If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
On topic, uleiurile, productorul le alege in cunostiinta de cauza, ai vazut vreodata un motor desfacut? Sa vezi prin ce gaurele circula uleiul? Daca pui prea gros, la rece nu va curge cum trebuie o vreme, daca pui prea subtire iar nu este bine. Si sa stii ca am testat si ulei amg 0w si la rece ulei mult mai ieftin curgea mai bine La cald sigur se pastra mai bine amg, dar eu am testat la rece.
1,2 16v a avut probleme si pe Clio, sunt topicuri pe forumul reno vecin.
In opinia mea cu un 0w40 viscozitatea mare se rezolva problema.
5w30 zicea nec100 ca uzeaza prematur axul cu came, la aprobarile a3b3 sau a3b4. De aceea nu era agreat de Porsche, Ferrari si alti producatori de masini scumpe, ei preferand w40 ptr protectie maxima
Ptr drumuri scurte, strict in oras, la opel corsa 1.2 16v unde fabrica zice 5w30, eu am pus 0w si a fost minunat iarna si pe frig, si faceam doar drumuri scurte, nu a papat un gram, dar cum au venit caldurile, il bea ca pe suc... In conditiile in care 5w30 nu era halit deloc tot anul... Eu zic ca daca mergi DOAR drumuri scurte merita iarna un 0w, dar daca il tii si vara, pune ce zice producatorul. Eu am facut multe teste cu uleiuri, privind vascozitatea la rece, si dintre cele ieftine, elf este(era la momentul testelor) foarte bun.
Nu inteleg ce ulei trebuie sa pun dupa tine , ce am pus pana acum in 11 ani :
doi ani dacia oil 5w30 ( la minus 15 grade batea motorul cca 2 secunde), un an 5w30 elf, trei ani elf 5w40, un an mobil 0w40 si ultimii 4 ani ravenol 5w40 vst. Masina are in monentul de fata 99500 km si am facut de la ultimul schimb 9000km , in 6 luni. Legat de 20w60 , acest ulei e bun pentru racing sau dacia 1300 nu la masina mea.
image_529840.jpgCherubino , la mine cu ravenol (5W50 VST) am ajuns la consum zero , sunt la al patrulea schimb cu acest ulei, pe mine elf si altele m-au dezamagit. poza cu uleiul la 8000km , acum am 9000 , culoare si nivel la fel , ultimul e USVO cam scump.
Pune 20w 60, sa vezi atunci consum zero de ulei... Acum serios, de ce puneti ce nu trebuie in motoare? In loc sa reparati motoarele?
image_529840.jpgCherubino , la mine cu ravenol (5W50 VST) am ajuns la consum zero , sunt la al patrulea schimb cu acest ulei, pe mine elf si altele m-au dezamagit. poza cu uleiul la 8000km , acum am 9000 , culoare si nivel la fel , ultimul e USVO cam scump.
La mine a fost vorba de Ravenol SSL 0W-40.
Știu că există persoane care foarte mulțumite de uleiurile Ravenol (și nu doar aici, pe forum, ci și în viața „reală”- am un coleg de serviciu care la Skoda sa benzinară de 1,4 doar Ravenol folosește), dar pentru motorul mașinii mele n-a fost ceea ce ar fi trebuit. Nu regret faptul că l-am încercat, din contră, dacă n-aș fi făcut-o aș fi rămas permanent cu ideea „și dacă totuși...?”.
image_529840.jpgCherubino , la mine cu ravenol (5W50 VST) am ajuns la consum zero , sunt la al patrulea schimb cu acest ulei, pe mine elf si altele m-au dezamagit. poza cu uleiul la 8000km , acum am 9000 , culoare si nivel la fel , ultimul e USVO cam scump.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Leave a comment: