Probleme Pornire La Rece/cald Logan 16v Euro 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    S-ar parea ca ai ramas singur, dar fii linistit, sintem alaturi de tine...

    Comment


    • #62
      Originally posted by pstefan View Post
      Gata ? ati rezolvat toti? Numai mie imi mai face figuri cand e rece?
      Nu. Stai linistit. Eu inca am problema cu pornirea la cald. Da rateu cateodata, dupa ce folosesc masina mai des cu opriri si porniri dese.

      Comment


      • #63
        Faza tare. Nu mai stiu ce sa cred despre masina asta. Am schimbat benzina. De cca o luna pun numai MOL. Mi-a disparut problema la pornire cald, unde 1 din 5 porniri imi dadea rateu. Foarte bucuros de treaba asta....Dar....ieri dim si azi dim a aparut o PROBLEMA mareeee. La rece mi s-a oprit motorul. Nu credeam ca voi pati si eu asta. Urca in turatii si coboara pana jos si moare motorul. a trebuit sa accelerez si sa plec imediat de pe loc ca sa nu imi moara motorul. Nu e normal asa ceva. In cursul zilei cand am pornit-o nu a facut. Sa mai vedem in zilele urmatoare cum se comporta. Am fost la service si mi-au spus ca degeaba o pun pe teste sau ce au ei ca nu da nicio prbl. Trebuie sa las masina la ei seara si sa o porneasca dimineata cu laptopul bagat in kur, pt a vedea exact problema. Daca continua asa si in zilele urmatoare o las luni seara la ei.
        A rezolvat cineva problema cu pornirea la rece????

        Comment


        • #64
          Am un logan 1.6 16v E5 din 2011(mai are 1 an garantie) si am o problema cu el.
          am tot fost la reprezentanta, dar ei zic ca la tester nu gasesc nici o eroare.
          desi se vede clar si din filmare cand e cald motorul turatia scade pana la 0 o face la pornire si o face si cand ma opresc la semafoare sau in coloana(la ralanti).

          Pur si simplu incepe sa scada turatia si in ultimul timp se opreste si motorul.
          nu mai stiu ce sa fac am scris acum si la vocea clientului si astept un raspuns de la ei va atasez si un filmulet
          "http://www.youtube.com/watch?v=-r8ZVpeOw90&feature=youtu.be"
          Last edited by DMXTM; 25th April 2013, 12:10.

          Comment


          • #65
            Nu exista rezolvare. Mergem asa toti. Ce-i drept la mine nu se duce pana la zero, insa coboara totusi mai jos de 700 rpm. Am avut probleme cu pornirea motorului la cald, adica 1 din 6 chei nu pornea motorul, si intr-o dimineata mi-a murit motorul de 2 ori. De fiecare data am obs ca se intampla numai cand aveam benzina putina. Dupa ce am inceput sa pun de la Mol, si sa nu mai tin rezervorul o linie sau doua, ci tot timpul apropae de jumate, nu am mai avut probleme cu pornirea si/sau oprirea motorului. Problema relantiului a ramas. Mai fluctueaza. Noroc ca am scapat de prbl nepornirii motorului si moartea subita a acestuia.

            Comment


            • #66
              nu stiu ce sa zic nu cred ca e de la cata benzina am in rezervor ..pentru ca face si cu el plin si cu jumatate acm astept raspuns de la vocea clientului am scris si pe facebook pe pagina dacia (mi-au ras pe facebook si au zis ca ma contacteaza)
              nu m-ar deranja asa mult ca face asa la pornire (desi in timp poate afecteaza motorul)
              cat faptul ca de cate ori opresc la un semafor sau in coloana si o las pe liber stau tot timpul stresat ca mi se opreste motorul.

              Comment


              • #67
                Salut. Am citit posturile de pe acest forum si o sa va relatez cum face si a mea. Asemanator cu altele de pe aici. Probleme cu fluctuatia relantiului am avut de la inceput, in principal la rece. A mai dat si cateva rate-uri la pornire iarna dar nu am bagat de seama ca a pornit pana la urma si n-a mai facut in zilele urmatoare.
                In ultima vreme insa, mi-a facut de 2 ori figuri cu pornirea la cald. Dupa un drum parcurs la viteza mica cu aer conditionat, caldura mare afara. Am oprit motorul cateva minute si apoi am dat cheie. Pornea statea cateva secunde si se oprea, iar in bord ramaneau aprinsi martorii de la presiune ulei si de la baterie si se auzea tziuitul ala de la servodirectie. Nu sunt sigur dar parca nu am auzit cum se armeaza pompa de benzina cand incercam sa o pornesc. Dupa ce am lasat-o 10-15 minute sa se mai racoreasca a pornit fara probleme. Urmeaza sa merg zilele astea sa fac o verificare. Masina are 2 ani, este in garantie si tocmai am facut revizia si itp-ul. Daca are cineva vreo idee este binevenit, ca sa stiu ce sa le indic celor de la service, in caz de nu iese nimic la calculator.
                Last edited by Dimebag; 26th June 2013, 09:24.

                Comment


                • #68
                  @Dimebag daca afli ceva te rog sa ne zici si noua...Si eu am patit-o de cateva ori cu pornitul la cald si evident ca la service pe diagnoza nu a iesit nimic iar cei de acolo "au dat din umeri".

                  Comment


                  • #69
                    Am fost la service. Am incins masina, am tinut-o si la relanti mult cu aerul pornit, dar n-am mai reusit sa produc acelasi efect. Adica a pornit de fiecare data, chiar si dupa zeci de chei. Au pus-o pe calculator dar nu semnala nici o eroare. Apoi mi-au zis ca e posibil sa fie senzorul de la volanta, pe care l-au desfacut si curatat. Intradevar fara senzor nu pornea Mi-au zis de asemenea ca volanta era putin ruginita si ca ar putea fi si asta un motiv care indica spre acest senzor. Masina a cam stat o luna de zile prin parcare ca am fost plecat intr-o delegatie. E posibil. O mai tin sub observatie si sper sa nu mai faca. Lucrarea s-a facut pe garantie, nu m-a costat nimic. Cam asta e.

                    Comment


                    • #70
                      Sunt uimit de motivatiile celor din service.Volanta putin ruginita.....
                      Senzorul este un contact electric actionat de o lamela magnetica ce inchide si deschide in functie de cati ploti trec in intervalul de timp prin dreptul acestuia.Doar nu o fi rugina de 2 cm ca sa nu mai lucreze....
                      La masina mea aplic un principiu:
                      Reglez culbutorii cu o toleranta de +0,5 fata de specificatiile producatorului.Nu ma deranjeaza daca se aud putin la cald(tacane),dar masina consuma mai putin,porneste usor pe orice temperatura si nu trepideaza motorul.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by DMXTM View Post
                        nu stiu ce sa zic nu cred ca e de la cata benzina am in rezervor ..pentru ca face si cu el plin si cu jumatate acm astept raspuns de la vocea clientului am scris si pe facebook pe pagina dacia (mi-au ras pe facebook si au zis ca ma contacteaza)
                        nu m-ar deranja asa mult ca face asa la pornire (desi in timp poate afecteaza motorul)
                        cat faptul ca de cate ori opresc la un semafor sau in coloana si o las pe liber stau tot timpul stresat ca mi se opreste motorul.

                        Azi am facut revizia de 3 ani la Dacoserv. Am reclamat si aceasta problema.Bine-nteles ca in service nu s-a reprodus problema.
                        Nu au gasit erori de soft insa mi-au pus ultima versiune de soft. Acum sa vedem daca mai face.

                        Comment


                        • #72
                          Saptamana trecuta am facut rezivia de 2 ani (~24mii km). Le-am spus si de pb cu pornirea la cald, iar inginerul de la garantii mi-a zis ca sa pun contactul de 2 ori, ca sa bage pompa mai multa benzina, ca din cauza caldurii cea existenta (probabil se referea la cea din rampa injectoare sau ceva de genul) se transforma in vapori si de aceea porneste mai greu masina...

                          Comment


                          • #73
                            Canistra de carbon e suprasaturata de vapori, din cauza caldurii, probabil.

                            Comment


                            • #74
                              si daca aceasta este problema, este si o rezolvare?
                              socrumiu are probleme la pornire doar dupa ce sta masina in soare cateva ore. da la automat si 5 minute pana porneste
                              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                              Comment


                              • #75
                                5 minute deja pare foarte mult sa dai la automat.
                                Probabil, rezolvarea cea mai buna e alta canistra de carbon.
                                Cei de la service Renault sunt mai priceputi in rezolvarea problemelor de genul, la Dacia dau din umeri si propun inlocuirea canistrei.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google