Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
@ Cherubino, nu esti singurul cu piticii astia, si eu cam tot cam pe acolo il schimbam la toate gioarsele detinute. Dar probabil ca acum am mai "ruginit", plus lipsa timpului. Si saracul Sanderica vede uleiul nou pe la 10-15 K km (si spun asta cu o oarecare amaraciune).
- Likes 1
-
Citind numele Ravenol în comentariile de mai sus, m-au trecut fiori reci pe șira spinării (nu vreau să supăr pe nimeni, dar asta simt eu)...
Săptămâna trecută am făcut al patrulea schimb de ulei după „rătăcirea” avută cu Ravenolul. Schimbul l-am făcut la 8100 km, deși mereu îmi propun să nu mai depășesc 7500 între schimburi. Evident, alegerea a fost tot „clasicul” Elf SXR 900 5W-40. Cu o zi înainte de schimb, am mai cules, din curiozitate, o mostră de pe jojă și, pe lângă faptul că nivelul n-a scăzut deloc de la schimbul precedent,am rămas surprins de culoarea deschisă pe care o avea uleiul. Cred că ar mai fi mers fără probleme încă 8000 km, dar piticii mei de pe creier n-au fost de acord cu asta, așa că l-am schimbat.
- Likes 1
Leave a comment:
-
In logan, cel putin in 1.4 poti pune si floriol, motorul ala este vesnic... Eu unu as pastra doar ce zice producatorul, adica 5w30 si as baga cel mai ieftin 5w30 si in 1.4 si in 1.6, eu am ales Elf ptr ca este mult mai fluid la rece decat alte uleiuri mult mai scumpe, deci eu zic ca merita.Last edited by mumus; 29 October 2019, 21:23.
Leave a comment:
-
Pai eu ce am zis mai sus. Nu se merita alt ulei mai scump. Poate citește posturile kojak și renunta si el la redline și amsoil de care ii zise hirayama.
Si user123(logan_fan, simple_n) trecuse pe ravenol vst 5w40, valvoline synpower 5w30 a3b4 la masina logan a lui.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Imi place cum mere motorul cu el , la pornire dimineata , o placere sa-l auzi ! Superb ! sunt sanse foarte mari sa raman pe el in continuare , asta e , mi-a trebuit aproape 100k sa gasesc uleiul perfect
. Cam scump , dar merita !
- Likes 1
Leave a comment:
-
E bun castrol magnatec 5w30 stop start a3b4 pentru prometheus.Originally posted by prometheus View PostLogic ca sunt conditii grele de utilizare , daca in 2 ore faci 4 km .
https://www.storel.ro/ulei-motor-1l-...RoC54oQAvD_BwELast edited by pistritu; 29 October 2019, 13:27.
Leave a comment:
-
Am vrut sa pun ravenol si in logan, dar nu era pe stock, asa ca la logan am ramas la elf 5w30
Leave a comment:
-
Ravenol, e recomandarea mea ca utilizator al unei masini al carei motor se unge de peste 75 de mii cu acest ulei.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Salutare. Detin un Logan 1.4, 2007.
Se apropie revizia si dupa 2 ani de ELF 900 sxr as vrea sa incerc altceva.
Masina merge 90% din timp doar in oras.
M-am oprit la :
Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.
si la
Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.
Ce parere aveti?
Multumesc.
Leave a comment:
-
Si eu as fi interesat de eventualele recomandari si sfaturi pentru un 1.5 dci, 90 cai E6.
Mie mi-au pus Dacia Oil 5W30 DPF (nu aveau Elf) la cele doua revizii. In fisa de intretinere si pe MyDacia se recomanda Elf. Nu stiu cu ce ulei a fost livrata masina dar la 10k l-am schimbat. Apoi Dacia Oil la 15 k (mers 70% extraurban). Nu a papat deloc, parea destul de vascos dar nu imi pot da seama de infuenta regenerarilor sau a turbinei. Si pe cel existent il voi schimba la 10 k.
Elful cred ca e aditivat tot la Brasov si pe forumuri s-ar sugera ca ELF Evolution Full-tech FE 5W30 ar fi mai bunisor. Probabil ca il voi incerca si eu
PS: multumesc vali2008Attached FilesLast edited by Gil26; 6 July 2019, 23:14.
Leave a comment:
-
E ok uleiul din foto pentru un 1.5 dci, 90 cai E6?
Pana acum mi-au bagat doar Dacia oil la garantii.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
Leave a comment:
-
Avem standarde diferite in ceea ce priveste conditiile grele de functionare ale unui motor si implicit conditiile de degradare a uleiului; una e viteza redusa dar constanta si alta e mersul din aproape in aproape cu porniri si opriri dese. Toate astea fix pe aceiasi distanta. Repet, conditiile de degradare ale uleiului nu se pot raporta doar la unitatea de timp daca nu avem monitorizarea conditiilor de rulaj si parametrilor motorului; vorbim despre motoarele autoturismelor nu despre grupuri generatoare, utilaje de constructii, automacarale, sau alte aplicatii cu motoare termice (sarcini si viteza relativ constante) unde schimbul uleiului se face la nr. de ore.Last edited by IancuMIC; 26 June 2019, 08:52.
- Likes 1
Leave a comment:

Leave a comment: