Probleme Pornire La Rece/cald Logan 16v Euro 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    ceva asemanator am zis eu...doar ca am o laguna 1.6 16v, din 98, cod motor k4m 720 (cum este si loganul) euro 3 .
    Problema se manifesta doar la rece. Masina porneste perfect, doar cand o accelerez merge in suturi (fara rateuri)...am schimbat bujiile cu NGk cu 2 electrozi si degeaba. Face asa pana se incalzeste putin motorul. Eu sunt si pe GPL...cum trece pe GPL motorul merge perfect.
    Last edited by crististreulea; 7th August 2014, 09:07.

    Comment


    • #77
      Vin si eu cu urmatorul simptom. La prima pornire, dupa ce sta o perioada mai lunga, se aude un clincket metalic ascutit foarte scurt undeva in dreapta, cel putin asa pare. Nu pot da mai multe detalii ca in rest masina merge foarte bine si se comporta ok, fara alte simptome. Dupa prima pornire daca merg cu ea o opresc si o repornesc la un interval de 10-20 min, nu se aude acel sunet.

      Comment


      • #78
        Filmeaza sa vad cum se aude sa ti zic daca se aude ca la mine. Tu ai cumva clapeta de acc electronica? Am un prieten cu un scenic din 2001 , cu clapeta acc electronica si avea acelas probleme cum ziceti voi aici....dar fara rateuri. Problema era de la senzorul turatie.

        Comment


        • #79
          Da este electronica. O sa filmez cand mai plec.

          Comment


          • #80
            Daca zgomotul se aude in paretea dreapta a masinii, mai mult ca sigur este lantul de la pompa se ulei. Face un zgomot metalic pana se incalzeste motorul si mai ales pe timp rece.Face parte din asa zisele sunete tehnologice. Fara nici o grija, nu se intampla nimic, drumuri bune

            Comment


            • #81
              Am reusit sa filmez zgomotul care se manifesta aleatoriu, la 1 din 10/15 porniri. Nici nu mai stiu. Ce poate fi? Zgomotul metalic ascutit este intre sec 3 si 4.
              https://www.youtube.com/watch?v=hPQD...ature=youtu.be

              Comment


              • #82
                Atunci cind pinionul bendix-ului,nu este retras suficient de repede,de arcul solenoidului,prin intermediul furcii,coroana volanta imprima pinionului o turatie marita,avind ca efect zgomotul perceput in filmulet la secunda 3-4.Cred ca sunt tendinte de relativa lipire(sudare,e cam mult spus) a contactelor de forta din releul de cuplare(solenoid),aceasta fiind o cauza posibila a intirzierii retragerii pinionului bendix...Trebuie verificata,deasemenia,rapiditatea cursei miezului solenoidului,in ideea de a nu fi frinat de o pelicula de ulei prea viscos sau chiar mizerie...

                Comment


                • #83
                  Fix la fel face si la mine !

                  Originally posted by NOL View Post
                  Daca zgomotul se aude in paretea dreapta a masinii, mai mult ca sigur este lantul de la pompa se ulei. Face un zgomot metalic pana se incalzeste motorul si mai ales pe timp rece.Face parte din asa zisele sunete tehnologice. Fara nici o grija, nu se intampla nimic, drumuri bune
                  da...se aude pe partea dreapta...dar nu cand este rece motorul ! se aude dupa ce se incalzeste motorul...se aud cum bateau tacheti la dacia 1310.
                  Last edited by Andyno; 28th January 2015, 00:41. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #84
                    Da, asa se aude ca niste tacheti la D1300 pina ajunge uleiul la axa cu came. Si mie mi se pare tot asa, decit ca k4m are hidraulici care nu bat niciodata. ( de-asta s-au inventat astia hidraulici ca sa scape de bataia aia enervanta ) Asa facea si DSN si SLZ, la ambele se auzea tot timpul bataia aia de tacheti ca ( de lene ) nu i-am reglat niciodata. La cald se auzeau tot timpul, uleiul subtire. La hidraulici tocmai la cald nu se aud deloc, intra uleiul in ei si amortizeaza bataile.
                    Last edited by bogdan_cr; 28th January 2015, 10:14.

                    Comment


                    • #85
                      Acum se aude aproape la fiecare pornire....
                      Trebuie mers la service.
                      Last edited by Archangel80; 2nd February 2015, 11:18.

                      Comment


                      • #86
                        RESPECT Dacia.

                        Imi inlocuiesc pe garantie electromotorul, contact bord si alte prostii legate de pornire. Tot respectul.

                        Comment


                        • #87
                          Se mai intampla la 16V E5 sa bata tachetii chiar daca sunt hidraulici. Nu tin presiune si se golesc si tacane pana se incarca cu ulei 2-3 secunde.
                          sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                          Comment


                          • #88
                            Vineri mi-a fost schimbat electromotorul si contactul pe garantie. Masina nu mai are acel zgomot.
                            Masina am lasat-o la ei pe durata operatiunii. Sper sa fi pus ce a trimis Dacia. Contactul e mai "moale" fata de cel vechi. Parca e mai "uns". O fi bine o fi rau, nu stiu. Sper inca vreo 3-4 ani sa nu mai am prbl asta.

                            Comment


                            • #89
                              Salut, am si eu o problema cu al meu euro5, am schimbat de curand bujiile( am pus de origine cu 2 electrozi) si filtrul de benzina, problema este ca masina atunci cand este rece nu mai porneste deloc la prima cheie, iar urmatoarele 3 incercari porneste se balbaie si moare. Aveti idee ce ar putea fi?

                              Comment


                              • #90
                                Cel mai probabil trebuie curatat corp clapeta.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google