TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mr.K View Post
    Va raciti gura de pomana, NDL va alege tot discuri+placute "de origine" si Elf 5w40.
    poate ca to evo voi pune, fiindca am mereu cate un litru jumate ramas.
    dar discuri de origine nu mai iau, pentru ca sunt cele mai scumpe. 400 de lei pachetul complet, fata de discuri brembo si placute fdb1781, care sunt doar 300 de lei, si am inteles ca fac aceeasi treaba, ba chiar si mai bine.
    asa ca pe astea voi merge.

    Comment


    • @B997NDL: Până la proba contrarie te credem pe cuvânt.

      Comment


      • Ce discuri ventilate imi recomandati si placute?la un logan diesel.

        Comment


        • Originally posted by B997NDL View Post
          dar discuri de origine nu mai iau, pentru ca sunt cele mai scumpe. 400 de lei pachetul complet, fata de discuri brembo si placute fdb1781, care sunt doar 300 de lei, si am inteles ca fac aceeasi treaba, ba chiar si mai bine.
          asa ca pe astea voi merge.
          Ai concluzia (rezumatul) ultimelor 10 pagini în post-ul de mai sus.

          Comment


          • Originally posted by dsign View Post
            Desi esti in "vacanta" (nu cunosc motivul si nu ma intereseaza), iti raspund :

            - daca verific fiecare ambalaj in parte, inseamna sa desigilez acel ambalaj si atunci imi vei sari in cap ca iti vand piese contrafacute//expirate/ambalaj deteriorat

            - daca nu verific fiecare ambalaj in parte si il predau asa cum il primesc de la furnizor ( atentie ! sunt un revanzator, nu un producator! ) imi sari in cap ca nu verific...

            Totusi, exista solutie : primesti coletul, deschizi, observi, consideri ca nu e ce trebuie, imi dai inapoi si eu returnez furnizorului meu.

            Da, stiu, e complicat, insa alta cale nu exista. Iar astfel de situatii sunt rare. Evident, aratam cu degetul doar cand e de rau, ca asa e firea "rumanului", corect?



            Exemplu concret, mi se intampla mie : merg in iarna, prin decembrie, sa imi comand anvelope de vara. Fain frumos , din timp, ca cica asa e bine, sa faci iarna car si vara sanie.

            Dupa ceva peripetii primesc anvelopele, merg cu jantele la Gigei, monteaza ei anvelopele, echilibreaza etc si astept primavara... S-a nimerit sa fie nevoie sa plec intr-o calatorie mai lunga (aprox 5000 km) si am hotarat in ultimul moment sa-mi folosesc noile roti. Calvar!!! M-am oprit la toate vulcanizarile, am facut echilibrari peste echilibrari... Tremura volanul de la 100km/h de ziceai ca vrea sa iasa din cuplaj.

            Am mers asa cu chiu cu vai, injurand printre dinti. Ajuns acasa am verificat personal pe aparatura din service si am constatat ca noile mele anvelope erau ovale, nu rotunde.

            Acum ce era sa fac? Sa merg sa i le fac guler aluia de mi le-a vandut? Ce vina are el? Prost am fost eu ca n-am testat rotile imediat ce am executat montajul. Am luat totul de bun, ca doar am achizitionat si montat anvelopele in acelasi loc, tocmai sa nu existe discutii.

            Acum am predat anvelopele catre furnizor si astept rezolutie de la "garantie" - cica undeva in Olanda, sa spuna niste unii daca anvelopele sunt strambe sau nu.


            Intre timp ma "bucur" de niste roti ordinare (jante de tabla si anvelope standard coapte), in asteptarea magicei solutii.

            Cand te intorci din vacanta nu te abtine, raspunde.
            Stai asa sa-mi iau avant...

            Daca magazinul nu este un butic de bloc de etaj 1 (eventual), cu alte cuvinte, de obicei revanzatori, isi permite sa cumpere de la producator, par example, 20-50 kituri de accesorii sau distributie sau ambreiaj de 1.4 sau 1.6 ptr. ca STIE SIGUR ca se cumpara si are sigur rulaj la ele.
            E, din zecile alea de bucati, e suficient sa "sacrifice" (si nici macar nu e pierdere mai mare de 10-20%, il baga la resigilate si tot il da in final) 1 singur kit ptr. a desface ambalajul original si a verifica ca toate componentele pe care le-a trecut producatorul sunt complete pana la ultimul surub (daca asa zice, asa trebuie sa fie, corect?) Care sunt riscurile ca restul de 49 de kituri sa fie totusi incomplete, daca unul din ele ales random e complet. Daca nu e, se complica putin lucrurile ptr. ca nu le poti desigila pe restul 49.

            Dupa aia, isi face poza cu produsul in detaliul lui si-l pune pe site enumerand totodata ce contine kitul respectiv, a.i. clientul sa fie corect si complet informat asupra marfii.

            Faptul ca tu, vanzator (nu ma refer in special la dumneata) zici, "luati legatura cu distribuitoru', asta e ce mi-a trimis, nu e problema mea, mi se rupe" si te speli pe maini, nu e ok, intelegi?
            Stiu, sunt idealist, majoritatea procedeaza cum zici dumneata, din diverse motive, incepand de la lipsa baniilor pana la lipsa oamenilor si a spatiului fizic de depozitare. Facand o comparatie asa se intampla si cu anvelopele, d-aia prefer sa le cumpar din depozite fizice, nu de la revanzatori.

            Ce marca de anvelope ti-ai luat cu probleme asa mari la echilibrare?

            Comment


            • TIPURI DE DISCURI DE FRANA -Ce Folosim ?

              Comment


              • Da' de ce zbieri, colegu', crezi ca nu te auzim daca scrii normal cu litere mici?

                Da, de la discuri de frana a pornit discutia mea cu colegul @dsign, daca ai rabdare sa urmaresti TOT firul discutiei de la inceput, chiar daca nu era vorba de tipuri, ci de elemente lipsa dintr-un "kit" de discuri de frana.

                Comment


                • salut.

                  am si o intrebare simplala care as dori un raspuns la fel de simplu si obiectiv pe cat posibil

                  am putin peste 70.000 km cu loganul, din 2009 pana in prezent iar de o saptamana am impresia ca discurile dau semne de oboseala. e drept ca nici nu arata prea bine, din cate am vazut eu printre orificiile de aerisire de la jantele de tabla

                  am cerut o oferta de la un service de incredere care mi-a dat 2 variante:

                  discuri si placute trw
                  discuri si placute delphi

                  intrebarea mea este: pe care dintre cei 2 producatori ati merge? trw/delphi?

                  strict intre cei 2, nu vreau sa ma complic cu alte surse de achizitionare

                  multumesc

                  p.s
                  discurile sunt la al 2lea set de placute, primul l-am schimbat pe la 40 de mii (mi s-a parut mie ca scartaie) si de 30 de mii sunt la al 2lea. placutele nu cred sa fie uzate nici 50% dar discurile, cum am zis, nu arata prea bine, nu le-am masurat dar la mana au o buza estimez eu mai mare de 1mm, uzura de la placute

                  ca si simptome: un harsait foarte discret daca apasa pedala de frana mai tare: ca atunci cand ai discurile acoperite de putina rugina. daca o apas foarte fin, fara sa se aprinda stopu de frana, nu se aude dar daca apas mai tare se simte ceva
                  Last edited by cristi....; 20 April 2015, 16:27.

                  Comment


                  • În niciun caz Delphi.

                    Comment


                    • mersi

                      si eu m-am gandit la trw dar am zis sa cer si parerea altora, cu atat mai mult cu cat am citit numai lucruri bune despre delphi...am zis sa cer parerea si altora mai avizati decat mine :

                      Comment


                      • Nu incape discutie, mergi pe TRW!

                        Comment


                        • ok, am inteles, mersi. subiectul se poate considera incheiat. maine dau comanda

                          Comment


                          • gata ! am luat discurile brembo si placute fdb 1781, dar nu de la epiesa, ci de la norauto. am vorbit cu ei la telefon si a fost totul ok, dar cand am mers la ei,
                            discurile aveau 20 la sfarsitul codului in loc de 24. ala se jura ca e acelasi lucru.
                            initial n-am vrut sa le iau, dar m-am intors si le-am luat.
                            vad ca la cross reference sunt date ambele coduri. or fi la fel ?

                            si la austburg militari aveau aceleasi preturi...24 si ...20. acolo erau peste 150 de lei
                            le-am luat cu 182 lei ambele si placutele cu 110, deci cam la fel cu epiesa.

                            Comment


                            • fa si tu niste poze cu marfa s-o vedem, eventual si cu codu' ala.

                              Comment



                              • Astea sunt discurile, poate te-au pacalit... daca nu au codul asta sunt alt model de brembo
                                iti dai seama simplu, daca te uiti pe canalul de ventilatie vei vedea ca ale tale au linii drepte de ventilatie pe cand PVT au puncte
                                Cauta si tu ce inseamna pilar venting si vei intelege...
                                Oricum, ne-am obisnuit toti cu tine ca 99% din ce spui sunt vrajeli, faci cu totul altfel decat in directia in care pari interesat.

                                Asa arata cutia? http://www.daciashop.ro/frana/discur...bo-ventilatlgn
                                Last edited by 827sam; 20 April 2015, 17:54.
                                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google