Motor 1.5 Dci 70 cai cu un piston topit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sa nu uitam ca renault au peste 100 da ani de experienta auto !
    Legat de mecanici: Asta din lipsa de activitate - pai pe vremuri erau bashtani mecanicii la cate dacii 1300 intrau in service pt reparatii - acum asteapta sa mai pice cate un logan la vreo revizie
    nici nu stii cum e mai bine - o masina fiabila sau un farash pe care-l repari zilnic
    La critica nu ne intrece nimeni - we are the best !!!

    Comment


    • #17
      O alta cauza posibila-blocarea injectorului corespunzator pe deschis si la viteza aia........

      Comment


      • #18
        Da Cromatic - nu e exclusa nici aceasta posibilitate - insa defectul asta se poate vedea la service pe valiza de diagnosticare cred...(eroare functionare injector)
        Ma gandesc ca la astfel de defect trebuia sa aiba o post-combustie pe evacuare - niste rateuri urate...

        Comment


        • #19
          Mai cunosc 2 cazuri acuam vreo 2 ani tot asa cu pistoanele topite cate 2 la fiecare din cate am inteles atunci de vina era combustibilu bagat in rezervor care nu era motorina pura ci ceva amestece am si poze numai trebuie sa scotocesc bine dupa ele, de indata ce le gasesc le postez.

          Comment


          • #20
            Tot la diesel?
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #21
              exista un studiu la nivel national legat de calitatea combustibililor din care reiese ca suntem varza - avem acelasi cisterne de transport (motorina-benzina) la "peco" se "amesteca" tancurile de depozitare intre ele, tancurile nu au sisteme de drenaj apa, etc, etc - te sperii daca-l vezi
              Nu poti spune exact cine este un distribuitor bun de combustibili - nasol - traim in romania si asta ne ocupa ... rau de tot
              Francezii au rezolvat demult problema aceasta - noi mai asteptam

              Comment


              • #22
                Originally posted by darksid3 View Post
                Tot la diesel?
                Da tot disel.
                Pozele promise nu le-am gasit inca( o sa mai sap dupa ele) da am dat peste altele.
                Atasez niste poze primele 3 Motor de Logan si urmatoarele Motor Clio II Symbol 1.5dCi.Posesorul Clio zicea ca mecanicu la care a dus masina a spus ca in urma cu 1 saptamana avusese de lucru cu 1 logan cu 2 pistoane topite 60.000km.

                Am gresit acuma vad ce am scris si nu mai pot corecta,primele 3 poze NU SUNT de Logan ma gandeam la numai eu stiu ce).
                Attached Files
                Last edited by darksid3; 3 June 2009, 01:45.

                Comment


                • #23
                  chiar daca e Symbol 2, motorul in principiu e cam acelasi...pistonul topit vazut de mine arata ca cel din poza 3
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by sebi4fc View Post
                    Am gresit acuma vad ce am scris si nu mai pot corecta,primele 3 poze NU SUNT de Logan ma gandeam la numai eu stiu ce).
                    Deci, primele 3 poze nu sunt nici de logan, nici de 1.5 deceiii. :newblush
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • #25
                      Si eu cred ca a avut ceva combinatii (chiar de el preparate) motorina+benzina, sau sist de racire defect.
                      Nasol momentu.

                      Comment


                      • #26
                        Daca nu scriu unde trebuie, imi cer scuze. Sper totusi sa ma lamuriti cu ceva. Cand am vrut sa imi iau masina, anul trecut, ma gandeam la un diesel, din "anumite" motive. La AutoEuropa Timisoara (plus cineva de la Pitesti) mi-au spus sa NU imi iau diesel, pentru ca motoarele nu sunt fiabile (NU SARITI PE MINE, CA NU AM NICIO DOVADA, de-aia intreb) si "se prajesc cand ti-e lumea draga" (am citat din AutoEuropa Timisoara). Ce intelegeti din citat si care ar afi legatura cu ce spunea darksid3 la inceput si pozele vazute? Mersi
                        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                        Comment


                        • #27
                          am auzit sui eu de asa ceva dar nu am crezut pana acum cand am vazut.cred ca asta se datoreaza sistemului de racire care a functionat defectuos.motorul dci cred ca ar avea nevoie de un radiator suplimentar de racire al uleiului din baie.
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment


                          • #28
                            au fost cazuri si de benzinare cu pistoane sparte, dar eu stiu de unul singur la noi pe forum, colegul STI, care si-a tiganit motorul la greu si l-a busit in teste.
                            daca respectivul din patania pe marginea careia discutam acum a mers numai "blana", probabil ca asta e efectul la mers "blana" timp indelungat cu dizalul. desi nu putem generaliza, nu sunt destule cazuri concludente ca sa putem spune o chestie clara.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              A mers peste 100 km distanta blana...dar unul din mecanici a spus clar ca de doua ori s-a alimentat din greseala cu benzina in loc de motorina...deci blana in combinatie cu ceva combustibil amestecat a produs catastrofa. Hai ca suntem ca aia de pe Discovery
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • #30
                                deci solutia anti-parlire motor ar fi:
                                1. una pereche ochelari de cal - pentru peco,
                                2. una bucata blana montata sub pedala de acceleratie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google