Consum Ulei Logan 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Ca în poza numărul 4 este și la mine ulei, doar în cantități mult mai mici.

    Cred ca problemele apar după un anumit număr de km și mașina iese din garanție. S-a dus fiabilitatea renault.
    aris86
    Loganist de 5 stele
    Last edited by aris86; 22 April 2016, 15:57. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #77
      Pai sa apara dupa doar 54.000 de km ???!??!

      Eu inca n-am probleme cu uleiul , carcasa filtrului de aer e curata lacrima , nivelul mereu verificat si este exact cum l-am lasat de cand am schimbat uleiul, adica aproape de maxim si asta la aproape 50.000 de km.

      Cum vad ca-mi apar probleme ca la ceilalti o vand si cu asta basta, nu-mi mai bat capul ca nu se merita , dupa ce ca-i lesinat motorul nici fiabil vad ca nu este.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • #78
        Consum Ulei Logan 1.2 16v

        [QUOTE=lucilache;1712022]"Am un logan din 2010 si am schimbat a 2-a oara filtrul de aer, acum in aprilie 2016, la 54000km."

        Pai sa-mi fie cu iertare tu ai schimbat filtrul de aer de 2 ori in 6 ani.Uleiul cand l-ai schimbat?Anul asta?

        Comment


        • #79
          De 2 ori am schimbat personal filtrul, mi l-au mai schimbat si la reprezentanta. Am citit pe net ca cica la 2 ani sau la 30.000km se schimba filtrul de aer la 1.2. Daca voi stiti altceva ziceti-mi si mie. Deci e ceva normal sa curga ulei pe acolo. O sa curat uleiul de pe motor si o sa urmaresc sa vad exact pe unde apare totusi.

          Comment


          • #80
            La Logan 2, Dacia recomanda schimbul la 1 an sau 20000 km si in reprezentanta am văzut afișe care recomandă să schimbi filtrul la 15000 km.

            Comment


            • #81
              La 1 an sau 20.000 km se schimba acum. Insa, e bine sa il schimbi chiar mai devreme de 1 an, la 6 luni (daca parcurgi 7-8.000 km in acest timp).

              Comment


              • #82
                uleiul ala acolo in cantitate asa mare nu e din cauza ca nu ai schimbat filtrul de aer! nu e normal sa completezi cu 1 litru de ulei intre schimburi!!!!! vezi pe unde iti arunca ulei acolo!!!!!

                Comment


                • #83
                  In mod cert garnitura de la capac culbutori e coapta + valva pcv posibil sa fie pe sfarsite la cat ulei are pe filtrul de aer , probabil si ulei pus in exces in motor poate fi o cauza a murdaririi filtrului.

                  Pe forumul din UK multi au confirmat ca la D4F este o boala comuna cu acest PCV , la foarte multe motoare pica aceasta valva la km relativi putini daca nu se schimba uleiul la timp .
                  prometheus
                  Loganist de 5 stele
                  Last edited by prometheus; 23 April 2016, 00:22.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • #84
                    Am vazut si eu acum ca la 1 an sau 20000km se schimba filtrul de aer. Cand luasem masina in 2010 erau destul de rare Loganurile cu 1.2 si nu prea gaseam informatii si am ramas cu impresia asta, ca trebuie schimbat la 2 ani sau 30000km.
                    Ok, multumesc mult de ajutor colegilor care mi-au raspuns.

                    Comment


                    • #85
                      De curiozitate, cand ai schimbat filtrul de aer cati km avea la activ ?
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by prometheus View Post
                        In mod cert garnitura de la capac culbutori e coapta + valva pcv posibil sa fie pe sfarsite la cat ulei are pe filtrul de aer , probabil si ulei pus in exces in motor poate fi o cauza a murdaririi filtrului.

                        Pe forumul din UK multi au confirmat ca la D4F este o boala comuna cu acest PCV , la foarte multe motoare pica aceasta valva la km relativi putini daca nu se schimba uleiul la timp .
                        Ce înseamnă pentru tine la timp?, mereu dai vina pe utilizator, în loc sa acceptam ca sunt probleme la motor din cauza constructorului.

                        Comment


                        • #87
                          Ca o paranteza, ieri m-am vazut cu un vechi prieten din facultate. 'Mnelui are un clio 3 din 2007, luat de nou, ce are acum 60 000km.Evident, avea ceva pete de ulei in zona capacului colbutori. Nici nu bagase de seama!

                          Pentru mine e clar ca D4F e foarte "sensibil" din nastere si ca probabil, indiferent de grija purtata, tot va incepe sa supureze uleioase la un anumit moment. Totusi, nu cred ca-i un capat de tara cu asta.

                          Comment


                          • #88
                            Ce inseamna la timp? 1 an? Daca faci km putini schimbi tot la 1 an?
                            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by aris86 View Post
                              Ce înseamnă pentru tine la timp?, mereu dai vina pe utilizator, în loc sa acceptam ca sunt probleme la motor din cauza constructorului.
                              Pai iti spun eu ce inseamna : - sa schimbi la timp uleiul inseamna sa fi foarte atent la ce regimuri de exploatare supui motorul !! numai oras sau combinat oras cu drumuri in afara localitatii , daca se merge 80% in oras uleiul ala va fi terminat in maxim 7000 de km , porniri /opriri termina uleiul rapid .

                              Motorul este sensibil ,din acesta cauza aveti grija la ce intervale schimbati uleiul si filtrul de ulei in functie de cum il exploatati.

                              In carte scrie 20.000 de km/1 an DAR asta in CONDITII IDEALE!!! adica doar mers constant la viteze gen 80-90km/h fara opriri dese, asta a uitat sa scrie in carte.
                              Ce mai scrie in carte ? ca uleiul se schimba la 10.000 de km/6 luni in conditii severe; In realitate in conditii severe se schimba la maxim 5000 de km.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • #90
                                Si constructia capacului cu multe garnituri+functia valvei pcv de a tine periodic presiunea gazelor,vaporilor in capac predispune la umezeala ulei in exteriorul motorului.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google