Putere in plus pt. 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    turbo mult

    Comment


    • #47
      da si eu sunt interesat putem sa facem sinoi modificarea?
      "cromul este placerea mea"
      "cui nu-i place , valea"

      Comment


      • #48
        Da, motoru' asta merge cam la 70% din ce ar putea. Daca maresti puterea cu 10% nu cred ca asta inseamna 90 % din tot ceea ce poate .

        Comment


        • #49
          motorul de 1,4 este motor superpatrat (alezaj > decit cursa) de regula motoarele de competitie prezinta un asemenea raport,asa ca s-ar putea scoate si din al nostru 100 CP poate si mai mult daca se renunta la norma de poluare dar se scurteaza si viata motorului,ca doar nu o s-al impingi la putere maxima si dupa acea sa circuli cu viteza regulamentata pe soselele patriei.
          asa cum a spus si Hellman motoarele moderne sunt limitate la circa 70% din putere pt. a le prelungi durata de expoatare.
          iar motorul de 1,4 de pe Logan e un motor de conceptie mai vechie cam 10 ani.

          Comment


          • #50
            din motorul de 1.4 nu prea ai ce face decat o remapare...evacuare schimbata total...filtru de aer cu admisie directa si cam atat.
            se pot scoate si mai multi CP daca se schimba chiulasa asa cum am mai zis cu una cu 4 supate/cilindru si axe cu came schimbate...dar asta e o investitie cam scumpa.

            Comment


            • #51
              Originally posted by SUPERCAR
              din motorul de 1.4 nu prea ai ce face decat o remapare...evacuare schimbata total...filtru de aer cu admisie directa si cam atat.
              se pot scoate si mai multi CP daca se schimba chiulasa asa cum am mai zis cu una cu 4 supate/cilindru si axe cu came schimbate...dar asta e o investitie cam scumpa.
              hai sa iti zic doar cateva chestii asa minore :
              - resoftare sport
              - admisie pe aer rece
              - pistoane forjate speciale
              - evacuare rapida dubla cap-coada

              este un logan 1.4 in cta kre acum are in jur de 90 cp , masina a fost facuta mai de mult
              1.6 MPI CRAZY DRIVER

              Comment


              • #52
                Ideea era fara sa nu umbli la motor. Asa ii pui o turbina si ai rezolvat-o.

                Comment


                • #53
                  si te costa turbina de iti iasa pe ochi
                  Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Hellman
                    hai sa iti zic doar cateva chestii asa minore :
                    - resoftare sport
                    - admisie pe aer rece
                    - pistoane forjate speciale
                    - evacuare rapida dubla cap-coada

                    este un logan 1.4 in cta kre acum are in jur de 90 cp , masina a fost facuta mai de mult
                    loganu lu darkyro nu cred ca are mai mult de 85cp ...si era 1.4
                    Last edited by Cristi_Xp; 25 October 2007, 09:06.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Octavian___28
                      Ideea era fara sa nu umbli la motor. Asa ii pui o turbina si ai rezolvat-o.
                      Banii ca banii... dar nu e chiar asa usor sa ii pui o turbina.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Cristi_Xp
                        loganu lu darkyro nu cred ca are mai mult de 85cp ...si era 1.4
                        loganul de care zic eu are pe putin 90 cp si are motor de 1.4 ... se tinea in paralel cu me la 170 fara probleme
                        1.6 MPI CRAZY DRIVER

                        Comment


                        • #57
                          Se tinea paralel, sau chiar te-a depasit? A lu' frate-meu merge 175 (incercata de mine)
                          Pe mine la 160 m-a ''facut'' unu cu Supernova. Cred ca era un pic de tot drumul in panta si nu s-a dus mai mult de 160, m-a depasit fara probleme.

                          Comment


                          • #58
                            Ce filtru de aer sport mi-ati recomanda si mie si un chiptuning !!! Ce este bine sa schimb? Toata evacuarea sau doar finala !!! As alege o finala Borla!!

                            Comment


                            • #59
                              din toate alea care le-ai zis mai sus,chiptuningul este cel mai avantajos,adica face diferenta,evacuarea se castiga mult daca se schimba toata,eliminiat toba intermediara...catalizator...etc...per total se obtine ceva performanta din toate...
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #60
                                Da, cel mai bine sa faci o remapare in primul rand si apoi mai vezi (de aici castigi cel mai mult).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google