Probleme Pornire La Rece/cald Logan 16v Euro 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Pornirea motorului meu, la cald, dupa cca 520 km in afara si vreo 10-15 in Galati.
    http://www.youtube.com/watch?v=1ObVY...ature=youtu.be
    Last edited by Sir Andrew; 10th April 2012, 16:10.

    Comment


    • #47
      Pare Ok, sau mi se pare .

      Comment


      • #48
        Eu zic ca e in regula. Nu mi-a facut figuri pana acum. Din cand in cand mai fluctueaza turatia putin, cand sta la relanti. Dar eu zic ca e normal. Si chiar cand misc volanul sau dau treapta 1-2 de caldura creste putin turatia, apoi revine mai jos.

        Comment


        • #49
          Sir Andrew : de cand ai oprit motorul dupa cei ~500 km in afara si 15 in oras si pana ai facut pornirea filmata, cat timp a trecut? ai oprit motorul si l-ai pornit imediat sau l-ai mai lasat la racit 10 15 min?

          Comment


          • #50
            Deocamdata la mine problema s-a rezolvat. Oficia era clapeta care a fost curatat. Neoficial nu stiu ce au facut ca nu intra nimeni in service. Desigur trebuie apelat la vocea clientului mai intai, altfel greu. Toate cele bune.

            Comment


            • #51
              Originally posted by gekaneu View Post
              Sir Andrew : de cand ai oprit motorul dupa cei ~500 km in afara si 15 in oras si pana ai facut pornirea filmata, cat timp a trecut? ai oprit motorul si l-ai pornit imediat sau l-ai mai lasat la racit 10 15 min?
              Am ajuns la 11 dim in Galati. Am stat cu treaba vreo 2 ore si un pic intr-un loc. Apoi am mers cca 15-16 km prin oras fara oprirea motorului, stationand in diverse locuri. Dupa ce m-am oprit am facut filmarea.
              Last edited by Sir Andrew; 25th April 2012, 12:36.

              Comment


              • #52
                Am inteles! Incalzeste o la mers normal, 4 linii la apa, opreste, las o 15 20 min sau timpul necesar pt ca temp la apa sa fie la 2 liniute, pormeste si vezi daca are fluctuatii de turatie.

                Comment


                • #53
                  Am facut si treaba asta si nu are fluctuatii. O sa refac, filmez si pun aici...

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by tasha View Post
                    Dragă CristiXP,problema pe care tu........bla bla bla......reglajele ulterioare sunt rezolvarea.
                    de unde ai venit tu prietenas?ti-a luat tati masina si te dai rotund?
                    problemele mentionate pe aici le-am intalnit si eu, atunci cand ma apropii de semanfor de obicei o tin in frana se motor apoi cand ajunge la o turatie considerabila, pisc ambreiajul si o scot pe liber(in tot acest timp franez incet), observ ca turometrul scade rapid, motorul da sa se opreasca dar revine la turatia nominala de ralantiu(nu s-a oprit niciodata, doar s-a balbait).
                    chiar si cand stau la semafor se ma balbaie cateodata dar am ignorat si nu m-am impacientat ca ma duc la service si sa ma cert cu ei/sa primesc sfaturi de la un retard de maistru care se crede destept.
                    eu cred ca asa fac toate, pana acum alte probleme nu am avut.

                    Originally posted by gekaneu View Post
                    Am inteles! Incalzeste o la mers normal, 4 linii la apa, opreste, las o 15 20 min sau timpul necesar pt ca temp la apa sa fie la 2 liniute, pormeste si vezi daca are fluctuatii de turatie.
                    daca este iarna si o lasi 10-15 minute, cele patru liniute scad rapid...


                    eu nu stiu ce sa spun cu lasatul sa creasca temperatura apei, apoi sa plec...eu si iarna si vara, primul lucru cand ma duc la masina o pornesc, apoi deschid portile...daca e iarna pana dezghet geamurile pana curat eventuala zapada, e numai bine.
                    si de obicei pornesc motorul si nu prea plec pana nu ralantiul ajunge la turatia nominala 7-800 cat o fi....oricum cat faci treaba pe langa ea este deajuns...PAREREA MEA.
                    la 1310 era necesar creasca temperatura apei pentru ca iti dadea in nas cand o accelerai in sarcina....ce vremuri)
                    Last edited by mariannn; 5th May 2012, 12:00. Reason: Automerged Doublepost
                    Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                    Comment


                    • #55
                      Motorul se încălzeşte în mers, pornind şi plecând de pe loc. Îşi face ungerea mai bine plecând cu el de pe loc, la o turaţie mai mare decât stând la relantiu la o turaţie mică iarna cu uleiul rece şi aşteptând să se încălzească.
                      http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                      Comment


                      • #56
                        Nici o problema cu pornirea, nici la rece nici la cald, mers frecvent prin oras, opriri si porniri dese, nici o ratare, la "sfert" cum se zice, or fi schimbat softul injectie dar n-am cu ce sa-l identific ca ecu e Valeo V42 numai pe CAN
                        De oprit motorul in mers sau la semafor sau la plecarea de pe loc, ce sa mai zic... Nici vorba de asa ceva. Cea mai buna Dacie pe care am avut-o pina acum, si am avut cite una din tot ce au scos de cind cu revenirea lui Reno la Pitesti.
                        Last edited by alfabit; 8th May 2012, 15:57.

                        Comment


                        • #57
                          Vin si eu cu o problema pe care o consider destul de maricica. De cca 2 saptamani de cand sunt caldurile astea imi porneste greoi masina. 1 din 5 porniri imi face urat. Se invarte electromotorul mai mult decat e necesar dupa care porneste greoi si urca in turatii incet. Parca s-ar ineca. Astazi am facut drum in afara cca 100 km si am observat ceva dubios in bord. De la 100 km/h, cat arata acul, a facut o cadere brusca spre 80 intorcandu-se la fel de brusc la 100km/h. Ulterior, tot in mers, am zis sa mai arunc un ochi in bord, si acum acul de la turatie a coborat brusc de pe la 3500 sub 3000 rpm intorcandu-se inapoi la fel de repede.
                          WTF...e ceva in neregula??? Sa merg la service? Am zis ca e de la benzina. Am incetat sa mai pun de la OMV, insa la fel face. Are cineva vreo idee???

                          Comment


                          • #58
                            Cind s-a intimplat sa constati acea cadere a indicatiei de viteza de la 100 la 80 km/h tu ai sesizat prin simturile proprii o decelerare a masinii ? Ca si cind ai fi frinat ? Daca nu, este clar o problema electrica cu tabloul de bord ( probabil o masa imperfecta ), mai ales ca s-a intimplat si pe turatie ( indicatie gresita )
                            Parerea mea e ca este o problema electrica cu conexiunile la tabloul de bord, daca masina nu da semne de defectiuni mecanice, decelerari serioase in mers sau caderi ale turatiei motorului ( sesizabile prin auz si vibratii schimbate, nu privind la turometru ) atunci nu ai de ce sa te ingrijorezi prea tare, poti merge in service cind ai timp pentru verificari electrice daca nu te descurci singur.

                            Comment


                            • #59
                              Legat de pornire. Zilele astea am schimbat vitezele numai la peste 3000 chiar 3500 rpm si nu am mai avut problema cu pornirea.
                              Iar despre scaderea vitezometrului, turometrului nu am simtit nicio decelerare a masinii sau franare. Doar acul a scazut si a urcat. Atat. Nu a mai facut zilele astea, insa la un drum lung mai bag un ochi sa vad daca mai scade.

                              Comment


                              • #60
                                Gata ? ati rezolvat toti? Numai mie imi mai face figuri cand e rece?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google