niciun accident, si am mers regulamentar. Doar ca sa va feriti din calea mea cand merg cu berlina ca nu prea are frane...

    PS: si nici n-am de gand sa o verific pe la frane, ce nu merge si asa?
    Cand vezi atata iesterie cu gumele de iarna, n-ai/n-am ce comentariu mai bun sa fac.
    Cum spun, devenim handicapati la 5 gr C.

    Originally posted by DeLuXe View Post
    tavi, alt dezavantaj cu gumele de vara e ca se fac praf, michelinurile mele, oricum proaste de noi, au crapat si s-au facut belea
    Si la mine sunt crapate pe margini, asa se face la Michelin, dar n-au absolut nici o treaba. Asa s-a facut inca din primul an.
    Nu e de la frig.
    Last edited by Octavian; 3 November 2010, 11:06. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Cezare dar macar claxon ai ? ca de oprit poate nu te-oi mai opri , dar macar claxonezi sa ne dam din calea ta )
    valabil si pentru mine cu gume de vara la iarna

    Originally posted by tedugoromania View Post
    Indisciplina omoară România !!
    Atâta discuție pentru ceva ce este obligatoriu în Europa de zeci de ani!
    Si noi suntem in Europa ? doar pe hartie
    Last edited by 827sam; 3 November 2010, 10:15. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • tedugoromania
    replied
    Indisciplina omoară România !!
    Atâta discuție pentru ceva ce este obligatoriu în Europa de zeci de ani!

    Leave a comment:


  • DeLuXe
    replied
    tavi, alt dezavantaj cu gumele de vara e ca se fac praf, michelinurile mele, oricum proaste de noi, au crapat si s-au facut belea

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Am mai scris pe la inceputul thread-ului ca sunt Stan Patitul...ca daca nu eram si nu simteam pe propria piele, o ardeam si acum cu anvelope de vara ....si nu puneti pe seama calitatilor de sofer ca daca se intampla, e iremediabila situatia. Poti sa ai 40 de ani de soferie si 3 milioane de kilometrii la activ...e de ajuns o data sa se intample.

    Leave a comment:


  • q_acdc
    replied
    Originally posted by darksid3 View Post
    Ai grija cu Conti-urile alea iarna ca-s sanie. Testat pe doua masini (si eu am acelasi tip de anvelope - Conti Eco3). Senzatie majora sa pierzi spatele pe drum drept (A1)= dauna de 70 de milioane.
    Acum inteleg de ce mai intrebat de anvelope!

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    Originally posted by Octavian___31 View Post
    Nu, dar multi cu gume de iarna se cred zmei si o patesc.
    Eu un 14 ani de condus, n-am avut niciodata probleme iarna ca am avut gume de vara.
    Si nici n-am incurcat circulatia.
    De multe ori m-am crucit cat de stangaci sunt multi soferi echipati corespunzator in trafic.
    Chiar si pe munte cand am fost n-am avut probleme, unde altii cu gume de iarna au ramas blocati in zapada.
    Cu Michelinurile abia la a treia iarna am simtit ca sunt uzate, primele doua ierni a mers brici, indiferent de carosabil.

    PS:Eu o sa fiu mai special: in toiul iernii o sa-mi pun gume de vara noi-noute numai ca sa va cruciti voi de cat de incosntient sunt eu.
    Ca mai nou vad ca a devenit o crima.


    Imi pare rau Octaviane, dar aici te incadrezi in "Lasa ba ca stiu eu mai bine. Practica ne omoara... s.a.".

    Uite, eu sunt mai smecher, merg fara ITP. N-am facut niciun accident, si am mers regulamentar. Doar ca sa va feriti din calea mea cand merg cu berlina ca nu prea are frane...

    PS: si nici n-am de gand sa o verific pe la frane, ce nu merge si asa?

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Originally posted by darksid3 View Post
    Ai grija cu Conti-urile alea iarna ca-s sanie. Testat pe doua masini (si eu am acelasi tip de anvelope - Conti Eco3). Senzatie majora sa pierzi spatele pe drum drept (A1)= dauna de 70 de milioane.
    Daa, stiu ca-s mai sanie ca Michelinurile de care sincer nu pot vorbi de rau nici macar pe timp de iarna (si am mers si cu gume de iarna), chiar se comporta satisfacator, surprinzator sa zic asa, sau e controlabila mai bine spus.
    Ideea e sa n-o ''scapi''

    Leave a comment:


  • MIHAI_MOL
    replied
    Eu iarna trecuta pe zapezile alea am pus pe fata cauciucuri noi (mixte zicea vanzatorul) si n-am avut nici o problema, trageau bine pe zapada si nu patinau,iar ca marca nu imi spune nimik numele (marca TIGAR model SICURA) cei drept ca pt iarna asta nu o sa le mai las pe masina ca nu mai face fata. Deja am pus doua anvelope de iarna pe fata si diferenta se simte la testele pe care le-am facut pe umezeala mare si viraje stranse la viteza mare.
    Majoritatea pun doua anvelope de iarna pe masina si de obicei pe rotile motrice, dar bine ar fi ca si pe spate sa aveti cauciucuri cu flori bune ca altfel va fuge de spate cum am patit eu intr-un viraj la plecarea de pe loc.

    Cat priveste legea in cauza e doar la stadiul de recomandare pt autoturisme echiparea cu anvelope de iarna a masinii, obligatoriu fiind doar pt autovehiculele cu masa maxima autorizata mai mare de 3,5t. Nu m-ar mira ca peste cativa ani sa auzim ca va fi obligatoriu si pt autoturisme.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google