Masina Puturoasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Seba View Post
    ai grija ce pui in aplicare...inainte de toate asigura-te ca toate sistemele sunt ok (cabluri, contacte, furtune, etansari, etc) apoi gandeste-te ce sa inlocuiesti ca sa mearga mai bine. un test comparativ cu o petarda din reprezentanta (te inscrii la test-drive) poate fi o comparatie buna...
    Ok,o sa tin cont de sfat.
    Multumesc mult.Numai bine.

    Originally posted by sanderizer View Post
    Exact...omul a intrebat de masina lui puturoasa.Presupun,ca sa se laude )
    Chiar crezi ca asta era motivul pentru care am intrebat?
    Oricum multumesc. Numai bine.

    Originally posted by Pacco
    Omu a postat dar nici ca a mai raspuns...
    Sunt incepator,trebuie sa intelegi.
    Numai bine.

    Originally posted by doru_2 View Post
    E oarecum ciudat pozitionata pedala de accelaratie si poate nu esti obisnuit cu ea,e mocheta care-ti da senzatia ca esti la podea dar daca apesi mai tare s-ar putea sa ai surpriza sa vezi ca merge.
    Sa stii ca m-am gandit mai de mult timp la chestia asta dar nu am pus-o in aplicare.
    Multumesc.Numai bine.

    Originally posted by sorin17 View Post
    si eu sunt incepator nu cred ca este de la bujii si a mea tot din 2006 este si fuge cat de cat 170... poate ai invatato puturoasa glumesc:P

    app la cat schimbi vitezele?
    Cred ca am invatat-o cam puturoasa pt ca in oras merg mai mult,nu depasesc 60 max 70si merg cu a 5-a. In afara Ii dau a 5-a pe la 90.
    Last edited by mateiion63; 16 February 2011, 19:09. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #32
      ultima problema se rezolva rapid deconectand bateria pentru 5 minute. doar ca apoi trebuie setat ceasul din bord si rememorate posturile de radio la cdplayer. a, daca ai cod la cd, e bine sa-l tii la indemana, o sa ai nevoie de el dupa ce reconectezi bateria. varianta 2: in spatele bateriei e ecu injectie; are pe el o mufa ce se clampeaza cu 2 clape. le desfaci se deconectezi mufa de ecu timp de 5 minute. apoi o pui la loc si ecu uita toate corectiile facute in ultimii 20 de ani, va merge pe hartile standard de fabrica. daca si asa trage slab, mergi mai departe cu investigatia.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #33
        Spunea cineva mai sus ca un alto 101 e mai bun decat un 95 , eu am avut surpriza sa prind viteza mai mare cu 95 de la mol decat cu 98 , tot de la mol.Pe Brasov-Ploiesti am prins mai mult decat pe A2 spre Constanta,acul s-a dus peste 180,pot face oricand o incercare cu oricine (am o supernova).
        Conteaza si benzina , dar nu cred ca e un factor prioritar ce determina un Vmax micsorat , din contra, mai mult conteaza conditiile atmosferice , presiunea in pneuri , greutatea pe care o duci , inclinatia drumului , schimbatul vitezelor, ca degeaba pui alto 101 daca tu mergi cu 1.5 atmosfere in pneuri ...
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • #34
          Daca masina urca bine in trepte, dar se limiteaza in jurul lui 140 km/h eu m-as mai gandi un pic si la discul de ambreiaj, pe langa ce ti-a spus Seba. Masina are totusi 6 ani, 53000 km si poate multi facuti in oras. Un disc obosit iti poate limita viteza masinii, ca sa nu mai zic de placa de presiune. Si nu e neaparat sa patineze ambreiajul.
          The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

          Comment


          • #35
            nu stiu cat de bine ai rezolvat problema dar s-ar putea sa fie cefa destul de simplu.
            uneori si la mine nu se ducea mai mult de 130 (1.5dci70cp) si am constatat ca se ducea presul sub pedala de acceleratie si ii bloca cursa. la acest aspect ai fost atent?
            Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

            Comment


            • #36
              @mateiion63: vad ca esti din bucuresti. Eu zic sa faci un test pe autostrada, dar noaptea ce e traficul foarte lejer. Asa am facut eu si am dus masna in tr4 pana la 6000 (cam 160 kmh) si tot mi-a luat pana la urma 165kmh in tr5,deh e mcv(deci mai greu). Nu zic sa faci ca mine, dar de la 140-150 poti sa ii dai tr5 si apoi cu pedala aproape la blana (foarte putin ridicata de la podea) si cu multa rabdare astepti sa creasca viteza. Inca ceva, sa verifi ca nu cumva covorasul de sub picioare sa intre sub pedaa fiindca te va tine la mers. Sunt patit.
              Sa auzim numai de bine!

              Comment


              • #37
                Originally posted by Seba View Post
                ultima problema se rezolva rapid deconectand bateria pentru 5 minute. doar ca apoi trebuie setat ceasul din bord si rememorate posturile de radio la cdplayer. a, daca ai cod la cd, e bine sa-l tii la indemana, o sa ai nevoie de el dupa ce reconectezi bateria. varianta 2: in spatele bateriei e ecu injectie; are pe el o mufa ce se clampeaza cu 2 clape. le desfaci se deconectezi mufa de ecu timp de 5 minute. apoi o pui la loc si ecu uita toate corectiile facute in ultimii 20 de ani, va merge pe hartile standard de fabrica. daca si asa trage slab, mergi mai departe cu investigatia.
                Multumesc.O sa incerc.

                Originally posted by samy0388 View Post
                Spunea cineva mai sus ca un alto 101 e mai bun decat un 95 , eu am avut surpriza sa prind viteza mai mare cu 95 de la mol decat cu 98 , tot de la mol.Pe Brasov-Ploiesti am prins mai mult decat pe A2 spre Constanta,acul s-a dus peste 180,pot face oricand o incercare cu oricine (am o supernova).
                Conteaza si benzina , dar nu cred ca e un factor prioritar ce determina un Vmax micsorat , din contra, mai mult conteaza conditiile atmosferice , presiunea in pneuri , greutatea pe care o duci , inclinatia drumului , schimbatul vitezelor, ca degeaba pui alto 101 daca tu mergi cu 1.5 atmosfere in pneuri ...
                Este adevarat ce spui dar super nova e mult mai nervoasa decat loganul,indiferent de cifra octanica.Are si fiul meu super nova si ia 180 pe autostrada.
                Last edited by mateiion63; 17 February 2011, 19:28. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #38
                  O puteti tura pana in 4000 foarte linistiti , cand esti in oras pana la viteze de 70 km/h folositi a 4-a ;)

                  Comment


                  • #39
                    @jr_ewing: daca ambreiajul nu patineaza, atunci cum limiteaza viteza masinii? iar daca ar patina, s-ar tura motorul, dar n-ar creste viteza...gandeste-te cum ar puti si-ar fluiera un disc care ar permite motorului vreo 5000rpm, dar masina sa se deplaseze cu 130-140
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by BAROSANU_MOL View Post
                      @mateiion63: vad ca esti din bucuresti. Eu zic sa faci un test pe autostrada, dar noaptea ce e traficul foarte lejer. Asa am facut eu si am dus masna in tr4 pana la 6000 (cam 160 kmh) si tot mi-a luat pana la urma 165kmh in tr5,deh e mcv(deci mai greu). Nu zic sa faci ca mine, dar de la 140-150 poti sa ii dai tr5 si apoi cu pedala aproape la blana (foarte putin ridicata de la podea) si cu multa rabdare astepti sa creasca viteza. Inca ceva, sa verifi ca nu cumva covorasul de sub picioare sa intre sub pedaa fiindca te va tine la mers. Sunt patit.
                      Sa auzim numai de bine!


                      Ai avut dreptate.Am turat-o cam pe la 5500 rot/min i-am dat a 5 a si s-a dus la 160 km la ora.
                      Numai bine.

                      Comment


                      • #41
                        dupa ce faci o verificare la un mecanic de incredere, mai incearca uneori si condusul sportiv, unde ai ocazie eu am logan din 2009 si la un moment dat mam dus la reprezentanta servis cu el, pentru schimb de ulei si am discutat cu cel mai bine documentat, de acolo ia-m zis ca mi-se pare ca nu fuge , ce era de fapt aceleratia la motor era reglata din fabrica la jumatate, adica eu sa nu pot sa-i dau (blana) dupa ce am rezolvat cu schimbul de ulei sa urcat respectivul la volan si dupa un tur a zis ca masina trebuie condusa sportiv uneori pentru buna functionare a motorului , neoficial am reglat eu personal aceleratia, la cat mi-a convenit si acum nu mai sunt probleme cu viteza,pentru ca de ex. intr-o depasire daca nu te ajuta ,sa fuga esti fara putere ce e drept conduce mai mult sotia dar eu cand conduc conduc mai (nervos)

                        Comment


                        • #42
                          multumesc,o sa tin cont de sfat.sa auzim numai de bine.
                          Last edited by Seba; 7 March 2011, 23:46.

                          Comment


                          • #43
                            sall....eu am un logan laureate din nov 2004 si are 103000km..folosesc numai benzina 99+...si pot sa iti zic ca am mers cu ia cu 5 persoane in ia deci full..cu 150 lejer..mai mergea,dar nu imi mai permitea soseaua(se aglomera) incearca cu o benzina mai buna si ai sa observi diferenta
                            Last edited by Seba; 19 June 2011, 22:09.

                            Comment


                            • #44
                              la mai toti cu 1.4 se termina soseaua, desi, paradoxal, mai avem pedala. da, mai avem, pana pe la 165-170 pe ceas, dar asta inseamna inca 50km de drum liber, de preferat la vale, fara curbe si fara vant din fata. hai sa nu exageram, dar daca masina merge un 140-150 e deja destul. problema e daca nu poate prinde acel 140-150 intr-un kilometru, sa zicem.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #45
                                Deci nu pot sa nu va zic.
                                Problema este ca nu ati gasit numele potrivit masinii voastre. Eu pe a mea l-am botezat "Ora". Oriunde sa ma duc, sigur eu ajung la destinatie in cel mai scurt timp, intr-o Ora

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google