Consum Ulei Logan 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aceasi problema o am si eu cu toate reviziile facute la timp(filtre originale ,ulei dacia,elf-5w30)
    Pata de ulei pe tabla de la galerie care de fapt e de la garnitura si numai in spatele motorului partea cu bobina,si foarte usoare urme de ulei pe garnitura filtrului de aer.
    Partea buna e ca in timp a stationat ,dupa ce am curatat zona intr-un loc,deci nu s-a mai intins.Eu am scris de treaba asta cu ani in urma dar atunci eram putini posesori de 1.2.In garantie am incercat sa o rezolv in 2013 inainte de expirare ,dar m-au trombonit sa o las asa ca nu se va intampla nimic.intradevar pana acum au avut dreptate.
    Multi au uitat inclusiv eu ,ca o parte au fost chemati la scurt timp, parca pentru neconformitati la semiconuri supape care in final ducea parca la consum de ulei ( anumite loturi din 2009-2010).Rasfoiti pe aici ca veti gasi colegi cu problema asta care s-au plans la momentul respectiv( 2010-2011?).Tare ma tem ca unii au problema asta, sau o avem ,si nu ne-a mai chemat nimeni.
    O alta prostie e cu 4l de ulei la revizii care CLAR ca e peste nivelul maxim in conditiile in care ei spun tot CLAR "A NU SE DEPASI NIVELUL MAXIM".Atunci mi-a aparut si pata de ulei in primul an cand din fabrica a venit cu nivelulu depasit,plus inca un an am mers tot asa cu 4l cu forjele de rigoare vara pe autostrada .Acum pun 3.6 l si e la fix .
    Am avut si 1.4MPI 5 ani la care se recomanda 3.3l si daca torni atat nu depaseste nivelul maxim in halul asta cu 4l recomandati la 1.2.

    Comment


    • Prima data a apărut la 8200 km, la 8 luni de la achiziție. http://www.loganclub.ro/forum/showpo...postcount=1488

      Comment


      • Situația din momentul prezent, al treilea furtun înlocuit acu o luna.
        Attached Files

        Comment


        • Eu n-am asa ceva,vad ca aveti alta problema,cam aiurea. Masina mai are garantie?

          Comment


          • Masina încă este în garanție (noiembrie 2016) plus 2 ani, dacia extenso.

            Comment


            • Nu prea scriu pe acest forum pentru ca nu imi permit. Pasiunea pentru marca asta m-a facut sa-mi fac insa cont si sa urmaresc tot ce e bine si ce rau despre Dacia.
              Referitor la consumul de ulei, in primul rand consumul de ulei este oarecum normal. Problema este insa cantitatea de ulei consumata intr-un interval de km. Permiteti-mi sa-mi spun si eu parerea din postura unuia care are prieteni mecanici si care e pasionat de acest domeniu: nu tineti uleiul mai mult de 10000 de km, chit ca toti constructorii spun sa-l schimbi la 15-20000. Traim intr-o tara bananiera, in care e posibil ca acel ulei sa nu fie chiar atat de bun dpdv calitativ precum s-ar crede. La fel si cu filtrul de ulei. Eu am o masina cu motor de 1100 cmc. Deci si eu, la fel ca voi, avem motoare de turatie. la minse se recomanda schimb la 15000 pentru exploatare severa sau 20000 pentru exploatare normala. Ori tinut cateva sute de km la 3500-4000 rpm in conditiile in care uleiul e slab... si poate si motorul, asta poate duce la crima pentru el. Va spun asta pentru ca tatal meu a patit-o cu un Opel cu motor de 1.3. L-a segmentat, dar era prea tarziu. Adica motorul fusese salvat, dar altele ajunsesera sa fie probleme. Deh, masina de 18 ani si care mai avusese 4 proprietari inaintea lui.

              Comment


              • Mai este o treaba destul de nasoala in legatura cu reprezentantele, daca nu se sta langa masina sunt sanse foarte mari ca uleiul nici sa nu se schimbe, dar pe factura DA , in acest caz motorul n-are nici o sansa sa tina multi km.

                La reprezentanta am fost pentru schimb ulei de doua ori si atat , timp in care am stat in permanenta langa masina! dupa care reviziile uzuale le-am realizat personal in regie proprie.
                La mine cel mai mult am tinut un ulei 6980 km , restul nu mai mult de 5-6 mii .
                Rezultatul la ora actuala : foarte bun , nu-mi consuma ulei, n-am filtrul de aer manjit de ulei , furtunurile de recirculare gaze sunt si ele pe interior curate!

                O intretinere as putea spune exagerata cum ar crede unii, insa poate ca pentru acest motor mai ales daca-l folositi preponderent urban, este ceea ce trebuie, ca sa nu aveti probleme pe viitor.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • de valva de care spui tu este conectat senzorul pentru debitul de aer. Este pozitionata in partea stanga a admisiei, zona din spate,inspre parbriz. La masina mea -clio 3 1.4 - am avut probleme cu valva- era slabita, nu mai etansa cum trebuie si primea aer fals. In final se oprea motorul. Am fost la un service, mi au schimbat garnitura de la valva si de 3 luni de zile nu mai am probleme


                  The clio was running strange recently cutting out at junctions, not idling right and on the open road not driving very smoothly. Also sometimes it failed to ...

                  Comment


                  • E motor diferit acel 1.4 16v care cred ca are un MAF (Mass Air Flow Sensor ), ceea ce la noi pe D4F lipseste.
                    Last edited by prometheus; 25 April 2016, 12:44.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Din pacate si mie imi consuma ulei, am aproape 90.000 km, achizitie noua in data de Nov.2011, reviziile facute la 10.000km, distributia insa nu a fost schimbata la 60.000 km ca in carte ci la 80.000 km (kit distributie, kit accesorii si pompa de apa) anul trecut prin august, in perioada de iarna nu am mai mers cu ea, am tinut-o in garaj si inainte de Paste cand am scos-o din garaj verificand nivelul de ulei este la jumatate pe joja ... Benzina numai Rompetrol, uleiul a fost Elf 5w40 aproape la toate reviziile, mai putin 2 cu Dacia Oil 5w30 ! Se pare ca sunt multi cu 1.2 16v cu acest consum de ulei desi eu nu am avut probleme pana acum, adica nu o scadere la jumate pe joja si mai am 1000km pana la 90.000km!
                      Last edited by brasil; 10 May 2016, 08:40.

                      Comment


                      • E clar, apar din ce in ce mai multi utilizatori cu astfel de probleme si la valori mai mici de 100000 km.

                        Comment


                        • Consum Ulei Logan 1.2 16v

                          Originally posted by brasil View Post
                          in perioada de iarna nu am mai mers cu ea, am tinut-o in garaj si inainte de Paste cand am scos-o din garaj verificand nivelul de ulei este la jumatate pe joja ...


                          Ce sa inteleg din asta?consuma ulei stand pe loc cu motorul oprit?

                          Comment


                          • Da! Eu cand am facut prima data revizia la "meseriasii" de pe dig Braila-Galati , stimabilii n-au fost in stare sa faca un schimb de ulei ca la carte , dupa interventie aveam pete de ulei sub masina pe locul de parcare , deci o parte din ulei se poate "evapora" si pe la busonul de golire daca nu se schimba saiba de cupru si nu se instaleaza corect si strange la cuplul corect.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • dupa cite stiu, la motorul D4F apar astfel de probleme datorate epuratorului de gaze din carterul motor, acesta nu mai permite o recirculare a vaporilor de ulei din carterul inferior, in acest fel aparind o suprapresiune. Pentru un motor cu rulaj pina in 100000 km consumul este anormal, chiar daca ne gindim la o imbatrinire a semeringurilor de supapa. incercati schimbarea acestui epurator de vapori de ulei, apoi verificati consumul de ulei intre 2 schimburi.

                              Comment


                              • Haideti sa aflam unde se afla acest epurator de ulei.
                                Consum/pierderi ulei la D4F chiar si la rulaj mic de km,presupun posibile cauze:
                                -depasirea nivelului maxim de ulei (la schimbare pun fix 3,6 litri,asta inseamna aprox.3 mm sub nivelul maxim indicat pe joja);
                                -sistem slab de etansare al capacului culbutorilor;
                                -sistem de separare a uleiului/vaporilor de ulei (epuratorul,cred ca se afla in capacul culbutorilor) ineficient,prost conceput.Acest sistem lasa sa treaca pe langa vaporii de ulei si uleiul care trecand de valva pcv,o parte este "aruncat" in compartimentul filtrului de aer);
                                -necorelarea presiunii/depresiunii a gazelor/vaporilor de ulei din carter cu taria arcului sau diametrul orificiului din valva pcv.Banuiesc ca aceasta valva pcv nu da drumul suficient la aceasta presiune,nu lucreza eficient (prost gandita).
                                Nu mai spun ca indiferent cum montez garnitura noua din cupru a busonului de ulei,nu picura dar este umezita acea zona.
                                Last edited by mike-5; 13 May 2016, 12:10.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google