Probleme Ambreiaj

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am facut si eu treaba asta o singura data, dar la cum a mirosit cateva minute, parca mi-e mila s-o repet.
    Daca e turata serios, zboara de pe loc, daca-i rece sau o turatie care nu-i convine, tremura la plecarea de pe loc, iar in schimbarea in 2 si 3 smuceste un pic dar nu patineaza. Senzatia e ca parca faceam mai bine plecarea de pe loc cu 1.4mpi decat cu asta(16v) la turatii mici.

    Comment


    • Originally posted by alessandro View Post
      Mergeti prea încet si atent cu ambreiajulpatinari usoare fără bruscari

      Toate astea produc glazurarea discului de ambreiaj. Se formează pe suprafata discului o suprafata "sticloasa" care împiedică alunecarea corecta intre placa si volanta.

      Solutia treapta 3...5000 rpm si plecat tare de pe loc. De preferat dimineata când toate piesele sunt reci pentru a evita stresul termic.
      Repetata procedura 2-3 zile in functie de gradul de glazurare si mai merge mult si bine.

      Ambreiajul se mentine sănătos mergând putin sportiv...nu încet !
      Nu stiu cat de ok este acest sfat...eu unul nu l-as urma.

      Comment


      • D-aia ambreiaju meu n-a avut probleme pana am dat-o (140000 km) nu l-am frecat usurel sa nu se strice )

        La lucru am un coleg cu 1.4 acu vreo 2 ani cand m-a carat o data am remarcat ca uita sa ia picioru de pe ambreiaj, nu m-am abtinut sa nu ii spun , "il tin doar de forma"
        La 67000 km a schimbat ambreiaju pt ca patina (reglat de doua ori... )

        Comment


        • Eu am ramas din scoala cu niste "pitici" sa nu patinez ambreiajul prea mult, de aia am tendinta sa il ridic un pic mai repede la pornire si sa nu accelerez ca disperatul pana cand nu l-am ridicat complet, chiar daca motorul mai tremura uneori, in special vara cand am si AC pornit.
          Altii am vazut ca tureaza ca nebunii cu ambreiajul patinat, normal sa se uzeze prematur.
          Last edited by anto84; 30 June 2016, 13:08.

          Comment


          • Dupa mai multe drumuri prelungite am un fel de "parait" in pedala de ambreiaj, mai exact cand o apas, in prima parte. Ar trebui ceva uns pe acolo sau sa fie problema de la cablu?

            Comment


            • unge lagarul de la pedala. scartaitul vine si la frana, mai tarziu, pentru ca fiind pedale din plastic si noi neapasand normal pe ele, ci un pic din lateral, deformam lagarul ala conceput sa reziste la apasari normale, radiale, nu laterale. nu-i nimic grav, e doar deranjant la urechea fina
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Originally posted by anto84 View Post
                Nu stiu cat de ok este acest sfat...eu unul nu l-as urma.
                Pentru sacadarea la plecare de pe loc sunt de vina doua lucruri :

                calitatea proasta a ferodourilor si stilul de condus prea balnd.

                Ai idee pe cati i-am salvat cu acest sfat de la schimbarea ambreiajului ?

                Nu se intampla nimic nu se strica nu pateste nimic, doar se improspateaza un pic suprafata de frictiune.

                Comment


                • Bun găsit.
                  Am observat următoarea problemă la Loganul meu (Ambiance 1,4 MPI 2010, 85900 Km): dimineața, când plec cu el din parcare, trepidează la plecarea de pe loc. După câteva minute, în timpul mersului în trafic, dacă sunt nevoit să opresc la semafoare, la plecarea de pe loc pornește normal, fără trepidații, la fel și pe parcursul zilei, când motorul este mai cald și mai merg ici-colo cu mașina. Oare să fie din cauza ambreiajului acea „trepidație matinală”? Ce aș putea să fac?
                  M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                  Comment


                  • Originally posted by Cherubino View Post
                    Bun găsit.
                    Am observat următoarea problemă la Loganul meu (Ambiance 1,4 MPI 2010, 85900 Km): dimineața, când plec cu el din parcare, trepidează la plecarea de pe loc. După câteva minute, în timpul mersului în trafic, dacă sunt nevoit să opresc la semafoare, la plecarea de pe loc pornește normal, fără trepidații, la fel și pe parcursul zilei, când motorul este mai cald și mai merg ici-colo cu mașina. Oare să fie din cauza ambreiajului acea „trepidație matinală”? Ce aș putea să fac?
                    "Trepidatia" aceea este o chestie perfect normala dupa parerea mea si e data de accelerarea insuficienta/ridicarea prea brusca a ambreiajului. E datorata scaderii turatiei motorului. Deci accelereaza mai mult si ridica piciorul mai incet.
                    Last edited by anto84; 29 July 2016, 19:11.

                    Comment


                    • Păi atunci de ce apare doar dimineața? Că eu și în timpul zilei tot la fel plec de pe loc?
                      M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                      Comment


                      • Originally posted by miyhai View Post
                        Cati km ai pana acum, ce motorizare?
                        la mine a aparut de la 10.000km,acum am 46.000km
                        Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                        Comment


                        • Originally posted by Cherubino View Post
                          Păi atunci de ce apare doar dimineața? Că eu și în timpul zilei tot la fel plec de pe loc?
                          Probabil notorul se comporta un pic diferit la rece, adica abia dupa pornire. Plecatul "la fel" oricum e chestie subiectiva, mai ales la incepatori )

                          Comment


                          • Originally posted by anto84 View Post
                            ...Plecatul "la fel" oricum e chestie subiectiva, mai ales la incepatori )
                            Da, e posibil să fie așa. Oricum, m-am mai liniștit, probabil că nu are nimic mașina.
                            Mulțumesc.
                            M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                            Comment


                            • Originally posted by alessandro View Post
                              Pentru sacadarea la plecare de pe loc sunt de vina doua lucruri :

                              calitatea proasta a ferodourilor si stilul de condus prea balnd.

                              Ai idee pe cati i-am salvat cu acest sfat de la schimbarea ambreiajului ?

                              Nu se intampla nimic nu se strica nu pateste nimic, doar se improspateaza un pic suprafata de frictiune.
                              Care suprafata? Aia albastrita? Ca tu arzi doar exteriorul discului, suprafata volantei se deformeaza in timp. Ai contact mai mult pe exteriorului discului.
                              Din cauza asta este bine ca la schimbarea kit-ului de ambreiaj, sa se indrepte volanta (putini o fac). De curiozitate cand prinzi o volanta desfacuta, pune ceva drept pe ea, sa vezi surprize.

                              Originally posted by Cherubino View Post
                              Da, e posibil să fie așa. Oricum, m-am mai liniștit, probabil că nu are nimic mașina.
                              Mulțumesc.
                              Este bine ca te-ai linistit, dar ar fi bine sa iti dea de gandit ca ambreiajul nu functioneaza in parametrii normali.

                              Originally posted by anto84 View Post
                              Nu stiu cat de ok este acest sfat...eu unul nu l-as urma.
                              Asa se reparau pe vremuri si berlinele cu turatie...
                              Last edited by FLONE; 1 August 2016, 23:23. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Reparatie d-asta...poate-ti crapa de tot ceva pe-acolo.
                                Nu mai speriati omul, n-are nimic ambreiajul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google