Pedala ambreiaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by alessandro View Post
    nu cablul fratilor..nu cablul

    curatati si ungeti nuca pe care culiseaza furca ce intra in cutie.

    dupa cee faceti asta...pentur longevitate incercati sa izolati cu ceva burduful acela. ssa nu mai intre mizerie acolo

    izolezi cat vrei. se depune praf de pe ferodou ;)
    pe ala cum il izolezi?
    sigpic

    Comment


    • pune poze frate sa vada tot romanu si sa vad si eu aceea nuca misterioasa k nu o gasesc deloc si am 1.4 mpi m-am uitat peste tot
      Niciodata sa nu te certi cu un idiot deoarece te aduce la nivelul lui si te bate cu experienta!!!!

      Comment


      • Originally posted by yrman View Post
        izolezi cat vrei. se depune praf de pe ferodou ;)
        pe ala cum il izolezi?
        buna remarca. mereu gasesc acolo un praf negru. s a mai diminuat dupa ce am izolat burduful


        pentru ceilalti postul 768

        Attached Files

        Comment


        • Foarte interesante incercarile tale de a rezolva problema.
          Deci trecem si asta la categoria "asa face toate" si ii dam pedala mai departe .

          Comment


          • Salut baieti revin din nou pe aici doar cand am cate o problema la masina si daca am gasit ceva si depre pedala de ambreiaj atunci am sa va intreb :care ar fi motivul pentru care masina in momentul in care plec si in trepte inferioare ( 1.2 ) trepideaza atat de tare incat tin mana pe schimbator ca sa nu sara din viteza,caci mi sa-ntamplat asta de cateva ori?...nu-mi spuneti ca este vorba de cum conduc eu si cum calc pedalele caci sunt de cativa ani buni in trafic si cunosc daca ar fi din cauza mea.

            Comment


            • Originally posted by parpanel View Post
              Foarte interesante incercarile tale de a rezolva problema.
              Deci trecem si asta la categoria "asa face toate" si ii dam pedala mai departe .
              dupa 1000 si ceva de km de la ultima gresare azi noapte pe autostrada a inceput iar sa scartaie cablul. ii dam mai departe

              Originally posted by rontz_rontz View Post
              Salut baieti revin din nou pe aici doar cand am cate o problema la masina si daca am gasit ceva si depre pedala de ambreiaj atunci am sa va intreb :care ar fi motivul pentru care masina in momentul in care plec si in trepte inferioare ( 1.2 ) trepideaza atat de tare incat tin mana pe schimbator ca sa nu sara din viteza,caci mi sa-ntamplat asta de cateva ori?...nu-mi spuneti ca este vorba de cum conduc eu si cum calc pedalele caci sunt de cativa ani buni in trafic si cunosc daca ar fi din cauza mea.
              gasesti informatii aici http://www.loganclub.ro/forum/tremur...-t38113p5.html

              si aici http://www.loganclub.ro/forum/kit_am...ul-t42260.html

              Comment


              • alex, nu mai baga lubrafianti acolo ... de asta incepe sa scartaie

                eu cand am schimbat ambreiajul, era plin de ulei si vaselica grafitata amestecata cu praf rezultand o mamaliga groasa care se incinge si zoieste bilele din rulment

                baga vapu fara numar acolo, curata, si iti garantez ca scapi de scartaiat ... eu am semnat ~10 000 km fara scartait
                sigpicMy ride

                Comment


                • poti sa detaliezi un pic ? unde sa nu bag vaselina si ce se intampla mai exact ?

                  mie imi scartaie cablul cand apas pedala...nuca si furca sunt ok de foarte mult timp.

                  nuca aia fara vaselina face foarte urat. rulmentul nu imi scartaie...sau cum ar putea sa scartaie ? pe axul cutiei ?

                  Comment


                  • Bifez si anul asta aceeasi problema: cand se incalzeste bine motorul, scartaie ca dreaq nenorocitu' ala de ambreiaj. Drept este ca tare n-as vrea sa fiu ambreiaj pe caldurile astea!
                    ...
                    Mai bagam niste smac pe furca, mai mergem oleaca ... noi sa fim sanatosi.

                    Comment


                    • eu am bagat atat de multa vaselina si in furca si pe cablu incat pe cea mai mare si nenorocita caldura merge ca si cum ar fi hidraulic.

                      daca e putin mai racoare scartaie

                      Comment


                      • Originally posted by DeLuXe View Post
                        alex, nu mai baga lubrafianti acolo ... de asta incepe sa scartaie

                        eu cand am schimbat ambreiajul, era plin de ulei si vaselica grafitata amestecata cu praf rezultand o mamaliga groasa care se incinge si zoieste bilele din rulment

                        baga vapu fara numar acolo, curata, si iti garantez ca scapi de scartaiat ... eu am semnat ~10 000 km fara scartait
                        duminica am facut ce mi ai spus tu. am mers la spalatorie si am bagat vap ul acolo.
                        a mers mai bine ca niciodata......pentru 10-15 kilometri dupa care scartaitul devenea din ce in ce mai insuportabil pe masura ce crestea temperatura ansamblului motor cutie

                        enervat la maxim am stat ore in sir pe masina sa gasesc o solutie.

                        cu motorul cald si scartaitul la cote maxime este de ajuns o picatura de WD 40 pe nuca, ca pedala sa mearga perfect. ( 1 zi maxim 2 )

                        toate teoriile confiorm carora scartaitul si zgomotul vine din cablu erau gresite. zgomotul vine doar din acea nuca. [sau si aceasta teorie este gresita si zgomotul + sacadarile vin din frecarea rulmentului pe axul cutiei. cand am schimbat ambreiajul am uns la blana axul si rulmentul cu vaselina speciala sachs. ]am facut week endul asta zeci de kilometri de teste in incercarea de a rezolva aceasta problema.

                        de a lungul vremii am folosit tot felul de solutii. pasta ceramica, pasta aluminiu, vaselina grafitata, wd40, vaselina cu MoS2, ulei de cutie, ulei de motor, red grease, white grease, aditiv de motor cu teflon, aditiv de motor fara teflon, ulei de mecanisme fine etc etc etc....totul in zadar

                        inainte de a aplica unsorile locul a fost curatat cu spray de frane si sters la blana cu carpa pana iesea curata....din nou...totul in zadar

                        am ajuns partea unde m am hotarat sa schimb nuca http://www.piesenet.ro/Ambreiaj/Coma...-1.5-dCi-Euro3

                        sper sa se poata schimba fara sa cracanez cutia. furca se poate schimba fara cracanarea cutiei ?

                        mai am varianta modificarii acestei nuci. vreau sa ii fac un sistem de gresare. am auzit ca ar exista niste sisteme care picura lubrifiant printr un furtun flexibil rigid. am cautat pe net dar nu prea am gasit.
                        daca stie cineva ceva ...ascult
                        Attached Files

                        Comment


                        • Originally posted by alessandro View Post
                          dupa 1000 si ceva de km de la ultima gresare azi noapte pe autostrada a inceput iar sa scartaie cablul. ii dam mai departe



                          gasesti informatii aici http://www.loganclub.ro/forum/tremur...-t38113p5.html

                          si aici http://www.loganclub.ro/forum/kit_am...ul-t42260.html
                          multumesc ...am reusit sa rezolv problema...la fix ce mi-ai trimis.mersi .

                          Comment


                          • nu inteleg...ai avut problema cu ambreiajul si trepidatiile sau cu scartaitul pedalei ?

                            Comment


                            • Postez in acest thread vechi.

                              E bine sau nu sa reglezi cursa ambreiajului? Aseara am fost cu masina la un service ptr multiple probleme. Mecanicul a luat masina in proba si mi-a spus ca ampreiajul e prea tensionat, pedala avand cursa prea mare (tinea la jumatate). Am fost de accord sa-l modifice, insa un alt mecanic mi-a spus ca am gresit, ca nu trebuia sa-i modific reglajul din fabrica.
                              Nu inteleg....se tocea mai repede daca il lasam prea "tensionat" sau se va toci acum ca i-am modificat reglajul original ?

                              Ambreiaj logan 1.4 Mpi

                              Comment


                              • Originally posted by Amiralul View Post
                                ...insa un alt mecanic mi-a spus ca am gresit, ca nu trebuia sa-i modific reglajul din fabrica.

                                Ambreiaj logan 1.4 Mpi
                                Un idiot!
                                Poti sa-i modifici cursa cum vrei si de cate ori vrei in fct. de cum te adaptezi tu mai usor. De preferabil sa tina mai jos (pe la mijloc, asa), nu sus sa ridici genunchiul in tavan.
                                Legat de uzura, se uzeaza la fel si daca tine mai sus si mai jos, atata timp cat e reglat corect (in marja de limite)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google