Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da-mi ceva link cu M1 la preturile astea pt ca sunt interesat, ms

    Comment


    • Originally posted by mr.K View Post
      Conform teoriei conspiratiei ce lucreaza puternic pe forumul logan, uleiul trimis in Romania are niste ingrediente lipsa.

      Daca pe alt ulei scrie Made in germany, dar e destinat pietei estice, putem gandi ca si ala e "indoit", nu?
      Când totul se rezumă numai la profit, crezi că are cineva milă de consumatori? Mai ales pentru cei din Est...

      Comment


      • Originally posted by AlexCuLogan View Post
        Momentan, dupa revizie & aprox 50km cu Liqui Moly Top Tec 4300, parerile sunt impartite (la mine in cap...)
        Consumul pare sa fie mai mare, insa am mers mai mult prin aglomeratie decat inainte.
        Voi vedea, sa fac o medie de bun simt, pe 200-300km.
        Pai tu ai bagat zama asta in rezervoru de carburant sau in motor?

        Daca te intereseaza consumul de carburant mergi mai incet, elimina drumurile scurte (vreme buna=bicicleta) sau pune-i gpl.

        Comment


        • Octvian@
          Ne aducem aminte de Dacia 1300-1310 care se vindea in Ro si in Hu pe vremuri, cele pentru export aveau izolatie mai buna, ramforsari mai tapene, cele negru/galben pentru Canada(sau Argentina parca) aveau pistonase inox la porcariile de frina spate sa nu mai fie probleme , toti dupa revolutie fugeau la vecini sa-si aduca dacie din Ungaria ca erau de 10 ori mai fiabile - nu stiu dece azi s-ar schimba problema . Se vindeau la un moment dat Clio Franta si Clio Symbol Turcia , aratau identic dar la cel original pretul era mai mare si se diferentiau stopurile spate , la unul cu alb la celalalt cu galben .
          Ai baut coca-cola in Germania vs Romania , nu mergem mai departe la alte produse - cu totul altceva idem Ariel , OMO care la ei miroase 2 saptamini in dulap la noi pina iei rufele de la uscat , da , sunt chesti mici, nimicuri dar poti sa-ti faci o idee mai ales la produsele ascunse cum sunt maruntaiele unui motor si aici dau doar un exemplu : porcaria de presostat de la servodirectie care la Renault e cupru pur la logan aluminiu ordinar - cite probleme au fost doar aici ...? Astea toate pentru ca CTC-ul la noi e pentru pilosi , la neamt respinge tot lotul daca un produs luat prin sondaj nu corespunde caietului tehnic .
          Last edited by Neohori; 16 May 2015, 11:51.

          Comment


          • Normal ca imi aduc aminte, prindeai o Dacia de la unguri, om erai )
            Chiar erau mai bine legate si motoru mai bine facut. Probleme generale simtitor mai putine decat la astea de RO.

            Cat despre produse altele decat auto nu cred ca e locul potrivit aici, dar asa ca idee mie mi-a lasat un gust amar treaba asta, sa vad ca Pantenu din baia neamtului nu avea absolut nici o legatura cu Pantenul din baia mea din RO si multe multe altele...nu e vorba de miraj, ca ne-am mai desteptat si noi dupa atatia ani, dar asta e realitatea si in 2015.

            Spunea un coleg mai sus de scoicile alea de ciocolata...chiar n-au nici o legatura cu porcariile de la noi, am luat odata din Olanda sa aduc la muiere, pai nu ai ce sa compari...si atunci mai tragi o injuratura, te superi si pe vest si pe est ))

            Problema la ulei e ca nu il gustam, nu stim aaaabsolut nimic de el, vedem doar ambalaju si mergem pe ideea ca asta trebuie sa fie ca in vest, ca doar e firma respectabila.
            Asa o fi...dar gradul de incredere cand cumperi un ulei de afara din magazin e muuult mai mare ca si cum l-ai lua din RO, oricare ar fi magazinu.
            Last edited by Octavian; 16 May 2015, 12:24.

            Comment


            • Eu vad altfel lucrurile: ca producator vand pe piata din vest la un pret mare care imi asigura un profit bun.
              Pot sa ma opresc aici.
              Sau pot sa vand si in Est, dar la un pret mai mic pentru ca puterea de cumpararea e mai mica. Si bineinteles ma multumesc cu un profit mai mic. Dar e tot PROFIT pana la urma, nu vand in pierdere.

              Pe ansamblu am un profit mai mare, decat daca as vinde doar pe piata din Vest.

              Daca la o masina destinata Estului scot 3 suruburi, un capitonaj, montez niste panarame de anvelope si o vand mai ieftin, la ulei cum faci unul low cost, renunti la timpii alocati unor faze de productie, la unele ingrediente? S-ar putea sa iasa o varza din uleiul ala si sa nu mai vinzi deloc.
              Scaderea preturilor la ulei poate se datoreaza scaderii pretului la baril.
              Last edited by mr.K; 16 May 2015, 13:18.

              Comment


              • La ulei e greu sa poti afirma cu tarie ca poate fi produs pt doua piete, na-i cum sa verifici treaba asta ca la alte produse unde vezi cu ochii tai ca e mai bun/consistent/gustos etc etc.

                Treaba cu puterea de cumparare est vs vest trebuie sa fii copil sa crezi ca marile companii isi reduc profitul la aceeasi calitate doar ca sa vanda.

                Pt est se face acelasi produs cu ambalaj identic dar cu un continut de calitate mai slaba si se vinde sensibil mai ieftin sau la acelasi pret ca in vest...asta e durerea mare. De cele mai multe ori platesti mai mult decat primesti raportat la acelasi produs din vest, sensibil mai scump, dar calitate net superioara.

                Alte exemple iti pot da din industria metalurgica, sarma de sudura, electrozi, baghete etc, e alta calitate pt piata rusilor si vecini fata de ce vand japonezii in DE, NL, BE...
                Reteta seamana, ambalajul e identic, dar se mai salta niste etape, tolerantele de bun/rau sunt mai mari.

                Comment


                • Pe de o parte mai bine ca nu putem compara uleiurile destinate celor 2 piete, est-vest. Cine stie ce cheltuieli ar mai face unii ca sa-si aduca ulei doar din Germania.
                  Plus ca uleiul turcesc e suficient de bun.

                  Comment


                  • eu m-as duce pesonal in Bois de Boulogne sa-mi iau elful de la "fete".

                    Comment


                    • Eu m-as duce pana in Olanda sa-mi aduc niste Amstel, ca asta facut in Grecia imi da cu virgula la gust.
                      Cum uleiul nu-l gust, masina nu tuseste, eu de ce sa imi fac griji?

                      Comment


                      • Originally posted by mr.K View Post
                        Pe de o parte mai bine ca nu putem compara uleiurile destinate celor 2 piete, est-vest. Cine stie ce cheltuieli ar mai face unii ca sa-si aduca ulei doar din Germania.
                        Plus ca uleiul turcesc e suficient de bun.
                        Hmmmmmm...ar fi foarte interesant sa se poata face niste teste (eu stiu...de temperatura, de frictiune, chiar daca nu imita situatia reala din motor, ar trebui sa fie identice la comportament) intre un Cacastrol luat din RO de la supermarket si unul din DE...dar cine drac sa faca testele astea...
                        Daca as avea ceva bani de aruncat, mai ca as lua un Cacastrol de Germania si unul de UE de la uleideulei...l-as pune in doua tigai la 200 grC si as face o omleta sa vad care prajeste mai bine

                        Comment


                        • Mobil 1, produs in Germania, sau cel putin asa spun administratorii firmei, 53 lei/l initial, 45lei/l, in acest moment.
                          Din punctul meu de vedere, daca firma e serioasa, e un pret mai aproape de valoarea unui ulei...adevarat. Credeti ca va cumpara cineva de aici la acest pret? Eu nu prea cred; lumea se arunca la ala din ...Selgros sau Kaufland. Deci?
                          "De ce sa dau 45 lei pe litru cand pot sa dau...35"; si am Mobil aproape 1.

                          @Octavian
                          Uite aici, pret de ulei...adevarat.
                          Last edited by IancuMIC; 16 May 2015, 19:36.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Pai eu de aici l-am cumparat pe cel de 4 litri , acum vad ca nu mai au pe stoc.

                            Eu din codul de bare descoperisem ca e produs in Anglia! s-au acolo este imbuteliat ?
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • @Iancu
                              mobilul ala e fabricat in belgia. vezi pagina "home" unde iti arata steagurile tarilor unde sunt fabricate.

                              Originally posted by IancuMIC View Post
                              Mobil 1, produs in Germania,
                              ..................
                              Last edited by B997NDL; 16 May 2015, 20:03. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Originally posted by IancuMIC View Post
                                [..................
                                @Octavian
                                Uite aici, pret de ulei...adevarat.
                                Unde e Mobil1 0W40 cu 36 lei litrul ? ) Imi trebuie.

                                De Castrolu ala nu zic ca n-o fi adevarat si foarte bun, dar la toate testele rusilor la -20...-25 grC a fost surclasat de Mobil1 0W40 la testu de curgere (si in fata Mobil1 sunt alea care nu ma intereseaza ca sunt prea scume 70-90 lei litrul) .
                                Pt mine e un test bun si edificator pt un ulei (cat de bine curge la frig)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google