Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • andreyi
    replied
    Ma gandeam ca urmatorul schimb sa-l fac cu altceva in afara de Elf 5W40, si ma gandeam sa aleg unul din urmatoarele:

    - Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40
    - Motul 8100 X-cess, 5W40
    - Castrol Magnatec C3, 5W40
    - Mobil Super 3000 X1, 5W40

    Nu am folosit niciodata niciunul pe 1.6_16v, e vreunul care mai linisteste zgomotul motorului si ceva mai bun decat banalul Elf 5W40?
    Stiu ca s-a mai tot discutat in trecut, insa vad ca se tot schimba preturile, retelete si poate unele au devenit mai proaste sau mai bune decat altele.
    Last edited by andreyi; 24 April 2019, 08:39.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Ravenol VST 5W40, 12 870 km, mers predominant extraurban; schimbul cam pe la 15.000, cu acelasi tip de ulei.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • vali2008
    replied
    Chiar crezi ca ii intereseaza? Nu se agita..
    Un 1.4 pica greu si un motor intreg e foarte ieftin..

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Crezi ca-i o idee buna ca uleiul sa nu fie filtrat ? interesanta abordare (Not !)

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Filtrul de ulei are supapa inauntru cind se infunda elementul filtrant de hirtie uleiul o ia prin supapa si trece mai departe cu treaba lui.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Originally posted by george.sce View Post
    Asa fac si colegii mei, doar ca la logan 1.4 consuma ulei dupa 400.000 km si trebuie completat la 2-3 zile altfel ramii fara. Nu ai ce schimba, uleiul e tot timpul nou daca tot il completezi.
    Repet , cu filtrul de ulei ce faci ?

    Leave a comment:


  • abc
    replied
    Am vazut la Kaufland ulei K-Classic 10W30 la bidon de 5l. Are pretul de 60 lei.

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Asa fac si colegii mei, doar ca la logan 1.4 consuma ulei dupa 400.000 km si trebuie completat la 2-3 zile altfel ramii fara. Nu ai ce schimba, uleiul e tot timpul nou daca tot il completezi.

    Leave a comment:


  • vali2008
    replied
    La 1.4 merge..si au sute de mii de km..
    Iar filtrele, cand ajunge pe mana unuia caruia ii pasa..sau, mai interesant, cand schimba distributia..si chiar si asa, mai intai cade tabla xe tor si motorul inca rezista.
    Nu vom mai avea astfel de motoare.
    Eu am ramas masca atunci cand mi-a povestit..

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Pai si cu filtrul de ulei ce fac ? daca doar completeaza si nu mai schimba uleiul ? practica asta facuta de ei , desi ma indoiesc ca se intampla asa, este daunatoare la orice motor.

    Leave a comment:


  • vali2008
    replied
    Am inteles ca taximetristii nici nu mai schimba uleiul la motorul de 1.4, ci doar completeaza..
    1.4 mpi va ramane in istorie ca un adevarat motor de tanc..

    Leave a comment:


  • csumi
    replied
    Titan fuchs gt1 5w40, motorul merge brici

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Pentru 1.2 16v ,FS 0w-40 cu un Filtron OP 642/2 , se preteaza foarte bine. Ai 2 opinii pozitive cu acest FS ,noi chiar folosim asa ceva pe acest motor , nu povesti si alte fantezii.

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Originally posted by nicu500 View Post
    Pentru Logan 1.2 16V, intre Elf Evolution 900 SXR 5W-40 si Elf Evolution 900 NF 5W-40 ce recomandati?
    Elf Evolution 900 NF 5W-40 are ceva in plus?
    M1 0w40 FS, eu sunt foarte multumit de el si pe 4 bidoane de 1l am da 100 de lei, ca si elf.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Originally posted by nicu500 View Post
    Pentru Logan 1.2 16V, ... ce recomandati?
    Eu folosesc SXR 5W30 la motor E6. De recomandat, iti recomand sa pui ce vrei. Ambele sunt bune. Eu aleg varianta mai ieftina.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google