Pedala ambreiaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • boris
    replied
    Sunt trist sa aud treaba asta incep sa ma ingrijorez asta e mia trebuit masina scumpa

    Leave a comment:


  • andrei
    replied
    Foarte bine ca ai Extenso, deja au aparut ceva probleme la ambreiajul hidraulic.

    Leave a comment:


  • boris
    replied
    Am extenso dar o fac ca masina lu fred flinstone,la podu pedalier dau din talpi

    Leave a comment:


  • andrei
    replied
    @boris: Ar fi un avantaj mai mare daca ai avea si garantie extinsa, nu de alta, dar daca pica ceva de la ambreiajul hidraulic te-ai facut de cateva mii de lei.

    Leave a comment:


  • gogoasha69
    replied
    Originally posted by andrei View Post
    Acum depinde si de stilul de condus, la uni se poate strica la 30.000 km, la unii la 60.000 km...
    ...adica oricum se strica ??

    Leave a comment:


  • boris
    replied
    Aham deci ar fi un mic avantaj pt cei ce au prins acele loturi

    Leave a comment:


  • andrei
    replied
    Diferente ar fi la confort, unde cel hidraulic e mai bun si la zgomotul transmis in habitaclu, prin cabluri. Zgomotul e mai mic la cel hidraulic, normal.
    Plus ca la ambreiajul hidraulic pedalele pot fi pozitionate mai ergonomic, din fabrica.
    S-a montat doar pe unele loturi de dCi 70 CP, insotit de cutia JR5.

    Leave a comment:


  • boris
    replied
    Da,si ce diferenta e intre cel hidraulic si cel pe cablu,si ceva avantaje si dezavantaje ?
    merci

    Leave a comment:


  • andrei
    replied
    Adica? Pe ce criteriu s-a pus ambreiajul hidraulic la unele masini?

    Leave a comment:


  • boris
    replied
    Si cum e faza cu astea hidraulice detaliaza ceva

    Leave a comment:


  • andrei
    replied
    Nu toate au ambreiaj hidraulic. O parte din ele si alea refuzate la export.

    Leave a comment:


  • boris
    replied
    hi;-)

    Originally posted by andrei View Post
    Proiectarea e proasta, si aici s-a dorit a fi tot low-cost. Nu stiu daca am mai vazut masini de generatie noua, cu ambreiaj hidraulic la care sa nu poata fi reglat amrbeiajul.
    dciu meu euro 4
    azi am fost la auto europa pt a imi face o programare pt reglaj pedala ambreiaj
    si vine un tip de la receptie,si cheama un mecanic deschide capota se uita,mda ambreiaj hidraulic nu se poate regla
    daca era pe cablu ca la generatia euro 3 ...
    si nah asa mi sa sus e hidraulic
    la motoarele euro4 ambreiaj hidraulic asa or zis

    Leave a comment:


  • adi_trif28
    replied
    La pretul asta cat e loganul, sunt foarte multe neajunsuri la masina.In cazul asta, masina trebuia sa coste vreo 5000 euro sau 7000 euro full option, nu 11-12000 cat e acuma
    la bani astia isi cumpara omul ceva mult mai bun, fara atatea neajunsuri.Sa nu credeti ca nu sunt multumit de Logan, sunt, dar cu scumpirile astea si tot mai multe neajunsuri, incep sa imi cam schimb parerea

    Leave a comment:


  • andrei
    replied
    Proiectarea e proasta, si aici s-a dorit a fi tot low-cost. Nu stiu daca am mai vazut masini de generatie noua, cu ambreiaj hidraulic la care sa nu poata fi reglat amrbeiajul.

    Leave a comment:


  • adi_trif28
    replied
    Mi se pare anormal ca la o masina de 9-10.000 de euro sa nu poti regla ambreiajul, rusine fabricantilor.Eu cand imi voi mai lua o masina SIGUR NU VA MAI FI LOGAN, desi pot zice ca momentan sunt multumit de el, dar are niste neajunsuri pe care nu le gasesti nici la masinile din anii 90, sa nu mai vorbim la cele de dupa 2000

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google