Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Octavian View Post
    Nerecomandat de cine...?
    Vine cineva si spune din auzite ca zisera unii ce zisera, si tu pt ca esti indragostit de Elf o bagi pe neuron copy/paste...

    Mobil1 0W40 e cu o clasa peste Elfu folosit de tine, doar ca urechile iti spun altceva...
    La pretu asta e best buy pt un ulei decent.
    ala de care vobeste colegul nu e mobil 1 new life. e esp formula, care nu stiu daca mai e atat de "minunat".

    nu sunt indragostitde elf dar se comporta excelent si are un pret foarte bun.
    cel putin pt diesel face diferenta. ai vazut ce zicea si colegul mai sus.

    Comment


    • si nerecomandat inseamna ca nu e recomandat. arata-mi tu unde scrie ca e recomandat pentru logan benzina si diesel.
      pe cand ia uite ce scrie pe elf... RN700 si RN710, atat.
      Attached Files

      Comment


      • Originally posted by nicu500 View Post
        La Carrefour, Mobil 1 esp formula, este la oferta 112 lei bidonul de 4 litri
        La pretul asta, zic ca merge pe logan, chiar daca nu toata lumea il recomanda
        Mai degraba pe un diesel; chiar si cu DPF. (continut redus de cenusa si e un C3.
        ...
        Eu cel putin am scapat de grija alegerii unui ulei; pana la urma, sa schimbi marca de ulei la fiecare schimb, nu cred ca e o idee prea fericita.
        Last edited by IancuMIC; 20 June 2015, 20:58.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Originally posted by cristi.... View Post
          nu prea are cum sa fie cu atatea clase peste din moment ce punctul de aprindere nu se ridica nici macar la nivelul unui banal elf 5w30 care are 230 de grade daca nu ma lasa memoria, iar acest ulei vad ca are numai 212...adica cred ca noak-u acela e destul de ridicat... sa nu dispara din baie mai repede

          in plus nici la vascozitatea la rece nu e mai breaz ca un ow40 m1: ala are 75 iar asta are 75.2, deci un pic mai gros, mai "marmelada"

          si la hths sta mai slab: 3.68 vs 3.8 cat are m1 0w40. in concluzie, comparand fisele tehnice ale celor 2 uleiuri, shellu e usor sub m1 0w40 (exceptand flash pointu unde mie personal mi se pare ca sta dezastruos)
          Esti sigur ca te-ai uitat pe ultimele specificatii tehnice pentru Shell ?
          Attached Files
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • @Iancu
            adica la ce ai ramas ? la ravenol ? parca asta ai pus ultima data, nu ?

            Comment




            • Scuze lui @prometheus; nu ti-am raspuns intrebarilor, de pe topicul MIC-ului.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Nene Iancule n-ai pentru ce sa-ti ceri scuze , am dedus ca vei remane pe Ravenol , cred ca voi trece si eu pe altceva nu pentru ca nu-mi place cum merge motorul cu Mobil1 NL ci pentru ca ambalajul(cel de 4l) pur si simplu nu-mi inspira increderea unui produs original.

                Ambalajul de 4L(vorbim de Mobil1 NL) nu stiu ce parere aveti voi dar mie imi da o senzatie de suuuper ieftin.
                Last edited by prometheus; 20 June 2015, 21:16.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • eu m-am uitat peste aceasta fisa tehnica

                  Comment


                  • E vechea fisa tehnica , insa noua fisa chiar imi place cum arata.
                    Last edited by prometheus; 20 June 2015, 21:25.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • da, arata bine. in ideea in care il vei cumpara, de unde vei face acest lucru? ai o sursa sigura sau? si nu in ultimul rand, un pret estimativ? ms frumos

                      eu am un distribuitor autorizat aproape de mine, pt valvoline si eneos. valvolinul am vazut ca e slabut, au pus rusii niste poze cu motoarele desfacute, care au mers cu uleiu asta, valvoline synpower 5w40 si aratau foarte nasol, totul negru, ars etc; acu poate l=o fi tinut peste 20 de mii...iar de eneos mi-a fost lene pana acum, recunosc, sa ma interesez de el ce si cum, ce aprobari si caracteristici are etc


                      ar mai fi si varianta elf 900 5w40, ca tot am auzit userii pe aici ca au fost foarte multumiti de el si ca se "lipeste" foarte bine de motorul de logan benzina dar parca nu ma trage inima sa trec de la ceva superior la ceva inferior. pe de alta parte ma si mananca sa incerc si un 0w40 sa vad ce diferente sunt...
                      Last edited by cristi....; 20 June 2015, 21:35.

                      Comment


                      • Originally posted by B997NDL View Post
                        si nerecomandat inseamna ca nu e recomandat. arata-mi tu unde scrie ca e recomandat pentru logan benzina si diesel.
                        pe cand ia uite ce scrie pe elf... RN700 si RN710, atat.
                        Acum am vazut ca era vorba de ESP, pt asta scuze.

                        Dar chiar asteptam sa vad daca ai rationamentul asta, ca daca nu are norma Reno pe el rezulta prin urmare ca e nerecomandat...
                        Pana sa nu vina Reno cu norma asta ati bagat tot ce inseamna ulei cf dupa ACEA A3/B3/B4 si nu era nici o problema, asa cum scrie in carnetul masinii.
                        Cu timpul cei care sunt interesati (producatori de ulei) vor plati sa aibe norma Reno sa nu mai fie temeri printre posesorii de motoare Reno.

                        Mai degraba te uiti la ulei sa aibe norma MB 229.5 care e una dintre cele mai stricte/severe dpdv al calitatii unui ulei (rezistenta la uzura, pc de curgere, etc) , mai severa decat ce solicita Reno sau vw cu 505.
                        Daca are aprobarea asta te cam doare la 1 metru de cot de celelalte aprobari.

                        Comment


                        • dar daca are A3/B4 si mai are si normele renault... si mai e si ieftin, nu e mai bine ? nu numai ca are normele, dar a fost creat special pentr RN.

                          Comment


                          • Originally posted by prometheus View Post
                            Acum sa va intreb :

                            Mobil 1 New Life 0w-40 vs Shell Helix Ultra 0w-40 din review-uri de pe net pare ca Shell e cu vreo 2-3 clase peste Mobil 1 NL.
                            Ce parere aveti ?
                            Depinde ce review-uri citesti, parerile sunt impartite (vezi ca la testul de uzura la Ultra 0W40 ar fi rezultat particule de metal mai mici) .
                            Dar sunt din aceeasi clasa.

                            Din alta clasa ar fi RedLine spre ex (veritabil grupa IV-V ) dar costa cat nu face la noi (aproape dublu).

                            Comment


                            • Originally posted by prometheus View Post
                              Nene Iancule n-ai pentru ce sa-ti ceri scuze , am dedus ca vei remane pe Ravenol , cred ca voi trece si eu pe altceva nu pentru ca nu-mi place cum merge motorul cu Mobil1 NL ci pentru ca ambalajul(cel de 4l) pur si simplu nu-mi inspira increderea unui produs original.

                              Ambalajul de 4L(vorbim de Mobil1 NL) nu stiu ce parere aveti voi dar mie imi da o senzatie de suuuper ieftin.
                              Recomand sa pui un ulei cu cel mai scump si dichisit ambalaj posibil.

                              Comment


                              • Exagerezi , nu e vorba ca vreau un ambalaj foarte scump , dar bidonul de 4 l de mobil 1 nl mie personal imi da o senzatie de kitsch.Poate sunt eu prea nebun!
                                Se vede clar c-au redus din costurile de productie pentru ambalaj foarte mult, oare nu e si uleiul mai prost calitativ fata de acum 1 an ? ca din moment ce in ambalaj bagi extrem de putini bani poate ca si uleiul e mai "performant" ??
                                Last edited by prometheus; 22 June 2015, 10:14.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google