Burduf Planetara Stanga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    am avut si eu aceeasi problema cu burduful de la planetara nu era spart nu avea abslolut nimik doar ca tot umed de ulei il gaseam problema sa remediat la service era de vina semeringul de la cutie care era dus in urma inlocuiri uleiului din cutie desteptii aia nu lau inlocuit

    Comment


    • #17
      Si eu am remediat problema dar nu am mai scris aici. Am urcat masina pe rampa si pe langa colierul acela din fabrica am mai adaugat inca un colier din plastic [cel cu care se prind capacele de la roti] si este totul bine acum

      Comment


      • #18
        acel burduf are montat in el rulmentul si semeringul deci acestea nu vin separat ca piese de schimb,daca nu picura,n-are nimic,si nu e obligatoriu sa se inlocuiasca uleiul din cutie in clipa in care schimbi burduful

        Comment


        • #19
          Stie cineva sa imi raspunda si mie daca burdful de la panetara dreapta la roata e la fel la DCI si MPI?

          Comment


          • #20
            pe jh3 sau jh1 mi se pare ca da

            Comment


            • #21
              Salutare,
              Fratilor hai sa va povestesc ultima experienta nefericita traita intr-un service Dacia, mai precis IATSA GALATI.

              Azi am avut putin timp liber si pe la ora 13 am dus la acest service sa schimb burduful de la planetara dreapta la roata, burduful il cumparasem de origine de la un magazin intrucat la service mi s-a zis ca nu au. MEntionez ca in ambalajul sigilat erau si 2 coliere si un tub cu vaselina. La service mecanicul s-a apucat de desfacut, toate bune si frumoasa pana in momentul in care a inceput montarea noului burduf, vine la mine si imi zice ca domne ca nu sunt bune colierele, ma duc la localul unde monta burduful pe planetara si zic: cum sa nu fie bune coliere ca e piesa de origine? El trebuia sa aiba un cleste cu 2 ghiare in varf cum arata pe prospectul aflat in ambalajul de origine, ei bine in tot serviceul nu a gasit un astfel de cleste s-a chinuit cu un alt cleste pana a reusit sa distruga colierul, dar si noul burduf sa il intepe ca bineinteles ca ia alunecat clestele, se uita vreo 10min lung la planetara apoi scoate din magazie un burduf nou pe care zice ca il plateste el, zic bine ai gresit platesti. Numai ca surbriza burduful era diferit(mai lung) ii zic sa nu il puna ca eu nu umblu cu improvizatii, mie imi pui burduf identic ca cel care era pe masina si ca cel care ti lam adus, tot insista ca altul nu au la magazie si ca se potriveste si burduful asta, ii zic nu domne eu vreau burduf identic, se duce la magazie si intr-un final vine cu burduf identic ca cel care era inainte pe planetara tot la fel in ambalaj de origine cu coliere si vaselina. Mentionez ca eu am DCI de 65CP si planetara e mai groasa si se subtiaza spre in varf aproape de roata. Vad ca mecanicul forta burduful sa intre dinspre capatul de la cutie al planetarei spre varful roti, ii zic dar e mai groasa palnetara in zona aia decat spre varf fata de gaura burdufului, el: nu are nimic ca e cauciuc si se intinde si poi revine. Zic bine asa o fi da coar tu esti mecanic desi nici eu nu sunt chiar afon la mecanica. In fine cu chiu cu vai reuseste sa bage burduful si sa il puna pe pozitie si bineinteles ca, ca sa alune usor a nacalit toata planetara de vaselina, e acum dinou ca domne nici coliere astea nu sunt bune ca nu se strang. Zic ba ce dracu, ma uit la colierul original care era pe masina din fabrica si pe care la rupt cand a dat jos burduful si ii zic: uite domne sunt identice aia din fabrica cum lau strans?! Se chinuie el vreo juma de ora era ceasul 15 iar eu la 16 trebuia sa ajung undeva neaparat, ii zic domne termini pana la 15:30? el : Da. Freaca si colierul asta poana il stramba si il face aproape inutilizabil, creama si maistrul, s-au stans vreo 4-5 mecanici + un maistru care se chinuiau toti sa puna un colier(e vorba de colierul mare care vine pe capul planetarei), eu trebuia sa pelc si hotaras sa las masina acolo sao termine, ma asigura maistru pe care il si cunosteam ca sa am incredere ca fac ei treba buna si ca lasa cheile la portar ca sa pot lua masina in seara asta ca sa nu o mio tina peste weekend. Zic bine ma duc platesc 108RON manopera ca burduful il adusesem eu, iar mecanicul la rup si a mai scos un burduf din magazie pe care a zis ca il plateste el ca e greseala lui, iau certificatul si plec. pe la 18:30 vin sa iau masina ma duc la ghereta portarului imi da cheia si maapuc sa ma uit sa vad cum au pus burdful. Bineinteles ca au improvizat: in loc de colierul mic de la burduf au pus un colier de plastic(soricel) iar colierul mare care se prinde cu 2 gheare avea una rupta si se tien doar intr-o gheara si bineinteles ca planetara e naclaita cu vaselina pe toatal ungimea ei. O sa ma duc luni la ei daca reusesc sa imi fac timp si am sa le zic ori mai platiti din buzunaul vorstru inca un burduf cu coliere cu tot si il montati ca la carte si fara improvizatii ori imi dati banii pe manopera si pe burdf si ma duc in alta parte sa il montez ori imi dati un burduf de origine cu coliere cu tot sigilat si banii pe manopera ori daca nici una din astea 3 variante nu acceptati fac reclamatie la vocea clientului si OPC. Acum intreb daca mai este cineva cu DCI de 65CP cu planetara groasa care se subtiaza aproape de roata si care a mai schimbat burduful de la roata cum au procedat cei din service la inlocuire?

              Comment


              • #22
                toata povestea asta cu burdufele e de fapt o carte nescrisa, la benzinar de exemplu colierul original este de fapt un colier de aluminiu fara gheare fara nimic, e pur si simplu "capsulat " si undeva se vede o mica imbinare tip coada de randunica , in momentul in care il tai sa schimbi burduful incepe distractia descrisa de tine , din ce-mi spui tu la diesel e colier cu pretensionare ca la furtunele de la radiator . Ei bine una e dispozitivul automat de la uzina producatoare de planetare care clipseaza cateva zeci pe minut si alta e clestisorul cumparat de la te miri ce distribuitor de scule si unelte care e destul de universal. burduful fiind nou trebuie strans destul de serios si precis incat colierul sa taseze partial materialul si sa-si faca "amprenta" in el. Ori daca capatul planetarei e umflat de rugina si mizerie si nici nu nimeresti canalul din prima sau clestele pur si simplu nu te "ajuta" ...atunci sunt toate sansele sa esueze lucrarea.
                Pain brings out the truth in us all...
                ...how much truth can you stand?

                Comment


                • #23
                  LA dieselul meu colierul mare are o zona la imbinare care se suprapun ambele capete ale colierului si pe un capat are 2 gheare iar pe celalat capat are 2 gauri patrate care vin peste ghearele respective ca sa ramana strans. problema e ca trebuie tensionat destul de serios pentru a reusi sa suprapui cele 2 capete. El are prevazut pe fiecare capat cate o unflatura cu gaura pentru a reusi sa il strangi folosind un cleste care in varfuri are ca 2 carlige fata in fata asa cum arata in prospectul din ambalajul original al burdufului. Daca nu ai un astfel de cleste, cu un alt tip de cleste e foarte greu de tensionat colierul pana reusesti sa il agati in cele 2 gheare si risti sa iti alunice clestele sau scula cu care incerci sa il tensionezi si deteriorezi colierul sau burduful. Exact asa s-a intamplat la mine. Nu mia este nimeni cuDCI de 65CP care sa fi inlocuit un astfel de burduf? Mie mise pare inadmisibil sa te duci intr-o reprezentanta si sa intamplini astfel de proble mai ales la scorurile pe care le practica, daca nu erau capabili sa fac treaba exact la fel cum era, era mai junst sa zica ba suntem incababili nu ne bagam.

                  Comment


                  • #24
                    Intrebarea mea e asa ar face si la masinile lor? Parerea mea e ca astia nu sunt mecanici care fac improvizatii, ar trebui declarati la vocea clientului

                    Comment


                    • #25
                      jelli ,din pacate sunt multi astfel de asa zis mecanici dar nu cred ca ii sanctioneaza careva(parerea mea)si sincer eu unu nu vad unde as putea sa mai strang colierul ala,el vine deja strans,iar burduful sescoate cu presa si tot asa se monteaza

                      Comment


                      • #26
                        Asa e Romanu' mereu are zicala asta in cap ,,lasa ma ca merge asa'' Colierele alea intradevar cu se mai strang,eu ca sa nu ajung in situatia de a schimba burduful cu totul ca mustea putin si mie nu imi placea acest lucru pe langa acel colier de tabla am mai pus unu' de plastic(soricel) si are cateva luni bune de cand l-am montat si zona este curata si sper sa ramana asa

                        Comment


                        • #27
                          colierul cu soricel e bun pentru burduful de la bieletele de directie , la planetara nu face fata. Nu intotdeauna e mecanicul de vina , mai e si patronul de vina , ca daca ala se zgarceste sa cumpere scule si crede-ma ca un cleste de calitate pentru coliere poate fi si 100 euro atunci degeaba blamezi mecanicul caruia patronul i-a spus : "descurca-te ma cum poti , nu vezi ca e criza? de unde sa am bani pentru scule, multumeste-te ca-ti dau salariul la timp! " . Mi-a spus un prieten cu un opel cum a rupt mecanicul in fata lui 2 clesti muncindu-se la un colier probabil asemanator cu cel de la logan (nu stiu daca colierul era original) , cert e ca nu e lucrarea cea mai simpla daca nu ai scule de calitate si potrivite lucrarii
                          Pain brings out the truth in us all...
                          ...how much truth can you stand?

                          Comment


                          • #28
                            Intradevar asa este. Am fost azi la service pentru a se remedia problema cum trebuie. Dupa juma de zi de cautari pe la diverse serviceuri din galati in sfarsit mecanicul a gasit acel cleste special si colierul a fost strans in 5minute. Pacat ca au trebuit sa strice 2 burdufe pana sa faca rost de acel cleste. Acum o sa monitorizez planetara cateva zile sa vad daca stau colierele la locul lor si daca nu au intepat si burduful asta la montaj. Mentionez ca planetara din fabrica are colierele lapsate iar astea de schimb desi sunt de origine au sistem de strangere cu cleste special nu se capseaza.

                            Comment


                            • #29
                              Se mai poate folosi si coliere care se string cu surubelnita si tin la fel de bine ca si cele originale.

                              Comment


                              • #30
                                Daca burduful e pozitionat corect si nu e bagata prea multa vaselina in interior,tine si cu coliere din alceea rapide din plastic.La mine e asa de 2 ani si nu am mai avut probleme.
                                Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google