Putere in plus pt. 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Cred ca pana la urma subscriu la cele de mai sus, mai ales ca am aflat ca "coshciugul" asta (asa l-au numit unii pe alte foreign forumuri) costa ~500lire englezesti !!! si nici nu prea se gaseste.
    Am mai gasit faptul ca reuseste sa curete aerul in proportie de 98% fara sa-i afecteze circulatia normala.
    Ultile poze
    a10.jpg FastCarMagazine.jpg
    Last edited by Adriann; 27 November 2007, 13:52.

    Comment


    • #92
      hopa...acu' vad pe el scris "pipercross"...ce mama dracu' ? ori s-au tampit aia, ori noi nu putem intelege progresele tehnologiei... iar daca 98% din aer e curatat fara sa-i afecteze curgerea e ok, dar la ce costuri are, rezulta clar ca nu-i pt logan. mai bine filtru orijinal si admisie fortata...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #93
        Cam greu va starneste omu, sau nu am fost eu destul de clar.
        De aceea am deschis subiectul asta. Ceva se intampla pe undeva.

        Comment


        • #94
          Deci, eu am un Logan 1.4 de 3 ani, şi încă merge. Într-adevăr, este cam puturos în faţa unui DCi(am avut şi un DCi). Dar, eu am atins 170 cu el fără chip-tuning, chira dacă m-aş încumeta să-i fac. Oricum am cu el 84.000 KM, şi nu ştiu, mă tentează să mă scap de el, şi să-mi iau unu nou.

          Să-mi iau altu, sau să-i fac la ăsta tuning?
          http://img258.imageshack.us/img258/5371/loganmt0.jpg
          http://img87.imageshack.us/img87/133...6363089mj1.png

          Comment


          • #95
            am rugamintea sa ma informeze cei in masura

            Cine are filtru sport pe logan 1.4 ?.... vreau sa-mi pun si eu ... se simte acolo ceva in afara de sunet ...? Se merita ... ? ...

            Comment


            • #96
              Nu o sa simti niciodata ca-ti trage masina altfel dupa ce-i schimbi un nenorocit de filtru de aer. Ceva la sunet si atat.
              ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
              Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

              Comment


              • #97
                Ba o sa simti. Ce sa simta la sunet?
                Filtru sport si daca se poate si o evacuare sport. Iti mai urca un 2 cp.

                Comment


                • #98
                  Originally posted by god View Post
                  Nu o sa simti niciodata ca-ti trage masina altfel dupa ce-i schimbi un nenorocit de filtru de aer. Ceva la sunet si atat.
                  hmmm .. am zis " am rugamintea sa ma informeze cei in masura " din cate vad ai dci .... prefer cei care au ... pe 1.4 ... multumesc..

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by Octavian___28 View Post
                    Ba o sa simti. Ce sa simta la sunet?
                    Filtru sport si daca se poate si o evacuare sport. Iti mai urca un 2 cp.
                    si simti tu 2 cai?)

                    Comment


                    • Alege un dci prestige 85 cp + cip sau benzina 16v ma refer la logan si nu te mai complici si faci parerea mea si alegere buna
                      Its just a car ...

                      Comment


                      • Din experienta proprie (si nu, nu este vorba de masina pe care o am acum, adica logan diesel - asta ca sa nu mai existe dubii aiurea) simti fix 0zero un filtru de aer.
                        Iar cand am spus ca "poate la sunet" ma refeream la faptul ca atunci cand ii dai forja 5000-5500 RPM sunetul "motorului" este putin schimbat, atat. Am pus in ghilimele motorului pentru ca sunetul respectiv este cel produs de aerul care ajunge la filtru.
                        ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
                        Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

                        Comment


                        • Tu la dci sigur nu simti nimic, la benzinar e ceva diferenta, nu 0, dar da, apropae insesizabila
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Era interesanta discutia remaparilor pe Logan. Aand in vedere ca motorul de 1.4 se gaseste pe solenza si pe super nova, as ridica problema remaparilor cu parametrii luati de pe aceste doua modele . A facut cineva asa ceva? Din cate am observat DDT 2000 face lejer trecerea in ECU a parametrilor salvati sau "backup". Stie cineva daca merge ?

                            Comment


                            • Nasolnita, daca e euro 3, foarte probabil are exact acelasi soft, motorul fiind identic si ecu injectie fiind si ala identic. supernova nu stiu ce norma de poluare avea, dar daca e cel putin euro3, la fel: soft identic. in alte conditii, nu poti pune soft de supernova/nasolnita pe lighean fara sa-i afectezi norma de poluare. si va trage la fel in oricare dintre variante. supernova si solenza se misca mai bine datorita cutiei de viteze si aerodianmicii mai bune.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Din cate stiu eu loganul nu trage le fel de bine ca supernova si ca solenta ptr ca au reglat motorul mai nepoluant si implicit asta taie din performante

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google