Putere in plus pt. 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by OviDasH
    Ce filtru de aer sport mi-ati recomanda si mie si un chiptuning !!! Ce este bine sa schimb? Toata evacuarea sau doar finala !!! As alege o finala Borla!!
    finala e pentru sound....nu castigi nici macar 1 CP in plus...daca vrei mai mult de sound trebuie sa schimbi toata evacuarea cum zicea si cristi mai sus.

    Comment


    • #62
      da baieti am terminat si eu cu puterea in plus la 1.4 .am montat azi filtru aer sport simota cu teava inox si spre surprinderea mea trage frate foarte bine se cunoaste cat de gatuita era prin filtrul ala si carcasa
      deci va recomand cu placere filtrul simota japonez care face ,are si sunet sport si estetic si performant
      cine vrea sa vada il gaseste la mine la my ride
      filtrul aer a fost montat la firma pilot
      "cromul este placerea mea"
      "cui nu-i place , valea"

      Comment


      • #63
        Offf saracu logan 1.4 75 CP ...zici ca e motor de 1.2 60 CP !!! Nu trage!! Am vazut asta aseara la o ----------- !!! Sincer si Dacia Nova din `98 ...1.600 cm3 ...~73 cp tragea mai bine !!! Lasam loganul in urma...!!! Ce as putea sa ii fac?! Un chip ..?! Cat mi-ar da un chip ?!

        Comment


        • #64
          Iti recomand sa citesti topicul asta de la inceput pana aici si mai afli una alta.
          Last edited by crististreulea; 21 March 2008, 09:56.

          Comment


          • #65
            Originally posted by OviDasH
            Offf saracu logan 1.4 75 CP ...zici ca e motor de 1.2 60 CP !!! Nu trage!! Am vazut asta aseara la o ----------- !!! Sincer si Dacia Nova din `98 ...1.600 cm3 ...~73 cp tragea mai bine !!! Lasam loganul in urma...!!! Ce as putea sa ii fac?! Un chip ..?! Cat mi-ar da un chip ?!
            hai sa-ti scutez eu agonia ca poatenu ai timp sa citesti ,deci fi atent inainte aveai o supernova ,bun desi sunt aceleasi motoare pe amandoua loganul este mult mai greu decat supernova asta este toata chestia
            mai greu cu vreo 200 kg daca nu ma insel
            pt asta la logan faci exact ce iti spun daca vrei sa fuga
            remapare sa-i dai putin avant
            toba schimbata pusa una sport dar ca sa se simta ceva o schimbi dupa catalizator pe toata pana in spate si cu o toba sport cu diametru de 60 mm
            si un filtru sport cu traseu de inox
            cam asta am facut eu si sincer chiar se simte deci daca vrei mai multe detalii ia legatura cu mine si discutam pe indelete unde si cum le montezi
            "cromul este placerea mea"
            "cui nu-i place , valea"

            Comment


            • #66
              Parca loganul de 1.4 are 975kg. Supernova are peste 900, dar nu mai tin minte si mi-e lene sa ma duc la masina sa ma uit in talon. Daca e diferenta la demaraj intre cele doua, s-ar putea sa fie si din cauza cutiei de viteze, care parca e alta la logan. Am zis parca pt ca nu mai sunt sigur, deci nu-mi sariti toti in cap :d
              Last edited by crististreulea; 21 March 2008, 10:14.

              Comment


              • #67
                nu tati este aceeasi cutie ca pe logan este cea de clio dar poate o mai schimbase dar eu stiu ca loganul are 1020 kg cam asa
                "cromul este placerea mea"
                "cui nu-i place , valea"

                Comment


                • #68
                  pe logan nu este aceas cutie de vieza ca pe supernova , si Andrei are dreptate ca diferenta este din cauza CV-ului si asi mai zice ca o alta cauza ar fi gabaritul nu greutatea care nu este semnificativa

                  Comment


                  • #69
                    da ma rog o fi alt cuplu in cutie dar am spus greutatea este una din pricipalele cauze
                    "cromul este placerea mea"
                    "cui nu-i place , valea"

                    Comment


                    • #70
                      Si el avea Nova pe carburatie, nu pe injectie.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #71
                        Da! Era pe carburatie si instalatia de gpl o aveam prin carburator nu in filtru de aer !! M-am decis sa iau un chip de la OBDtuning !! :>

                        Comment


                        • #72
                          da am vorbit cu el si am aflat dupa aceea dar tot este mai usoara ca loganul
                          deci loganul are 1020 kg m-am uitat in certificatul de inmatriculare
                          sa se uite cineva sau sa afle care este greutatea unei dacia nova nu supernova
                          "cromul este placerea mea"
                          "cui nu-i place , valea"

                          Comment


                          • #73
                            Nova are 980 kg, deci diferenta e de 40 kg intre ele.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #74
                              mmm eu zic ca este diferenta si conteaza voi ce parere aveti ?
                              mai conteaza si soferul cand schimba viteza
                              sunt mai multe
                              "cromul este placerea mea"
                              "cui nu-i place , valea"

                              Comment


                              • #75
                                In cel mai scurt timp o sa apara la Loganu meu un Chip + Filtru de aer sport + alta evacuare !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google