Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Un taximetrist baga tot cam 60 litri si l-am intrebat cati km face aici in oras si mi-a zis undeva la 900 dar el merge lejer .. Hmm nu stiu ce sa zic
    Its just a car ...

    Comment


    • Poti sa zici ca minte. Sau, ma rog, in tarnaveni poate merge...Nu stiu traficul de acolo, dar mi se pare extrem de putin. In principiu cred ca exagereaza...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Am fost la capitala....Vreo 315-320 km si mi-a luat numai 20 litri!!!

        Comment


        • Salut baieti.In 930 km a consumat 53,6 litri dupa calculatorul de bord.Din 930 cam 150 am condus in oras restul afara.Eu zic ca a descurcat bine golanul referitor la consum.

          Comment


          • Originally posted by TWeetY View Post
            Am fost la capitala....Vreo 315-320 km si mi-a luat numai 20 litri!!!
            Ai mers cu AC sau fara? Si cat de mult prin Bucuresti? Pe autostrada sau pe DN7? Si cu ce viteza maxima( mai ales pe autostrada)?
            In principiu, fara AC merge.. Si cu AC tot drumul...Un 6,25 e foarte bun.. Daca asa ti-a iesit.. Depinde de conditii.

            Comment


            • Pai AC nu am...am mers pe autostrada cu 120-130 km/h la depasiri mai dadeam 140-145km/h...

              Comment


              • Originally posted by czika View Post
                Salut baieti.In 930 km a consumat 53,6 litri dupa calculatorul de bord.Din 930 cam 150 am condus in oras restul afara.Eu zic ca a descurcat bine golanul referitor la consum.
                Si eu zic la fel..Consum de ~5,8 este ok. Dar nu cred ca ai forjat-o prea tare pe afara si n-ai avut nici AC. Ca eu am mers cu AC pornit cam 960 km si consumul mediu a fost 6,7. Deci cam 1 litru in plus la 100 de km.

                Comment


                • Mai fratilor... Am mers vreo 50 km in oras cu AC pornit mereu si consumul sta pe la 10.7. Super mare...Atatia km...Din ce am observat consuma foarte mult cu AC pornit cand sta pe loc. Am si eu o intrebare la voi...Conteaza treptele de racire? Si afecteaza consumul? Adica.. La cea mai mica bulina albastra) cea mai din stanga) cat raceste? Dar la cea mai mare, din dreapta? Sunt curios daca a testat cineva... Si ce influenta are asupra consumului... Merci.

                  Comment


                  • Am inteles ca la noi (Logan) ar fi compresor cu cilindree variabila, iar puterea lui ar fi de ~780W. Este posibil sa fie mici diferente de consum de curent (implicit o turatie mai mare a motorului) in functie de ceea ce i se cere sa faca.
                    Ideea este in schimb la AC ar trebui calculat consumul in L/h, nu in L/100km, deoarece la viteze diferite, ac-ul consuma aceeasi cantitate de carburant (ECU ajusteaza turatia motorului in functie de consumatori).
                    Uita-te atent la turatia de relanti, inainte si dupa ce pornesti AC-ul, sa vezi cu cat creste. Mare atentie la gradatiile turometrului ....
                    Octavius, consumul mediu ar fi bine sa-l urmaresti dupa o distanta cat mai mare parcursa, sau chiar la un plin. Degeaba ai 50 km in oras, ca poate ai stat cateva minute in parcare cu motorul pornit, sau manevre, semafoare, etc. In aceste cazuri, benzina se consuma, dar distanta parcursa nu se modifica. Deci si consumul mediu va creste. Exemplu: tot pe la 45-50 km dupa resetare, aveam consum de 11,5% (cu AC, in oras). Acum la 150 km am consum mediu de 9,4 (tot cu AC).

                    Si o observatie: de ce sa mai pornesti ac-ul daca nu-l lasi sa raceasca aerul asa cum trebuie? Nu am mers niciodata cu ac-ul pornit si temperatura spre caldut.

                    Daca am gresit cu ceva, rog sa fiu corectat.
                    In final, am si eu o intrebare: Este posibila si/sau normala modificarea consumului in functie de altitudine / calitatea aerului? Eu as zice ca da...
                    GL-22-TOF

                    Comment


                    • Eu am calculat mereu consumul la distante mari... Nu ma sperii eu de consumul de acum. Ideea e ca eu stau prin centru unde e cel mai aglomerat si pe oriunde vreau sa merg tre sa trec prin aglomeratie.
                      Acuma, relativ la racirea mai pronuntata, eram si eu de principiul racirii la maximum dar nu e o idee buna atata vreme cat opresc destul de des... Si trec de la temperaturi mici la cele de afara... Suport variatii mereu. In plus, se stie ca AC nu face bine pe la urechi, gat, etc... Asa ca n-are rost sa fie 20 de grade in masina si afara 35. Eu dau racire cat sa fie o atmosfera placuta inauntru si sa nu transpir. Eram curios daca, modificand treptele de racire se modifica si consumul. Mi-am luat niste parasolare din Carrefour pentru geamurile laterale... Sunt transparente si ma ajuta vara.. Mai ales cand am pasageri in spate... Chiar daca am AC pornit.
                      Revenind la consum, n-am prea reusit sa ii fac consumul doar in oras ca eu ies des si nu se aduna mai multi km in oras ca sa fie relevant, de aceea am zi si eu la 50 km.
                      O sa mai vedem ce va mai fi si va tin la curent.
                      Oricum, intrebarea ramane deschisa ptr toti loganistii: Modifica treptele de racire consumul?

                      Comment


                      • Desi nu ma pricep asa bine , daca e sa ne gandim logic treptele de climatizare inchid/deschid in circuitul de aer cald, de aceea cand e vara daca dai pe caldura la maxim ai aer cald instantaneu deoarece motorul este incalzit si acel pontentiometru pt.Treptele de caldura defapt deschide circuitul de aer cald, cu cat e mai spre albastru cu atat e deschis mai putin. Compresorul de AC raceste aerul rece cand pozitia comutatorului este pe albastru , aer rece ce este luat de afara sau din interior , depinde de maneta de climatizare. Parerea mea este ca nu influenteza consumul pozitia acelui pontentiometru de caldura , doar cantitatea de aer cald/rece care intra in habitaclu.
                        sigpic

                        Comment


                        • Treapta de viteza a suflantei din bord influenteaza consumul. Cum stau paletele de dirijare aer, n-are importanta...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • OK, am inteles. Dar octavius nu s-a referit la influenta asupra consumului la dirijarea aerului, ci la temperatura lui (inte rece maxim si rece minim). Stii tu, acolo unde alegi intre rece si cald.
                            Eu cred ca exista o influenta, dar cam prea mica sa fie bagata in seama.
                            GL-22-TOF

                            Comment


                            • Am inteles gresit. Imi pun cenusa in cap asa-i cand nu citesti decat ultimele 3-4 posturi...
                              exista o mare influenta, eu din greseala am mers cu clima pusa si cu caldura la maxim. Nu intelegeam de ce nu raceste climatizarea...Cat pe ce sa merg la service. Iti dai seama ce fata am facut si cum "zburau" organele sexuale prin masina cand am vazut ce "isprava" era sa fac. Cred ca si acum radeau aia de mine...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Pana la urma, problema se pune pe racire, nu pe incalzire. Nu ma refeream la zona rosie ci strict la cea albastra. Daca intre prima bulina albastra de racire si ultima apare vreo diferenta la consum.
                                Si sa inteleg de la tine ca este influentat consumul si de treapta de viteza a ventilatorului, cand masina este pe AC? Adica cu cat e mai sus cu atat consuma mai mult? Eu in general la mers intins o tin la 2 cand e foarte cald si la 1 cand e relativ...La 3-4 doar cand las masina putin sa se racoreasca inauntru...
                                Merci.

                                nu mai da "quote" la ultimul post
                                Last edited by Seba; 9 July 2008, 20:05.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google