Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
Cum le spui dumneata, domnule Iancu.... mai rar cineva.... Am descoperit si eu ca e mai bun un 5W40 (desigur Elf) pentru "bolidul meu de lux". Sau daca are Ravenol un 5W30 A3/B4... dau si iau!
-
De câteva schimburi (max. la 7k km) merg pe Shell ECT C3 5w-30 la masina din semnătură. Un ulei GTL decent, nu am sesizat consum nici după forje repetate de autostradă. Preț la 5 l 195 lei cu transport cu tot.
Leave a comment:
-
Mai nou FS-ul este un GTL , comparabil cu grupele IV si V la performanta , dar este mai ieftin de produs.
Leave a comment:
-
Uleiurile din grupa III, sunt obtinute in urma tehnologiilor de hidrocracare sau se sinteza, a uleiurilor minerale, adica un proces mosern de rafinare; alea
cu baza sintetica suta la suta, mai rar...si tot mai greu de gasit pentru ca nu se justifica pretul, pentru niste masini de strada.
Ca sa vezi si Mobil 1, adica un ulei foarte marchetizat (scuzati-mi expresia) nu e tocmai cum cred unii; asta nu inseamna ca e un ulei prost. SHC= S ynthetic H ydro C racked. ca multa lume l-a perceput ca pe un voll sau full, e alta discutie.
Leave a comment:
-
Din fisa tehnica reiese ca ambele uleiuri sunt obtinute prin hidrocracare, care intra la grupa III, deci sunt mai mult minerale decat sintetice.
Polyalphaolefin PAO base oils are superior to many other lubricant types and have a higher temperature resistance to mineral oil.
PS: in postul meu anterior am scris cuvantul "subtiaza" gresit (poate citeste vreun hater)
Leave a comment:
-
O mica corectie; daca vorbim despre uleiurile pentru autoturisme, Elf si Castrol sunt uleiuri de sinteza, nu minerale.
Leave a comment:
-
Ai dreptate. Din punct de vedere teoretic este un ulei mult mai bun ca Elf-ul, face parte din grupa IV, PAO. Elf e mineral si 1.4 dovedeste asta bine, prin faptul ca il subtieaza dupa 10k km destul de mult. Nici prea laudatul Castrol care are scris pe cutie "Full Synthetic" , nu e sintetit ci mineral...de, ce sa faci ....Romanica.
Leave a comment:
-
Dacă tot s-a reîncălzit „ciorba” cu Ravenolul, aș vrea să nuanțez comentariul meu de mai sus, în sensul că nu contest calitățile acestui ulei (nici n-aș avea cum, nefiind specialist în domeniu), așa după cum nu pot generaliza nici neajunsurile sale pe care le-am experimentat pe mașina proprie. Pur și simplu, acest ulei n-a fost deloc potrivit motorului mașinii mele. Atât și nimic mai mult.
Celor care ar vrea să afle răspunsul corect la întrebarea „e bun Ravenolul sau nu?”, le spun că răspunsul corect pentru fiecare caz în parte se poate afla doar prin încercare.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
S-a cam virusat cam toată lumea pe aici cu Ravenol...e bun, nu e bun, dacă moderatorul îl pune, este cel mai bun...
Tipic românesc: să te pui bine cu şefu'...
Nu am nimic cu această firmă...sunt convins că pentru 15000 de km. e super OK...pe mine mă deranjează că e supraevaluat, în detrimentul altora care sunt la fel de bune...
Nu am folosit Ravenol şi nu am de gând văzând cât este de lăudat...
Este strict o părere personală...şi o libertate câştigată de a nu-ţi fie teamă să spui ce gândeşti...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Este ce trebuie !eu nu mai vreau sa aud de marca Ravenol.
- Likes 1
Leave a comment:
-
SCrie "made in germany" si pe eticheta si ambutisat pe bidonul de plastic, mai ca-ti vine sa- i crezi ...
Leave a comment:
-
Leave a comment: