Putere in plus pt. 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    E real pt ca eu tot pe a 5-a eram. Plus ca motoru' la mine e inca ''strans''. Am condus-o normal si pe a lui, senzatia e ca merge mai ''lejer'' si urca mai repede in turatii.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Octavian___28
      desi e vechi subiectu' vreau sa fac o precizare: am Logan 1.4 stock(4000km). Fratele, Logan 1.4 remapat (si 60000 la bord). La drum, mai ales la deal, ma ''ridiculizeaza''. Am urcat o panta cu 110, a venit in spatele meu, a stat doua sec si m-a depasit, fara sa schimbe tr 4. Cei 4-5 cp nu se simt extraordinar, dar fac diferenta. Real are cam 78 cp, asta pt ca asta de 75 are defapt vreo 72...
      e normal asta...nu compari un motor nou cu 4000km facuti cu unul de 60 000km...ala si-a mai dat drumul,plus ca e remapat deci un 5CP are in plus.

      Comment


      • #18
        pai eu zic sa vinzi golanul tau de 1.4mpi si sa iti iei un 1.5dci.
        in primul rind tine cu tine si are grija de buzunarul tau cind alimentezi. ca sa nu pun ca uiti cind ai facut plinul
        in al doilea rind, o remapare de 300 ron urca performanta cu 25%, deci vreo 20 cai iar cuplul cu inca 50nm.
        in al treilea rind ... uitate la filmul asta daca nu esti convins suficient
        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

        Comment


        • #19
          Deci...daca as fi avut mai multi bani mi-as fi luat un dci categoric. Am tot comentat eu de dci-u' de 65 cp pana m-am carat cu unu'...mi-am schimbat parerea radical. Asa sunt multi care vorbesc de diesel, ca-i slab ca car ca mar, fara sa fi condus. Mi-ar place un dci , asta nou de 85 cp. Daca ala de 65 m-a incantat, asta de 85 e parfum. Dar gata ca sunt rau offtopic.
          Dupa 15000 am sa-i fac o remapare si eu, am gasit la cine, mai ieftin (fata de oferta de 150 Euro)

          Comment


          • #20
            Originally posted by crististreulea
            in al doilea rind, o remapare de 300 ron urca performanta cu 25%, deci vreo 20 cai iar cuplul cu inca 50nm.[/URL]
            in timisoara,dar in alte parti e minim 200 euro remaparea la un dci

            Comment


            • #21
              La ce m-am gandit eu...(nu punem in discutie garantia) Daca distrug catalizatoru(desfac toba si sparg filtru cu o surubelnita) si renunt si la sonda lambda, in mod normal motorul trebuie sa fie mai nervos. 1- ca nu mai are catalizator si 2-ca nu mai e sonda care sa dea comanda cat si cum.
              Deci cred ca ar fi mult mai nervos,, ar consuma mai mult, dar cat o calci atata se duce, nu cred ca ar mai fi ''gatuita'' de sonda (si de catalizator)

              Comment


              • #22
                catalizatorul il inlocuiesti direct si pui o bucata de teava in locul lui,cit priveste suprimarea sondei nu stiu daca calculatorul de injectie nu inerpreteaza ca defect si intra in alt regim de functionare,poate sa o scoti din teva ca sa nu masoare noxele.
                in principiu ar trebui sa se simta ca trage mai bine motorul.

                Comment


                • #23
                  Ar fi interesant de vazut. Ma gandesc ca daca scot numai sonda fara sa iau si catalizatoru (cum spuneai tu, sa pun o teava) pot sa bulesc catalizatoru'...

                  Comment


                  • #24
                    nu cred sa se strice catalizatorul,primele masini cu catalizator nu aveau a 2-a sonda din cit stiu eu a 2-a sonda a aparut odata cu primele norme de poluare euro,oricum urmaresti indicatorul sistemului antipoluare din bord si vezi daca se aprinde atunci renunti la incercare.

                    Comment


                    • #25
                      Enchanté

                      Eu am facut cu 130 € pe benzina da' la promotie... Daca nu se considera reclama va spun si unde... Se simte cand pleci de la stop si la depasiri, n-am apucat sa o testez si pe autostrada Si daca nu o conduci sportiv, scoti si consumu' mai mic decat inainte... Recomand !
                      :inlove:

                      Comment


                      • #26
                        vreti remapare cu 100euro? veniti la valcea sau daca va stringeti 7-8 vine omu la voi
                        VL 97 N P N

                        Comment


                        • #27
                          Banuiesc ca esti sub contract cu vreo firma....
                          :inlove:

                          Comment


                          • #28
                            Din experienta mea de ex-posesor de Opel Vectra 2,0i CD Euro 2 recomand sa nu renunti la sonda lambda.
                            Eu am imprumutat masina cuiva sa faca un drum de Suceava, pe drum la nu stiu ce cale ferata tipul a agatat pe dedesubt ceva la evacuare si a fost la un service sa o sudeze ca cica a inceput sa sune urat si deh, nu putea sa imi dea masina asa inapoi. Problema a fost ca cei de la service au taiat ceva fire de la sonda lambda, deci cu alte cuvinte era inactiva.
                            Cert este ca masina nu a mai mers pe urma. Adica mergea dar mergea de parca era innecata. De pe loc nu pornea decat cu pedala de acceleratie pana in fund si am ajuns la incredibilul consum de 15 L de benzina la suta de km.
                            Nu stiam ce are si am fost la o reprezentanta Opel unde mi-au zis ca e sonda lambda si ca trebuie inlocuita si ca m-ar costa 200 Euro plus manopera.
                            In Ungaria costa o sonda undeva la vreo 3 milioane si "manopera" se rezolva si in curtea blocului. Dar fiind eu Toma Necredinciosul am fost la niste prieteni sa vedem totusi ce e cu sonda, am observat firele, le-am legat inapoi si masina a mers ca unsa, consumul revenind la normal 10-11L in cazul Vectrei.
                            Una peste alta parerea mea de non-specialist este ca sonda lambda e vitala in functionarea optima a motorului.

                            Comment


                            • #29
                              Ups...Interesanta poveste. In concluzie, daca anulezi sonda ai probl. mari, calculatoru' va face ''minuni''.
                              Voi ramane atunci la o remapare clasica si gata. Ideea e ca remaparea nu face minuni. Stiu niste baieti care fac remapare la 2 mil. Mai stau pana pe la 15000-20000 si o comit.

                              Comment


                              • #30
                                Daca tot sunteti hotarati sa va faceti remapare la masina, va sfatuiesc sa o faceti la o firma autorizata pt. asa ceva, nu apelati la nu stiu ce tip care o face asa " pe genunchi", dati un ban dar macar dormi linistit.
                                Parerea mea !
                                , sunt cu ochii pe voi !
                                :thumbsup:

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google