Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gil26
    replied
    La ultima "gioarsa" primele doua schimburi le-am facut cu uleiul recomandat de marca: LM. Spuma si "maglavait" pe buson. Am trecut pe Castrol (recomandat pe forumul monomarca) si mers 6 ani fara spuma. Motor mai silentios. Si nu a papat deloc. Apoi mai am si eu o dambla: la toate masinile uleiul nu a apucat 10 000 km.

    Nu sunt specialist. La Sanderica am facut prima revizie (la 10k si 7 luni) si au pus Dacia Oil. Am rugat Elf dar au spus ca nu au. Dupa cateva zile era deja negru. Nu imi place, dar bine macar ca nu papa pana acum. La urmatoarea revizie mai recitesc topicul (orice sfat este binevenit) si voi vedea.
    Last edited by Gil26; 3 October 2018, 20:20.

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Originally posted by IancuMIC View Post
    Si se facu...6 mii.
    Arata al naibii de bine; cert este ca motorul e ...farmacie, ce sa mai curete uleiul asta?
    Astept sezonul rece sa vedem daca face spuma; SSL ul n-a facut.
    A început sa se închidă bine la culoare, la 10000 km out

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Daca nu e uleiul de vina, de ce cu unele uleiuri fenomenul spumei nu se repeta?

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Stii foarte bine ca am tot discutat pe aceasta tema si chiar nu doresc sa o reiau; printre altele afirmam (si altii mai pregatiti ca mine) ca nu uleiul este responsabil de acest fenomen, absolut normal, cand sunt indeplinite anumite conditii.
    La tine madi, din cate imi amintesc iti facea la new life, parca.
    Last edited by IancuMIC; 3 October 2018, 20:55.

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    Pe drumuri scurte 3-5 km face, știu de la mine, motor 1.4. Capacul de chiulasa e din aluminiu și complet expus curentului de aer.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Si se facu...6 mii.
    Arata al naibii de bine; cert este ca motorul e ...farmacie, ce sa mai curete uleiul asta?
    Astept sezonul rece sa vedem daca face spuma; SSL ul n-a facut.
    Attached Files
    Last edited by IancuMIC; 3 October 2018, 19:09.

    Leave a comment:


  • bibanu1001
    replied
    Acu am trecut pe elf 5w40 si am cam 3000km cu el dar mers in oras si e ok deocamdat, sa il vad dupa un drum mai lung.
    Mobilul am avut trei ani la rand si mereu am completat.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Cu alt ulei, iti consuma?

    Leave a comment:


  • bibanu1001
    replied
    Cu 0w40 new life dupa fiecare drum mai lung, adk Grecia mie imi consuma cam 1 cm pe joja si asta la motor 1.6 mpi din 2007.
    Adevarat ca motorul e mai silentios si urca mai bine in turatii dar... Exista si un compromis.
    Last edited by bibanu1001; 3 October 2018, 12:19.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Pai verifica si spune ce ai gasit. Eventual o poza sa vada si ochii nostri, daca nu te superi.

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    pai, eu l-am bagat in ardeal si am venit 375 km cu masina.
    ce-i drept nu l-am verificat, dar motorul suna bine.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Nedelica, vezi ce se intampla dupa un drum sustinut de cca 3-4 sute, dupa aceea ai sa-mi dai dreptate.
    La mers "casnic", fara turatii mari, in general consumul de ulei e oarecum in parametri, adica foarte mic. Nu vorbesc neaparat de new life ci de clasa asta de vascozitate pentru un dCi.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Eu in corsa c, din 2003, care din fabrica avea 5w30, si nu papa un gram din el, desi in general cele cu multi km papau la greu ulei,( a mea nu avea km multi) am pus intr-o toamna la revizie 0w30, deci cel mai subtite ulei posibil, si spre surprinderea mea, toata iarna, (vreo 5000 km) nu a papat deloc, dar deloc, dar... Cum a venit primavara, efectiv, dupa fiecare drum putin mai lung se vedea cu ochiul liber cum scade nivelul pe joja...

    Masina mergea ok... Eu experimente deastea nu mai fac, si in seat bag 5w30, (ce zice cartea) dar LL(asa venise si din fabrica), si il schimb normal, la un an sau 10000 km.

    Eu cred ca mai bine bagi ce zice producatorul, si il schimbi mai des... Cred ca este cea mai ok solutie.

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by dl_dr25 View Post
    Sincer nu, daca eu spun ca am un dci 1.5 februarie 2007 sti ca este E4 ?
    din 2007 nu stiu daca e E3 sau E4, dar cand vezi caroseria de ph2 nu poate fi altceva decat E4 si ceva mai putine E5.

    @Iancu
    de ce as renunta la el ? o sa-i verific nivelul dupa primul drum mai lung. cica trebuie verificar la cald.
    oricum, in vreo doua zile face un an si vreo 10 mii km, dar il mai tin ca n-am acum bani de revizie.
    ar trebui sa-i fac distributia mai intai. daca dupa un an nu s-a aprins becul, e ok.
    Last edited by B997NDL; 2 October 2018, 19:35.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Nedelica, nu stiu cin' ti a recomandat tie uleiul ala, dar am o presimtire; vei renunta la el in curand.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google