Probleme Pornire La Rece/cald Logan 16v Euro 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by gekaneu View Post
    @Luk : Sa stii ca asa face a mea dar doar la cald...sau mai bine zis cand e in plin proces de racire nefinalizat...cu alte cuvinte...merg cu masina 4 linii la apa...opresc...las 20 min...scade la 2 liniute temp la apa...dau sa pornesc si face exact cum ai aratat in filmulet...ca sa nu mai zic ca daca fac un drum de cta- bucuresti, opresc 10 min motorul si pornesc sta la 750 si zici ca i diesel..are ca o fluctuatie cateva secunde sau pana la primul sprit dupa care merge normal....eu nu cred ca astia de la uzina vor rezolva vreodata pb
    Masina este in garantie (6 luni si 3000 km), iar cei de la caremil iasi zic ca e de la soft. Toate se intampla la motor cald. Adica merg mult si daca fac pauza cam 10 minute, sunt nevoit sa apas acceleratia altfel nimic, urca la 1500 si coboara pana la 0. cateodata o ia din loc cateodata nu mai urca deloc. Asa ca pana iese din garantie ii bat la cap si adun la dosar toate certificatele de reparatie. In rest merge fara probleme.
    Last edited by Luk; 31st January 2012, 21:17.

    Comment


    • #17
      salut eu am pornit azi masina afara erau -14 grade a pornit turataia s-a ridicat pana la 1300.la un moment dat a scazut turatia pana la 800 dupa a crescut iar la 1200 dupa ir a scazut....iar a crescut si a ramas la 1200 vreo 2 minute pana s-a stabilizat si ajuns la 650 si a ramas acolo... eu am si ceva probleme cu bateria cam ii pe gata ochiul este negru
      MY CLA

      Comment


      • #18
        Ma umfla rasul sa astepti 2 liniute, cand e recomandat de producator ca incalzirea motorului sa nu se faca pe loc ci deplasandu-te.
        Eu am masina din septembrie si nu am avut nici pe la 25-30 grade pt ca au fost in septembrie cateva zile, si nici acum la -25 grade dimineata. O singura chestie am avut, s-a aprins un martor aiurea in bord, si mi-au zis ca trebuie facut si un update de soft. Updetul a durat cu tot cu intrare si iesire 30 min.
        Ma bucur ca nu am astfel de probleme, deocamdata, pt ca as fi foarte frustrat si as fi facut scandal monstru, mai ales ca e si masina noua.
        Masina are deja 6700 km. Pana la km astia ar trebui sa faca chestia asta. Sper sa nu am prbl cu ea deoarece masina se comporta exceptional. Sunt foarte multumit de ea.

        Comment


        • #19
          Salut!

          Am fost miercuri la tester pentru problema cu pornitul la cald. Am lasat masina in service, am lasat-o 15 min, am pus testerul si am pornit. Turatia a facut ce a stiut ea mai bine. A crescut la 1500 a coborat spre 750 si a avut un spasm pana spre 500 dupa care si a revenit dupa o secunda. O eroare pe tester sonda oxigen amonte. M au chemat azi ca sa mi-o schimbe, mi au schimbat-o, pe tester nicio eroare, dar simptomele nu au disparut, iar raspunsul lor a fost ca e o eroare de soft care comanda cele 2 motorase (cica ar fi 2) ale clapetei electronice. Acum nu tine decat de Dacia Pitesti. Service ul nu poate sa umble acolo. Vreau acm sa fac un mail la vocea clientului sa le explic ca mai sunt si altii ca mine si sa atasez si un link al forumurilor pe care se plange. Eu cred ca este inadmisibil sa dai drumul masinilor asa fara sa le testezi in propria-ti curte. Ma gandesc si la o reclamatie la OPC dar intai sa vad daca am dreptul sa fac asta. eventual pot da mailuri la vocea clientului si altii care au pb cu masinile. Hai sa i pistonam putin.daca nu sunt in stare sa rezolve softul, macar sa vina pe schema clasica cu cablu. ne cheama in service, le schimba si am terminat balciu...desi cred ca sunt cateva sute de masini cu pb asta...s ar putea sa i arda pe buget.

          Numai bine!

          Comment


          • #20
            Originally posted by PrEsTiGe View Post
            salut eu am pornit azi masina afara erau -14 grade a pornit turataia s-a ridicat pana la 1300.la un moment dat a scazut turatia pana la 800 dupa a crescut iar la 1200 dupa ir a scazut....iar a crescut si a ramas la 1200 vreo 2 minute pana s-a stabilizat si ajuns la 650 si a ramas acolo... eu am si ceva probleme cu bateria cam ii pe gata ochiul este negru
            ai euro 5 , sau te-ai gandit neaparat ca trebuie sa ne impartasesti experienta ? Euro 5 nu are nicio treaba cu electronica cu vechiul euro 4.

            ma crucesc la ce citesc pe aici .La masina de cateva luni deja sa crape sonda lambda,pai in 5 ani ce se va intampla ?
            Aia cu 2 motorase n-am prea inteles`o , da nu cred sa aibe clapeta electronica 2 motorase, sunt 2 trackuri/piste una pentru pozitia clapetei si una pentru pozitia pedalei care trebuie sa se sincronizeze tot timpul,oricum pentru dorel la service care pana acum a lucrat pe 1310 chestiile astea vor fi de natura SFului.Poti cere frumos inginer de la pitesti care sa vina sa analizeze problema,aia macar au idee cu ce se manca,dar ma indoiesc ca nu este cunsocuta problema atata timp cat o gramada se confrunta cu ea.
            Last edited by Cristi_Xp; 3rd March 2012, 11:44. Reason: Automerged Doublepost
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #21
              Daca te uiti mai sus vei vedea ca am pus un link la cum face masina atunci cand am motor cald. Ma duc la caremil iasi odata la 2 luni si de fiecare data e altceva. Ultima data dupa ce au zis ca au rezolvat, chiar la plecare din parcare a facut la fel. Masina e logan 1,6-16v-105-e5-4500km. Mai vad cand da caldura afara si pe urma caut mod de discutie, nu dau vina pe caremil, dar la cumparare au zis ca e buna. Masina e luata noua-9000 euro

              Comment


              • #22
                prima parte a postului meu era pentru userul PrEsTiGe care nu are nicio treaba cu probleme de pe euro5 , dar s-a bagat sa si voteze in poll.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #23
                  DECI, nimeni nu stie ce au masinele astea, de nu merg cum trebuie. Eu merg pe la Caremil la 2 luni si in afara de teste nimic.

                  Alte filmulete cu relanti la numar de km diferiti.
                  (http://www.youtube.com/watch?v=YkebTITxU-g)
                  (http://www.youtube.com/watch?v=uQGWC6gkKdI)
                  Last edited by Luk; 23rd March 2012, 14:52. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #24
                    LuK...eu am aceeasi problema! Am fost la reprezentanta din constanta, asta dupa ce am facut un mail acid la vocea clientului. M-au sunat sa ma intrebe cum vad rezolvata problema. Le am zis ca nu sunt tehnic Dacia, dar ca vreau un rasp scris din partea lor si daca chiar vor o sugestie de la mine, vad schimbarea corp clapeta injector sau ECU. Mi au schimbat ieri corp clapeta. Dupa montaj nu avea simptome, insa la 15 sec se accelera sg, de la 760rpm la 860 rpm scurt ca un sprit. Au zis ca trebuie sa se calibreze. S a calibrat, dar simptomele de la inceput nu au disparut. Face exact la fel la cald. Nu au rezolvare se pare. Ne am luat o mare Tzeapa cu masinile astea. Colac peste pupaza eu mi am gasit si primele spire de la alternator din culoarea cuprului in gri, semn de arsura, stricare a izolatiei. nu stiu de la ce poate fi dar trebuie schimbat, asta e clar.

                    Comment


                    • #25
                      Totusi cum se face ca la unii apare problema si la altii nu.

                      Eu cred ca e o eroare pe undeva si nici dacia nu stie pe unde. Vad ca cei fara probleme sunt 6. Mai vedem pe parcurs.
                      Last edited by Luk; 25th March 2012, 16:38. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #26
                        Te referi la fluctuatii relanti ca in clip (http://www.youtube.com/watch?v=Pj2Xkiriu1k)

                        Comment


                        • #27
                          Exact ca si voi si masina mea are aceleasi simtome adica mers neregulat la ralanti ca in filmuletul de mai sus. Mai mult decat atat la mersul intins in momentul in care iau piciorul de pe acceleratie si franez foarte putin la ridicarea piciorului de pe frana masina pleaca de parca as accelera tot asa am simtit si iarna cand foloseam frana de motor, parca se accelera singura. Toate astea se intampla cu motorul cald nefiind vorba de socul automat. Masina am cumparat-o de noua de un an si trei luni , in prezent am 31 000 KM alimentez numai din petrom .Astept alte pareri si eventual rezolvari

                          Comment


                          • #28
                            Inca un filmulet cu ce se intampla la pornire.
                            (http://www.youtube.com/watch?v=4V8VC...ature=youtu.be)

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Luk View Post
                              Te referi la fluctuatii relanti ca in clip (http://www.youtube.com/watch?v=Pj2Xkiriu1k)
                              Nu sunt expert, insa acele fluctuatii, la cele mici ma refer, imi apar cand misc de volan, sau dau drumul la caldura. Insa mie mi se par normale. La fel face si la o Toyota Corola masina de serviciu. Fluctueaza.
                              Normal nu mi se pare cand o pornesti sa se tureze apoi sa coboare aproape de zero si apoi sa urce in 700 rpm.
                              Dar daca in 30k km nu sunt probleme de ce ar trebui sa ne facem griji.
                              Eu am obsrvat si la mine chestia asta insa nu tot timpul. Am zis ca poate si din cauza benzinei, temperaturii etc. Desi acul la mine nu se duce chiar la prima liniuta de jos ci intre prima mai mare si a doua liniuta mai mica.
                              In momentul cand nu o sa o mai pot porni atunci o sa-mi zic ca am luat țeapă.
                              Dati-o naibii ca e doar un fier.
                              Last edited by Sir Andrew; 3rd April 2012, 12:27.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Luk View Post
                                Inca un filmulet cu ce se intampla la pornire.
                                (http://www.youtube.com/watch?v=4V8VC...ature=youtu.be)
                                cand e frig afara nu moare motorul in momentul in care coboara asa jos ?
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google