nu stiu ce sa zic. eu am un mcv dci care nu prinde mai mult de 150 blana si pe distanta lunga, hai sa zic poate 152 153km/h dar nu cred poate la vale sa fi prins peste 150. am mers si cu un dci berlina de 70cp si cu pedala la blana nu a prins mai mult de 170km/h acolo a stat acu nici mai mult nici mai putin. nu stiu ce sa zic nu te contrazic.
Motor 1.5 Dci 70 cai cu un piston topit
Collapse
X
-
daca s-ar ajunge la 7000-9000gc intr-un motor mac sau mai nu ar ramane nimic din acel motor
nici nu e de mirare ca a topit acel rahatel de motor la aceasta viteza
apropo de fiabilitatea acestui motor-intradevar are un consum de invidiat fata de alte motoare,dar sa schimbi in 100.000km sau poate mai putin turbina,pompa de inalta presiune si injectoare nu prea as crede in fiabilitatea acestui motor
Comment
-
in 100de mii la benzinar nu cred ca bagi in afara de consumabile si benzina nimic in plus
poate un pic mai mult carburant dar facand un calcul la cat costa turbina pompa si injectoarele cred ca benzinarul este cu mult sub pretul de intretinere al dieselului
si in plus si frecventarea service-ului ptr revizii este mai deasa ca la benzinar
Comment
-
am observat ca multi d p acest forum habar nu au ce inseamna un tdi si un dci
tdi are pompa de injectie_adica ptr fiecare injector cate o conducta de legatura de aceea porneste si la presiuni mai mici daca este 'muci pompa' iar la dci nu exista o pompa de injectie ci o pompa de inalta presiune care trimite motorina la 1600-1800bar la o rampa comuna de inalta presiune si din aceea rampa este distribuita motorina la fiecare injector care este cu comanda electronica
in concluzie daca nu ai presiune la un injector nu ai la niciuna la dci la tdi este cu totul diferit
la tdi pompa de injectie stabileste can trebuie injectata motorina iar la dci computerul de injectie
Comment
-
Piston Topit - Patit personal
Salutare,
Am facut cont aici special ca sa raspund la acest topic. Pot sa va furnizez cred data f exacte despre problema asta.
Acum am masina in service cu un piston topit, pe langa piston am avariat si blocul motor datorita frecarii.
KM 79150
Masina a fost condusa numai de tatal meu, motorina a pus numai Top EURO DIESEL PETROM (la el costul motorinei nu reprezinta o problema, preferand sa fie sigur de calitate) revizii toate la timp cu ulei Mobil.
La mine sa defectat pe auotstrada spre Bucuresti, venind din Galati cam 120km. Am mers 100-140 max si era acum o sapt in vinerea de craciun, temp -2 - 0 +2 grade.
Nu avem nici cea mai mca idee de ce sa intamplat, motorul pornea greu intradevar de vreo 3 sapt si mai scotea fum alb. I-a schimbat filtrul de motorina crezand ca e apa.
Masina a fost condusa de taicamiu in regim mai pensionar asa, mai mult prin oras (de jumate de an nu mai iesise cu ea la drum lung) dar ii dadea si mai schimba si la 3000 (desi eu il banuiesc ca a mers ca moshii, in fine)
Motorul e varza, pistonul e ca un trandafir, blocul ros, pe langa asta cuzinetii la biele varza, nu mai au pasta rosie (cum ii ziceau mecanicii in service)
Banuiesc k defectiunea a survenit din cauza blocarii unui injectorului 4 (ciudat pt ca spun inca odata masina a mers cu Motorina top), alta banuiala e motorina poate din cauza aditivarii are temperaturi de ardere mai mari care au dus la uzura in timp si apoi la o cedare catastrofala.
Problema cu ungerea, cred k motorul are deficiente la ungere, cuzineti rosi, joc la bolturile de la pistoane, innaceptabil.
Acum contemplam problema daca sa alezam si sa punem pistoane R1 sau sa luam alt motor.
Orice parere e binevenita.
Daca pana la aceasta defectiune as fi jurat ca 1.5dci e un motor ok si Logan si dacia sunt f ok.
Acum sunt dezamagit, pretul mic si consumul nu compenseaza probleme de Injectie Pompe etc.
Este clar unpt dacia. Nu o voi mai recomanda nimanui pana nu vor aparea alte motorizari
Comment
-
mihai sincer imi pare rau ca ti sa intamplat acest lucru dar ai ajuns in situatia asta din doua motive si sa il spun pe cel mai important '' mersul subturat '' si al doilea dupa cum a spus si darksid3 un injector blocat ,eu nu am avut injector blocat dar cred ca se comporta altfel masina in mers decat normal (fum esapament,mers neregulat in relantiu si in turatii,lipsa putere ) daca mai citesti pe aici pe forum o sa iti dai seama cum sta treaba cu DCI ,apropo nu ai scris cati km ai cu masina si daca o ai de noua .
Comment
-
mihai, imi pare rau de patanie, dar pe viitor sa tureze motorul.
Am 100k si cateva sute, fara probleme la nimic ce tine de motor; altceva, doar schimbate discurile, bieletele capetele de bara si o bascula, baterie, astea intre 95-100k.
ulei 5w40 elf sxr, schimbat la 12k, filtru motorina la 2 revizii(doar original), motorina alto55 cand trec pe la benzinarie, sau cand nu (efix in general, de asta aduc la tractoare Case) si ii pun aditiv de la powerservice.
nu scoate pic de fum (gri, negru) nu are scurgeri de ulei pe la turbina.
schimbat vitezele intre 2500-3000( doar cu minim 2 linii, pana acolo daca e iarna, usor cu acceleraia si schimbat pe la 2300), nu am ce cauta cu motorul sub 2000 (aproximativ, mai este si 1900), doar in frana de motor, dupa care retrogadez , daca demarez.
PS: Daca vrei dam o tura, ca sa nu ramai cu impresia ca dci este naspa.Last edited by vllad; 4 January 2011, 21:46.
Comment
-
La cat am vazut ca costa un motor sh eu cred ca mai bine iei unul cu putini KM sh. Si ti motorul tau pentru piese de rezerva daca mai e ceva bun din el. Sau il repari p'asta si vinzi masina. Si oricum stai linistit. Nu doar la dci se intampla chestiila astea. Chiar in fata mea in timp ce verificam o turbina s-a rupt o biela si a spart blocul motor la un tdi. Era in service si a luat-o pe ulei. La o skoda Oktavia (ALH) la fel a luat-o pe ulei si s-a topit un piston. Asa ca toate dieselurile sunt predispuse la asa ceva. Oricum ti-a dat semne si trebuia diagnosticat cum trebuie. Puteai evita asemenea probleme. Multa bafta.
PS. Priveste aic (un exemplu):
Motor Logan 1.5dci, 85 cp, an fabricatie 2007, km parcursi 7.000
Pret 1300 euro - fix eu zic ca e un pret super avand in vedere ca e complet inclusiv sistemul de injectie.Last edited by adicata2003; 4 January 2011, 22:07.
Comment
-
Sa moara Gibilan , pai la cate am citit despre diesel am inceput sa iubesc benzina si sa ma gandesc din ce in ce mai serios la o instalatie gpl ... se pare ca e cel mai ieftin combustibil de deplasare si se amortizeaza relativ repede, cam in 10 mii km ... nici nu se incalzeste/lasa bine un benzinar in 10 mii kmDaca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
Comment