Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by X@by View Post
    Atunci faci o tiganie si pui supapa inainte si dupa para iar pompa devine iar functionala.
    Exact asta am facut eu - supapa de sens pe care am pus o este intre para de amorsare si filtru de motorina.
    n`am mai avut probleme cu pornirea dupa ce am facut tigania asta
    nu am pus si inainte de para ...
    Drive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
    www.upgradefaruri.blogspot.com

    Comment


    • Originally posted by morpheus2kro View Post
      salut,
      para nu am anulat o (trebuie lasata acolo - dupa ce schimbi filtru sa poti amorsa instalatia)
      o sa fac cateva poze duminica pentru ca trebuie sa dau bara jos ca sa se vada modificarea pe care am facut o eu. legat de distanta ... am pus o mai aproape de filtru de motorina nu cred ca influenteaza prea mult unde o pui pe bucata aia de furtun...
      Legat de preturi pentru para:
      35 ron aftermarket (pe mine m a tinut cam 2-3 luni dupa care plasticu s a crapat destul de nasol, bine ca nu pierdeam motorina pe acolo ;)) )
      90 ron de origine (cea de origine m a tinut cam 6-7 luni dupa care supapa de sens din para numai isi facea treaba - din cauza asta am pus o supapa de sens dupa para )
      bafta
      Multumesc, si daca esti dispus astept pozele cu interes

      Comment


      • in relanti se aude o tacaneala(ca la vechea dacie cand se auzea de la tacheti). masina porneste si trage normal. ce poate sa fie? motor dci euro4 70cp

        Comment


        • Verifica pompa si regulatorul imv
          http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

          Comment


          • in relanti se aude o tacaneala(ca la vechea dacie cand se auzea de la tacheti). masina porneste si trage normal. ce poate sa fie? motor dci euro4 70cp
            tacaneala respectiva e produsa de injectoare. mai precis de duza de pulverizare. cuiul din ea nu mai tine etans asa cum ar trebui.
            cauze: mizerie in instalatie sau pilitura produsa de pompa.
            remediere: injectoarele date jos, desfacute, curatate la ultrasunete si suflate foarte bine.
            dar daca totusi, fenomenul reapare, atunci pompa desfacuta, verificata, si eventual reparata daca e cazul, si obligatoriu filtru de motorina nou original Delphi,

            Comment


            • sunteti obsedati cu injectoarele. Daca regulatorul de presiune "tine" presiunea mai mare decat ar trebuii, adica in jur de 230bari la mers incet in gol, surplusul de presiune se va descarca la nivelul injectoarelor, si acestea va produce acest zgolot. Pune un tester si verifica presiune cu motorul cald.

              Comment


              • Originally posted by meggeo82 View Post
                tacaneala respectiva e produsa de injectoare. mai precis de duza de pulverizare. cuiul din ea nu mai tine etans asa cum ar trebui.
                cauze: mizerie in instalatie sau pilitura produsa de pompa
                Cum sa tacane din cauza cuiului care nu mai etanseaza. Din contra mai tare ar trebui sa tacane cand etanseaza pt ca loveste toata suprafata. Si in plus ce ar insemna sa nu mai etanseze: sa pulverizeze necontrolat in cilindru- fum ca la furnal in spate si mers patrat al motorului(scuze de comparatii). Asa cum la diesel-ul clasic tacaneala injectoarelor o dadea deschiderea incorecta a duzei la fel si la ale noastre, doar ca deschiderea lor e controlata electronic.

                Comment


                • cum spune englezul...."if it ain't broke, don't fix it" . dupa cum va spuneam, a mea face de noua chestia asta si in curand fac 90 000. cred ca trebuiau sa crape deja.... e adevarat, ma enerveaza sa o aud asa dar dau muzica in blana si nu se mai aude ))

                  Comment


                  • Cum sa tacane din cauza cuiului care nu mai etanseaza. Din contra mai tare ar trebui sa tacane cand etanseaza pt ca loveste toata suprafata. Si in plus ce ar insemna sa nu mai etanseze: sa pulverizeze necontrolat in cilindru- fum ca la furnal in spate si mers patrat al motorului(scuze de comparatii).
                    daca acel cui nu mai inchide etans din varii motive, atunci o sa iasa motorina din virful injectorului inainte de momentul normal de injectie, adica inainte de a ajunge pistonul la punctul maxim superior, ceeace genereaza aprinderea acelei cantitati, de altfel, mici de motorina, iar aceasta mica explozie impingind pistonul inapoi fata de sensul se micare normal. si uite asa apare acea "bataie de tacheti sau injectoare", care e de fapt bataie de piston in biela si biela la rindul ei in arborele cotit.
                    in functie de volumul de motorina care se scurge la virful injectorului, bataia e mai puternica sau mai slaba.
                    stiai ca la 1,5dci o explozie in piston e data de 3 injectii? ce-ar insemna sa se mai auda si cuiul cind lucreaza? inseamna ca un motor nou ar trebui sa tacane foarte puternic din fabrica, dupa cum spui tu.

                    Asa cum la diesel-ul clasic tacaneala injectoarelor o dadea deschiderea incorecta a duzei la fel si la ale noastre, doar ca deschiderea lor e controlata electronic
                    lucrul corect sau incorect al valvei de retur nu are nici o legatura cu "tacanitul de injectoare"

                    sunteti obsedati cu injectoarele. Daca regulatorul de presiune "tine" presiunea mai mare decat ar trebuii, adica in jur de 230bari la mers incet in gol, surplusul de presiune se va descarca la nivelul injectoarelor, si acestea va produce acest zgolot. Pune un tester si verifica presiune cu motorul cald.
                    unii poate sunt pasionati de asa ceva, altii sunt obsedati depinde cum privesti situatia.
                    dar sa revenim.
                    stiai de acel "tren de impulsuri" folosit la descarcarea rampei? si mai stiai ca pe durata acelor impulsuri , cuiul sin virful injectorului nu se deschide?
                    Last edited by meggeo82; 17 March 2013, 15:12. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Pai te contrazici singur- prima data ai spus ca tacanitul il face cuiul injectorului si acum spui ca il face biela pe arborele cotit. Oricum de la bataie de biela pana la tacanit e drum lung. Cum sa tacane biela? N-am mai auzit pana acum asa ceva. Si cum sa ia foc motorina daca pistonul nu e in compresie si supapele sunt deschise? Intradevar injectorul pulverizeaza de 3 ori dar numai cand pistonul e in compresie si supapele inchise. Altfel cum ia motorina foc sa mai faca si o explozie?
                      Last edited by danielsky; 17 March 2013, 15:39.

                      Comment


                      • Originally posted by meggeo82 View Post
                        daca acel cui nu mai inchide etans din varii motive, atunci o sa iasa motorina din virful injectorului inainte de momentul normal de injectie, adica inainte de a ajunge pistonul la punctul maxim superior, ceeace genereaza aprinderea acelei cantitati, de altfel, mici de motorina, iar aceasta mica explozie impingind pistonul inapoi fata de sensul se micare normal. si uite asa apare acea "bataie de tacheti sau injectoare", care e de fapt bataie de piston in biela si biela la rindul ei in arborele cotit.
                        in functie de volumul de motorina care se scurge la virful injectorului, bataia e mai puternica sau mai slaba.
                        stiai ca la 1,5dci o explozie in piston e data de 3 injectii? ce-ar insemna sa se mai auda si cuiul cind lucreaza? inseamna ca un motor nou ar trebui sa tacane foarte puternic din fabrica, dupa cum spui tu.



                        lucrul corect sau incorect al valvei de retur nu are nici o legatura cu "tacanitul de injectoare"



                        unii poate sunt pasionati de asa ceva, altii sunt obsedati depinde cum privesti situatia.
                        dar sa revenim.
                        stiai de acel "tren de impulsuri" folosit la descarcarea rampei? si mai stiai ca pe durata acelor impulsuri , cuiul sin virful injectorului nu se deschide?


                        Apropo, colegu', ai idee cum functioneaza injectooarele la 1.5 dci?

                        Comment


                        • Originally posted by meggeo82 View Post
                          lucrul corect sau incorect al valvei de retur nu are nici o legatura cu "tacanitul de injectoare"
                          Atat timp cat supapa de retur este actionata(apasata) cuiul este ridicat ( are loc pulverizarea).
                          Dar eu sunt tare curios cu exploziile alea dintre compresii, de la admisie si evacuare, si cum fac ele sa tacane biela.?!!

                          Comment


                          • Originally posted by adicata2003 View Post
                            sunteti obsedati cu injectoarele. Daca regulatorul de presiune "tine" presiunea mai mare decat ar trebuii, adica in jur de 230bari la mers incet in gol, surplusul de presiune se va descarca la nivelul injectoarelor, si acestea va produce acest zgolot. Pune un tester si verifica presiune cu motorul cald.
                            La relanty,presiunea in rampa,ceruta de program(soft),este de 230 bari.Problema e atunci cind pierderile in retur sunt asa de mari,incit pompa de inalta presiune nu poate mentine aproximativ constanta,valoarea presiunii la 230 bari,aceasta scazind,efectele fiind o functionare cu turatii oscilatorii,pina la oprirea motorului.Nu am inteles care-i surplusul de presiune,daca el trebuie sa fie 230 bari(conform programului), si nu inteleg cum se descarca,daca in timpul functionarii injectoarelor,aceasta presiune ramine cit mai "lipita"(aproximativ) de valoarea de 230 bari...?! Folosind testerul care ar fi valoarea presiunii,la care ar trebui sa deducem ca "surplusul de presiune se va descarca la nivelul injectoarelor, si acestea va(vor) produce un zgolot(zgomot)"

                            Comment


                            • Ca sa intelegi ce vreau sa spun, ia un regulator, demonteaza mufa de pe regulatorul de pe pompa ta si mufeaz-o in cel de-al doilea regulator. Porneste motorul. Astfel regulatorul de pe pomp nu e actionat electric si este deschis complet. Daca ai si un tester, vei observa ca ai 1000 bari la acea turatie. O sa observi ce zgomot (tacaneli) de injectie apare, si este normal. Eu am zis ca daca regulatorul este defect, poate tine presiune la 300..400 bari, sau sa varieze intre 200 si 400 bari,(am intalnit un caz). In acest caz o sa apara zgomot mare de injectie.

                              Comment


                              • Apropo, colegu', ai idee cum functioneaza injectooarele la 1.5 dci?
                                da-i un search. ti-am mai explicat de citeva ori.

                                Pai te contrazici singur- prima data ai spus ca tacanitul il face cuiul injectorului si acum spui ca il face biela pe arborele cotit. Oricum de la bataie de biela pana la tacanit e drum lung.
                                mai citeste inca o data, dar cu putina atentie, si o sa vezi ca nu se contrazice nimeni, chiar e foarte explicit ce am scris.

                                Atat timp cat supapa de retur este actionata(apasata) cuiul este ridicat ( are loc pulverizarea).
                                Dar eu sunt tare curios cu exploziile alea dintre compresii, de la admisie si evacuare, si cum fac ele sa tacane biela.?!!
                                cind supapa de retur e apasata nu are loc nici o injectie(pulverizare)! injectia(pulverizarea) se produce cind e ridicata acea supapa.
                                iar cu exploziile... cind se ridica pistonul pe momentul de compresie, sint supapele inchise? iar daca in camera de ardere ai un pic de motorina se aprinde sau nu inainte de a ajunge pistonul la PMS? ce zici?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google