Putere in plus pt. 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Putere in plus pt. 1.4

    Se stie cum merge un 1.4 la cei 75 CP. Va rog sa-mi spuneti ce se poate face la 1.4 ca sa-i cresti puterea. Rog sa se precizeze ce castigi la putere daca faci x lucru si cat costa, cum influenteaza consumul, ce impact are asupra garantiei, daca se merita, riscuri s.a.md. Multumesc, aveti cuvantul!

  • #2
    Pai se poate face chiptuning, se castiga 7 CP si 15 Nm la cuplu. Costa 150 €. Consumul nu este influentat, iar riscurile tind spre zero.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      subscriu si eu in totalitate la ce a zis mai sus andrei,are dreptate.
      un chiptuning rezolva o parte din lipsa de putere atunci cand motorul e pus la greu.

      Comment


      • #4
        Multumesc. Am inteles ca pierzi garantia pt motor, exista firme de chiptuning care sa prea riscul?

        Comment


        • #5
          nu pierzi nici o garantie stai linistit,iar ca firma de chiptuning e una in bucuresti de fapt mai multe Dimsport sau TCM Turbo

          Comment


          • #6
            in afara de chiptuning se mai poate instala un sistem turbo, m-am interesat mai demult ca un anumit tip de turbina merge pt. motoarele aspirate pe benzina ca cel de pe logan si se numeste garret dar nu mai stiu modelul ceva cu g si un numar, am mai scris intr-un thread despre asta:p, am inteles ca o astfel de turbina costa in jur de 500 de euro si mareste puterea motorului cu aproximativ 15 cp - 30 cp max...voi ce parere aveti despre solutia asta?...ati incerca?...eu unul dak as avea banii da
            ---== LoGaN dRiVeR ==---

            Comment


            • #7
              Pai garret fac turbine pur si simplu Intrebare intrebatoare insa, cam cat crezi ca va creste consumul pentur un 1.4 cu o turbina in cazul in care s-ar putea asa ceva? Sunt ferm convins ca vei avea un consum de combusibil care va depasi cu mult randamentul pe care ti-l va da masina. Daca vrei benzina turbo iti iei un Audi A3 sau A4 sau Passat cu motor 1.8T si gata, ai scapat de probleme de adaptari, pierderi de garantii. Prin oras o sa fie amuzant dar distractia cea mai mare o sa o ai la un drum mai lung cu urcusuri si coloane de masini unde acul indicator de la benzian va scadea vazand cu ochii.
              Cred ca astea ar cam fi motivele pentur care nu prea se baga nimeni sa bage turbo pe motoare de genul. Cine face il felicit pentru curaj si ma abonez si eu la o tura !
              Bafta
              Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

              Comment


              • #8
                stiu ca garret face turbine dar modelul nu-l mai stiam, de consum stiu dar dak se face si chpituning pe langa turbina oare nu scade so consumu?...bine nu cu prea mult dar scade oricum :p...pai eu as vrea sa iau un a4 sau un passat dar sunt mai scumpe decat loganul asa ca as opta pt. o turbina.
                ---== LoGaN dRiVeR ==---

                Comment


                • #9
                  Sa fii sigur ca A4 e mai scump decat LOGAN + 150 (chip) + 500 (turbo).
                  Poate e cineva pe forum care a incercat sau lucra la o firma de tuning si ne poate da detalii...!?
                  CsB
                  Ambition 1.6 MPI

                  Comment


                  • #10
                    Alexandru ai idee ce modificari necesita montarea unei turbine pe un benzinar normal? numai sistemul de ungere si iti ajunge...apoi celelalte setari in calculator...crezi ca se merita? (sau pot fi facute asa de usor?)

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by alexandru89
                      pai eu as vrea sa iau un a4 sau un passat dar sunt mai scumpe decat loganul asa ca as opta pt. o turbina.
                      Poti sa intri pe orice site unde sunt expuse masini second, vei vedea A4 din '96, 1.8T cu 150 cai (la vremea lui de an '96) cu aproximativ 7400E discutabil. Nu cred ca e prea scump daca ai bani sa mai bagi in el inca vreo 2-3 mii ca sa mearga cum trebuie
                      Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by zenit
                        Multumesc. Am inteles ca pierzi garantia pt motor, exista firme de chiptuning care sa prea riscul?
                        Nu pierzi garantia la motor. Cei de la Dacia pot vedea chestia asta doar daca trimit o echipa de la Pitesti cu DDT-ul, ceea ce se intampla in cazuri grave, cum ar fi stricarea injecoarelor, etc.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc tuturor celor care au dat raspunsuri la obiect. M-am lamurit.

                          Comment


                          • #14
                            desi e vechi subiectu' vreau sa fac o precizare: am Logan 1.4 stock(4000km). Fratele, Logan 1.4 remapat (si 60000 la bord). La drum, mai ales la deal, ma ''ridiculizeaza''. Am urcat o panta cu 110, a venit in spatele meu, a stat doua sec si m-a depasit, fara sa schimbe tr 4. Cei 4-5 cp nu se simt extraordinar, dar fac diferenta. Real are cam 78 cp, asta pt ca asta de 75 are defapt vreo 72...

                            Comment


                            • #15
                              Cu a 5-a mai greu sa te depaseasca. Sincer, ceva pare a nu fi in regula in povestea asta. Poate a venit cu elan...
                              Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google