TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asta e, am pus deja discuri Ferodo DDF1502, 165 lei 2 buc. si placute Ferodo FDB845, 64 lei. Vroiam sa iau discuri TRW, dar erau fabricate in China si m-am linistit . Pentru Brembo trebuia sa astept cateva zile, iar discurile mele din fabrica mai aveau 8.2 mm grosime.

    Comment


    • Pai nu a zis nimeni ca aluneca placutele pe discuri Ferofo ca pe gheata, ce ziceau colegii era ca se deformeaza/nu tin la uzura asa bine ca brembo.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Originally posted by gabrielg67 View Post
        Mai sus se vorbea ca discurile Ferodo sunt slabe. I-am pus unui amic (1.6 MPI) discuri pline Brembo si placute Ferodo FDB845 si pot sa spun ca are frane beton. Eu folosesc aceleasi placute de frana pe discurile din fabrica. Mult mai multumit decat cu placutele de origine - cred ca erau TRW.
        nu sunt cam tari placutele ? mananca discurile si scartaie, din cate am auzit eu.

        Comment


        • Intradevar, cu fdb 845 discurile tin cam 2 seturi de placute, au ceva zgomot, dar frana e frana de la orice viteza, la orice temperatura si indiferent cat esti de incarcat, nu ramai fara frane.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • Originally posted by B997NDL View Post
            nu sunt cam tari placutele ? mananca discurile si scartaie, din cate am auzit eu.
            Si eu am avut aceleasi temeri la inceput dar, la mine se comporta exemplar. Dupa aproape 10.000 km au ''mancat'' cam 0,1 mm din discuri si abia acum aud niste chitaituri slabe la franare, asta cu geamurile deschise, cu muzica oprita si urechile ciulite la zgomotele masinii.

            Comment


            • Eu am montat la 1.6 MPI discuri pline ATE 259x12 si placute tot ATE (la 66.000 km, acum 2 saptamani). Costuri: 117 ron/disc+95 ron placute+75 ron manopera si test de frane.
              La testul de franare pe stand am obtinut putere de franare mai mare decat cele din fabrica, Renault, care ar fi costat 500 ron perechea+190 placutele, deci dublu...

              Comment


              • Salutari tuturor.
                Am un Logan Laureate, 1.5dci, 63kW, din 2009. Masina are 65k km. la bord.
                Trebuie sa-i schimb placutele si discurile de frana? Imi puteti recomanda o combinatie buna? Nu vreau ieftinaciuni, dar nici SF-uri. Nu folosesc masina zilnic si nici n-o iau la liniute.
                Inca o problema: pierd antigel, iar mecanicii m-au sfatuit sa-i schimb kit-ul de distributie; cica ar fi pompa de apa...ar putea fi alta cauza? Acum am pe masina un kit CONTI, montat acum vreo 2 ani (20k km.). Daca trebuie sa schimb kit-ul, ce marca imi sugerati?
                Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

                Comment


                • Schimbi discurile numai daca sunt uzate, au sub grosimea minima acceptata sau suprafata discului nu e uzata uniform. Discuri ai de ales: Brembo, ATE, TRW, Ferodo etc.
                  Kit distributie si pompa de apa de origine.

                  Comment


                  • Originally posted by ady_p View Post
                    Salut ! Am si eu un Loganas 1.4 MPI (Ambition). A fost masina de buget, nu aveam cine stie ce bani pe atunci (mai 2005), nici acum nu e cu mult schimbata situatia dar s-a dovedit a fi o masina buna si am de gand sa o mai tin ceva vreme. Intre timp am facut vreo 56.500 Km si vad semne de oboseala la sistemul de franare. Nu e vorba de placute, au fost schimbate de trei ori pana acum, de doua ori cele de origine Dacia care sunt total nesatisfacatoare - parerea mea ... si o data Bosch, garantate 40.000 km si tind sa cred ca e asa deoarece am deja facuti 25 k si nu prea se vede uzura la ele. In schimb, probabil datorita placutelor, discurile s-au subtiat destul de serios. Acum vine intrebarea: stiti cu ce discuri se pot inlocui cele de origine Dacia ?As vrea denumirea exacta, pretul si locul de unde le pot achizitiona. In cei 25 k facuti pana acum frana a tinut perfect si ma gandesc ca si un upgrade al discurilor nu ar strica deloc.
                    sal eu am acelas model ca al tau numai ca e ambiance nu ambition si am schimbat la 90 000 km discurile de origine cu discuri motrio se comporta f ok recomand

                    Comment


                    • De distributie trebuie sa te atingi doar pentru a identifica sursa pierderii; "vizitare pompa"
                      Daca pompa e ok, las-o in pace; nu cred in mitul ca, odata tensionata cureaua, in cazul demontarii, trebuie inlocuita. Nu va apucati sa inlocuiti distributia la fiecare revizie, chiar si daca ati castigat banii la loto.
                      Discurile trebuiesc inspectate; nu se inlocuiesc functie de nr. kilometrilor parcursi.
                      Toata treaba ar trebui facuta la service totusi.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Originally posted by Acidu View Post
                        Salutari tuturor.
                        Am un Logan Laureate, 1.5dci, 63kW, din 2009. Masina are 65k km. la bord.
                        Trebuie sa-i schimb placutele si discurile de frana? Imi puteti recomanda o combinatie buna? Nu vreau ieftinaciuni, dar nici SF-uri. Nu folosesc masina zilnic si nici n-o iau la liniute.
                        Inca o problema: pierd antigel, iar mecanicii m-au sfatuit sa-i schimb kit-ul de distributie; cica ar fi pompa de apa...ar putea fi alta cauza? Acum am pe masina un kit CONTI, montat acum vreo 2 ani (20k km.). Daca trebuie sa schimb kit-ul, ce marca imi sugerati?
                        Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
                        iti recomand discuri placute motrio eu le_am montat la mine si se comporta ok ,franeaza ca la inceput ca si costuri undeva la 270 lei depinde de magazin

                        Comment


                        • Salutare!
                          Am o intrebare referitoare la sistemul de franare de pe SL 10 Ani. Din fabrica, sistemul pe fata este compus din discuri pline, dupa cum stie toata lumea. Intrebarea este legata de schimbarea discurilor, a ansamblului in general: se poate schimba cu discuri aerate (tot ce tine de asta: etrieri, etc.), care sunt costurile aferente, precum si existenta diferentelor reale (franare, etc.)
                          Multumesc frumos!
                          Prowd of my new wheels!

                          Comment


                          • DIscurile sunt ventilate, aerata e ciocolata poiana.
                            Riscurile sunt sa iesi din garantie cu masina.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • aaahaaaahaaaa..... LOL....
                              einsteine... treci parleazu in militari sa te fac o poiana aerata la doza de 0.5

                              Comment


                              • Originally posted by einstein1984 View Post
                                DIscurile sunt ventilate, aerata e ciocolata poiana.
                                Riscurile sunt sa iesi din garantie cu masina.
                                Mea culpa, dar intrebarea ramane... Raspunsuri serioase se dau sau doar mistouri fine?
                                Multumesc!
                                Prowd of my new wheels!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google