Putere in plus pt. 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by BRUTUSANF
    mmm eu zic ca este diferenta si conteaza voi ce parere aveti ?
    mai conteaza si soferul cand schimba viteza
    sunt mai multe
    printre alea mai multe, dimensiunea masinii conteaza al dracu' , pt ca nu se compara Cx-ul golanului cu al SN, SN are avantajul unei cutii mai bine etajate, roti de diametru mai mici deci o idee mai sprintena. si da, conteaza si chestia aia ce face legatura intre pedale si volan si sta cu c..u' pe scaun...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #77
      Dupa 50.000 km cu cip se aude un zgomot de la motor, care la altii fara nu se aude, nu bate avansul dar se aude o bataie usoara "in motor". Poate sa fie de la ulei (am 13.000 cu el si urmeaza sa-l schimb). Cind mi-am montat instalatia de gpl am gasit un fel de pilitura pe galeria de admisie (s-a mirat si mesterul care mi-a montat instalatia, a zis ca asa ceva nu a mai intilnit din 2004 de cind monteaza instalatii pe logan), dar in rest ma mir ca nu am mai avut si alte probleme.
      In concluzie daca tineti masina mult timp (peste 100.000 km) nu va hazardati la cip (se pare ca modificarea avansului ar putea conduce la uzura mai mare la motor).
      Oricum la vara vreau dci de 85 de caluti pe care il las stock.

      Comment


      • #78
        Mike_48 e diferenta mare intre 1.4 si dci-ul de 85cp,si faci o alegere foarte buna,numai zic de consum(e superb,sa vezi in oras 6% si in afara cel mult 5% la un condus normal fara talpa grea).

        Comment


        • #79
          E o diferenta si intre 1.4 si dci-ul de 65, dieselul e mai elastic, mult mai bun la depasiri, problema consumului nici nu intra in discutie de aceea am ales dieselul. (vad ca GPL-ul se scumpeste in continuare e deja 1.95 ron, numai e 50% din pretul benzinei)

          Comment


          • #80
            Miky48, mi-ai confirmat ce deja banuiam si multi se feresc sa recunoasca si anume ca chip-ul implica o uzura accelerata a motorului. Un motor sport are viata scurta si intensa, motoarele noastre au o viata mai lunga si molcoma , depinde de la caz la caz evident.
            Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

            Comment


            • #81
              Si stati linistiti ca treceti si ITP-ul, dar sa incalziti motorul bine, inainte de proba de noxe.
              Multa lume, putini oameni...

              Comment


              • #82
                nu neaparat avansul dat de chiptuneri dauneaza, ca exista un senzor de detonatie care informeaza uce-ul si se face crectie, scazand avansul. iar pe masura ce uce se obisnuieste cu softul, in timp se corecteaza acea valoare de detonatie la una mai redusa...dar avansul, impreuna cu injectia sporita de benzina, ca sa ai cuplu mai mare si la turatii mai joase decat motorul stock si ca sa urce mai bine in ture, forteaza componentele motorului (care nu e de curse, dimpotriva, e low-cost) si in timp poate dauna. acu daca ai chip si totusi nu-i dai zilnic in pedala ca sa fie mereu esapamentul negru ca la diesel, presupun ca nu se strica motorul...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #83
                  Variata cu Vforce.

                  Originally posted by BRUTUSANF
                  .............
                  pt asta la logan faci exact ce iti spun daca vrei sa fuga
                  remapare sa-i dai putin avant
                  toba schimbata pusa una sport dar ca sa se simta ceva o schimbi dupa catalizator pe toata pana in spate si cu o toba sport cu diametru de 60 mm
                  si un filtru sport cu traseu de inox
                  cam asta am facut eu si sincer chiar se simte deci daca vrei mai multe detalii ia legatura cu mine si discutam pe indelete unde si cum le montezi

                  Ce parere ai de utilizarea unui Vforce, pentru ca nu cred ca nu ai avut in vedere si varianta asta (ea existand pe net de multisor) ?
                  vforce_results_summary.gif

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by Adriann
                    Ce parere ai de utilizarea unui Vforce, pentru ca nu cred ca nu ai avut in vedere si varianta asta (ea existand pe net de multisor) ?
                    [ATTACH]6421[/ATTACH]
                    vforce asta pare a fi o solutie pt motoarele in doi timpi (ca principiu de functionare) sau monocilindru 4 timpi, sau puls-jet-uri, sau motoare wankel. nu stiu cat ar ajuta un 4cil in linie, 4 timpi, cu galerie de admisie comuna...poate doar daca montezi cate unul pt fiecare cilindru, altfel, avand galerie comuna de admisie, ce scoate un piston din cilindru pana se inchide complet supapa de admsie e absorbit de altul care e pe inceputul cursei de admisie. contrar cu ce sustin unii pe net, eu zic ca vforce-ul asta chiar nu tine loc de filtru de aer. si-atunci, care-i smecheria sa-l montezi pe logan daca nu modifici complet sistemul de admisie ?
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #85
                      Asa apare pe net, dar totusi in atchement'ul la postul meu in partea dreapta este o lista de masini pe care se recomanda aplicarea, printre care si un Renault Clio.

                      Sursa
                      product_vforce.gif

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by Adriann
                        Asa apare pe net, dar totusi in atchement'ul la postul meu in partea dreapta este o lista de masini pe care se recomanda aplicarea, printre care si un Renault Clio.

                        Sursa
                        [ATTACH]6425[/ATTACH]
                        s-a vazut ca apare si renault clio in lista, dar din pacate nu mi-am dat seama din explicatii cum l-au montat...iar eu am facut clar referire la montarea lui pe un logan cu galeria de admisie nemodificata, adica o cale de aer comuna pt toti cilindrii si atunci nu-i vad rostul. ca sa fiu si mai explicit, camele de logan (daca am inteles eu bine din manualul de service) inchid supapa de admisie inainte de pmi, deci nu se creeaza presiune in galeria de admisie, si-atunci clar vforce-ul nu-si are rostul. daca ai alte date, hai sa le punem cap la cap, poate pana la urma iese ceva folositor...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #87
                          ITP il treci linistit l-am facut eu de 2 saptamani .

                          Comment


                          • #88
                            csebalyn, Sunt niste gauri si in cunostintele mele vizavi de acest produs, am sperat ca se gaseste cineva sa ma lumineze si pe mine. Dar poate intradevar le punem capa la cap.
                            Singurele cunostinte despre acest produs le am din Sursa amintita mai sus:

                            "Castiguri de putere fantastice, Mediu de filtrare de Formula 1, Tuburi din fibra de carbon, Indicator de eficienta a filtrului de aer, Carcasa ce reflecta caldura.

                            Atunci cand am dezvoltat Vforce, am intentionat sa producem cea mai buna admisie. Am facut toate eforturile pentru a selecta cele mai bune componente, de la fibra de carbon folosita in industria aerospatiala la mediul de filtrare conform specificatiilor folosite pentru Formula 1.

                            Fiecare Vforce este proiectat fara compromisuri si reprezinta intreaga noastra experienta in ceea ce priveste filtrele de aer performante prin teste la nivelul cercetarii si dezvoltarii.

                            Filtru de aer

                            Spuma dezvoltata la nivel de Formula 1. Stratul al doilea ce se poate inlocui este produs dintr-o spuma poliuteranica reticulata pre-impreganta proiectata pentru cele mai bune rezultate in domeniul filtrarii aerului concomitent cu o eficienta sporita.

                            Indicator de eficienta a filtrului de aer

                            Mediul de filtrare foarte dezvoltate folosit la Vforce necesita ca acest indicator sa controleze constant starea filtrului. Indicatorul va va spune cand filtrul functioneaza optim si cand trebuie schimbat.

                            Baza filtrului de aer

                            Cuplaj filtru din aluminiu 6082T6 cu butuc prelucrat CNC. Proiectat pentru a prelua aerul din carcasa si pentru a-l dirija catre admisia de 100mm in cel mai lin mod posibil folosind o admisie cu raza mare, multiplicand viteza si presiunea aerului pe parcurs. Cadranul culisant cu inel dublu in forma de O este proiectat pentru a sigila si izola filtrul de aer de tubul de admisie in timp ce ii permite racordului sa se miste in timp ce diferitele materiale se dilata si se contracta.

                            Palete directionale

                            Paletele din fibra de carbon vectorizeaza incarcatura din orificiul de admisie catre centrul bazei filtrului de aer, reducand turbulentele si marind viteza aerului.

                            Tub conic de alimentare a admisiei

                            Duce aerul din filtrul de aer catre admisie, micsorand treptat marimea de la 100mm pana la marimea exacta a admisiei. Este fabricat din fibra de carbon pre-presata cu mai multe straturi, ce include in constructia sa un strat ce are proprietati de bariera termica.

                            Carcasa din aluminiu

                            Carcasa este fabricata folosind un aluminiu de cea mai inalta calitate, identic cu cel folosit in fabricarea avioanelor, acoperit cu un invelis special izolat de caldura. Zonele carcasei ce pot fi supuse caldurii intense sunt tratate cu o folie ce reflecta lumina pentru a proteja incarcatura de aer rece din orificiul de admisie.

                            Set de montare complet

                            Fiecare Vforce este livrat cu toate componentele necesare pentru a fi montat la vehicul:

                            * Tubulatura din silicon si poliuretan
                            * Piese usoare de legatura pentru furtun
                            * Prinderi ale capacului din otel inoxidabil
                            * Console acoperite cu pulbere
                            * Instructiuni de montaj "
                            Last edited by Adriann; 27 November 2007, 11:40.

                            Comment


                            • #89
                              un singur cuvand am de zis: teleshoping

                              Comment


                              • #90
                                @ adriann, vad ca ce zic aia pare mai mult reclama decat explicatii clare (adica mi se pare foarte logic si de bun simt ce zic ei in mare parte, dar tocmai la chestiile esentiale nu detaliaza, din pacate). din bucatile de infomatie tehnica ce le-am gasit pe net, imi pastrez opinia ca nu renteaza pe logan. ei zic ca pun asta inainte de filtrul de aer, ok. dar cum filtrul lor de aer si supapa asta sunt intr-o cutie patrata, se creeaza alte turbulente care nu mai pot fi reduse de vforce-ul ala. izolarea termica probabil e foarte buna, dar la un moment dat, investitia nu e justificata de cresterea perfomantelor. noi nu avem buget de f1, si vrem ca si motoarele sa ne tine mai mult de 1000km, deci avem nevoie de alti parametrii. acu sa fim cinstiti, cu cat se modifica eficienta volumetrica a motorului daca in loc de o solutie clasica folosim v-force? cu 1% din graficele lor! merita? aia 1% n-o sa-i regasesti in puterea motorului(cum ziceu ei, vforce-ul da 13cp in plus la un motor de 190cp, ceea ce nu "pusca" cu castigul de eficienta volumetrica). nimeni nu zice nimic de dezavantaje si de costurile de achizitie si intretinere. iar daca la logan nu dam complet jos tulumba de admisie, vforce-ul, presupunand ca isi face treaba, va fi anulat de restul admisiei stock. alti bani, alta distractie. iar eu nu cred ca numai un filtru de aer si-o supapa iti pot da 10% putere, oricum ar fi facute. inclin sa-i dau dreptate lui rsx: teleshopping...pana la proba contrarie cand o sa faca mahle, pipercross, venom, k&n, jr, admisii de genul vforce, atunci da, e ceva serios. raman insa intrebarile referitoare la costuri si la posibilele dezavantaje.
                                Last edited by Seba; 27 November 2007, 13:30.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google