Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • IancuMIC
    replied
    Eu nu l-as mai tine, tocmai pentru ca o parte din aditivi e posibil sa nu-si mai faca treaba, dupa ce uleiul a fost serios incercat si implicit indicele de vascozitate sa fi scazut in mod substantial.
    In plus, nu cred ca se merita sa mai cumperi 1l de ulei,sa completezi, sau cat o mai fi nevoie, pana la 15 mii.
    Last edited by IancuMIC; 26 July 2018, 10:29.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Pai si sa-l dau afara de urgenta sau sa-l mai tin pana la 15.000 km? Are aproape 10.000 km Mobilul.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Nu e banal Elf ul; s-au obisnuit unii sa spuna asta, dar nu prea e asa. Ne place sa alegem brand ul si mai putin uleiul.
    Elf ul e mai bine adaptat motoarelor de la reno (pentru asta a fost conceput). Fata de FS care, trebuie sa recunoastem, nu e nici pe departe ce a fost New Life, SXR ul are vascozitate 14,7 fata de 12,6 al celui de la mobil, ca sa nu mai vorbim de flash pont, care e de asemeni inferior.
    Daca ar fi sa renunt la VST, prima optiune ar fi Elf, asta ca sa nu existe dubii.
    Last edited by IancuMIC; 26 July 2018, 09:40.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Atunci, pentru siguranta, revin la un 5W40, cel mai probabil Elf. Credeam ca in conditii extreme e mai bun FS-ul asta 0W40 decat banalul Elf 5W40.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    @andreyi
    In conditiile in care tu ai dus motorul ala la peste 112*C, atunci ti-a papat uleiul, care a ajuns si el, probabil la peste 150 de grade, in punctele critice.
    M-am uitat in fisa FS ului sa vad noack ul, dar vad ca nu-l dau; era interesant sa aflam asta. Prin urmare, ai avut conditii de extrema solicitare a motorului si rezultatul l-ai vazut; imi imaginez ca si temp. exterioara depasea 40*C.
    Adica ce spuneam:
    poate doar o alegere gresita, functie de conditiile de rulaj

    Leave a comment:


  • catalonia
    replied
    Motorul nu-i pe duca, dar ceva probleme are. N-am vazut niciodata 6 linii la incalzire la Logan-ul vechi, indiferent cum a tras de el, indiferent de uleiul folosit, indiferent de temperatura de afara.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Sa fie doar tipul de ulei?

    Pe un alt topic colegul a spus si ca:
    Mi s-a intamplat si mie sa se ridice apa la 6 linii pentru un minut maxim in urmatoarele conditii, de doua ori, in Grecia, saptamana trecuta:
    - o data dupa un mers in coloana cu viteza 1, in urcare, oprit iar pornit si tot asa timp de vreo 15 minute, dar nu s-a ridicat imediat ci dupa ce am oprit si am alimentat si am repornit la drum(la cateva minute dupa ce am iesit din acea coloana)
    - a doua oara, la doua zile dupa prima ridicare, tot in Grecia intr-o rampa mare pe o autostrada, unde nu puteam sa urc decat cu treapta 4 si blana, dar la fel, pentru foarte scurt timp.
    Masina era incarcata full de bagaje, 4 persoane, aer conditionat pornit, antigelul la maxim in borcan la rece, ulei Mobil1 0W40, bujii Denso IK20 Iridium Power

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Originally posted by andreyi View Post
    Nu-l incriminez, vreau sa folosesc in continuare acest ulei, dar in conditiile astea, daca-l consuma, mai merita continuat cu el?
    Daca vrei o parere, eu spun ca FS ul e cam subtirel pentru un motor cu GPL; 12,6 la 100*C, se apropie mai degraba de un 5w30. Asta inseamna alegere gresita, dupa cum spuneam.
    Pune totusi un ulei mai grosut, cu vascozitate peste 14la 100*C. In general uleiurile dedicate motoarelor pe caz au vascozitate mai ridicata la cald.

    Leave a comment:


  • dl_dr25
    replied
    Eu spun ca NU. Pai la mine un dci ( 70cp resoftat ) din 2007 cu 150mii nu consuma nimic. Nu stiu cum este la benzina cu GPL dar nu cred este ok.
    Pai la mine pe autastrada a vazut constant 150 si cu AC pornit, drum IT, 4 de GR si 3 de HU + la noi unde la o luna max 2 vedea A1.
    Ulei de la 10mii a vazut doar 5w40, schimbat la 10mii.

    Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Nu te-ai gandit sa incerci unul special pentru GPL? Un Motul specific CNGLPG, sa zicem.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Nu-l incriminez, vreau sa folosesc in continuare acest ulei, dar in conditiile astea, daca-l consuma, mai merita continuat cu el?

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Din ce imi amintesc, s-au mai plans cativa, care au folosit 0w40, ca le-a fost consumat si care au tras rapid concluziile (gresite, dupa parerea mea).
    In general, excluzand cazurile de alea contrafacute, uleiurile cu vascozitatea 0w40 sunt varful de gama al oricarui producator, sau cel putin asa ar trebui sa fie; prin urmare eu n-as incrimina niciodata aceasta vascozitate, poate doar o alegere gresita, functie de conditiile de rulaj, motor pe GPL etc. La alte motoare, acelasi ulei poate sa fie exact ce trebuie, asa ca...
    Mie nu mi-a consumat, in mod vizibil pe joja, uleiul cu vascozitatea de care vorbesti; asta dupa 15-16 mii pe an si peste 60 de mii in total. Asta pe care il am acum, nu prea mai stiu cum arata (nu m-am uitat mai bine de o luna pe joja). Stiu ca e acolo pentru 15 mii si face exact ce trebuie.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    IancuMic, e vorba de Mobil 1 0W40 FS.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Originally posted by andreyi View Post
    Si eu am o tristete si anume ca dupa 3000 km de concediu in Grecia (tras de masina in toate felurile posibile, dar nu turatii foarte mari, doar sarcina mare adica pedala la fund de multe ori), motorul a halit juma' de litru de ulei.
    Despre ce ulei e vorba?

    Leave a comment:


  • dl_dr25
    replied
    @andreyi
    Mie nu imi pare ok sa consume nici 500-1000ml la 15mii, la km aia nu trebuie sa manance deloc sau hai 100ml.

    Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google