Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aveau pe site-ul ala mobil nl la 155 lei/4litri, dar acum nu-l au in stoc. fii pe faza.

    iese cam la 38 lei/litru

    Comment


    • Ai dreptate.
      La Antwerp e o rafinarie, Esso Belgium, o divizie a ExxonMobil Petroleum.
      ...
      E foarte...german steagul ala al belgienilor.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • dar cred ca e la fel de bun ca cel facut in germania. chiar n-ar avea de ce sa nu fie. doar ca nu e in stoc cel de 4 litri care era 155 de lei.

        Comment


        • Originally posted by Octavian View Post
          Pai tu ai bagat zama asta in rezervoru de carburant sau in motor?

          Daca te intereseaza consumul de carburant mergi mai incet, elimina drumurile scurte (vreme buna=bicicleta) sau pune-i gpl.
          Da, gata, merg cu bicicleta, am rezolvat problema!
          Of - multumesc de raspuns, insa ideea era sa identific daca nu cumva am vreo problema la masina de consuma cat consuma
          Uitandu-ma pe threadul dedicat consumului modelului cu 1.6 / 90CP - am vazut consumuri mult mai mici in situatii similare.

          Comment


          • Dupa topicul de consum si eu am crezut ca am ceva probleme la motor.
            Dar consumul n-are legatura cu uleiu (atata timp cat nu bagi marmelada).
            E absolut normal sa-ti ia 12-13% in B mers in ore de varf bara la bara, mie in Arad imi ia in jur de 9,5-10% la ore de varf si nu poti compara traficul.
            Vezi si tu ca mai sunt colegi care evita traficul de varf plecand mai devreme de acasa dimineata (si eu fac la fel) asa mai scade la un 10% prin Bucurestiu vostru.
            Nu mai fa media pe 40-50km, calculeaza dupa 7-800km.
            Gandeste-te totusi si la posibilitatea gpl, investitia se amorseaza in 17-18000km (ai cu aprx 40% cost mai mic/km)

            Comment


            • In general (nu intotdeauna) produsele de pe pietile vestice, sunt mai calitative. De ce? Din doua motive majore:
              1. piata este mai pretentioasa
              2. sistemul legal faciliteaza sa fii dat in judecata de catre un client nemultumit sau, mai rau, cu diferite probleme medicale aparute din cauza produsului/serviciului tau. Bine, aici m-am dus pana la extreme, dar asta se poate extrapola si la subiectul automobilistic.
              Last edited by darksid3; 18 May 2015, 08:10.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Dupa ce am citit pe ultima pagina, nu are voie sa scada pretul la ulei, ca e automat calitatea mai slaba.
                Dar cand scadea pretul la benzina, cu aceleasi taxe, toti alimentau, nu-si puneau aceleasi probleme ca la ulei.

                Comment


                • Originally posted by B997NDL View Post
                  aveau pe site-ul ala mobil nl la 155 lei/4litri, dar acum nu-l au in stoc. fii pe faza.

                  iese cam la 38 lei/litru
                  Si eu cand m-am uitat pe site (ca si acum) aparea stoc zero...Dar mai bine sunati cum am facut eu (acum vreo o saptamana) pentru ca mai au in depozit cu toate ca pe site era zero...

                  Comment


                  • Neavand certificare Renault este posibil sa intampin ceva probleme in service, daca vreau sa pun acest tip de ulei (Mobil 1 New Life 0W40) la Loganul meu (1.2 /16V) ?
                    Multumesc !
                    Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                    Comment


                    • Nu apare obligativitatea certificarii Renault, in carnetul de intretinere.

                      Comment


                      • Mobil 1 New Life are ACEA A3/B4 ceea ce se gaseste si in carnetul de intretinere pentru benzinare de 1.2 16v renault asa ca n-au de ce sa se lege cei din reprezentanta.
                        Last edited by prometheus; 2 June 2015, 14:25.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Multumesc pentru raspunsuri !
                          Pana acum am folosit ELF 0W30. Nu am ce sa-i reprosez, dar citind opiniile pe forum, m-am gandit ca poate Mobil 1 este, totusi, superior ...
                          Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                          Comment


                          • in curand in RO

                            Din gama info noutati....
                            IN curand va apare in RO....ceva cu fisa exceptionala pt EUROPA tehnologie de la AEGIS USA cu aditivi cu film solid
                            Sa vedem ce pret va avea cand va apare....deh e din liga ultrapremium...

                            Fisa e de exceptie...pt motoare diesel (non dfp) si benzina...ce pot folosi vascozitatea 5w40
                            (Uleiul nu poate fi folosit la motoare diesel autoturism cu DPF...)
                            Uleiul va fi imbuteliat si la 4,73 litri ...pt RO cica...

                            Last edited by nec100; 3 June 2015, 20:18.

                            Comment


                            • De ce sa pun ulei de camion in loganul meu?

                              Comment


                              • Atentie cu ulei de camion la logan . Motoarele de camion sunt proiectate pentru un regim normal de lucru intre 1000-1500 rpm , au un sistem foarte complex de racire al uleiului si din cite cunosc nici procentajul de molibden nu este indicat la turisme fiind foarte scazut . Desi firma la care se face referire produce uleiuri exceptionale pentru camioane personal nu-l recomand la turisme .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google