Probleme Ambreiaj

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu ii dadeam tare la plecare si dupa 140k, ambreiajul nu prezenta semne de patinare. Mai ales cand ai AC pornit, trebuie te porti mai barbateste cu acceleratia la un benzinar, la ce pârciuri de motoare exista pe Logan.
    PS: Care se simte jignit, il invit sa se uite in talon de 2 ori.
    Last edited by mr.K; 4 August 2016, 19:25.

    Comment


    • Ce inseamna barbateste? Cum am zis mai sus, 2000 rpm e suficient.
      Mie imi trepideaza doar cand apuca sa scada turatia in timpul pornirii sub 1000. Ori
      aici nu mai ai cum sa blamezi saracul motor )
      Dar benzinarele trebuie turate, oricum, nu stiu de ce unii vor sa se poarte cu manusi si se sperie daca urla mai tare motorul.
      Da, motorul de Logan chiar 1.6 pare puturos mai ales cu AC, dar asta numai pana in 3000 rpm, ori la un benzinar la 3000 e abia "trezit din somn" ca sa zic asa.
      Motoarele sunt bune, sunt parciuri doar daca vrei sa le folosesti la curse, ceea ce nu e scopul ptr care a fost construita masina.
      Last edited by anto84; 4 August 2016, 19:47.

      Comment


      • Ce discutii colorate....

        Ma mir cand citesc ce scrieti...
        La mine, la asta de 8v cu 250 000, nu patineaza nu trepideaza nu sacadeaza....si vede zilnic cel putin 180 pe bord, sau cat poate...
        16v e cu vreo 400 000 cu actualul ambreiaj si la fel...

        La taicameu benzinarele la fel...dar macar el nu le alearga

        De plecat de pe loc nu plecam nici unul cu scart...

        Oi fi eu norocos....dar daca ma gandesc bine eu intotdeauna am fost norocos cand vine vorba de masini

        Comment


        • Originally posted by IancuMIC View Post
          Mie sincer mi se pare o prostie, iertati-mi exprimarea, ideea conform careai un ambreiaj va lucra mai bine in cazul utilizarii la stilul..."smuls", agresiv, sportiv, fata de unul care e exploatat normal.
          In ce sens va lucra mai bine?
          Mai aveti putin si recomandati plecarea de pe loc cu patinarea rotilor, ca face bine ambreiajului.

          Logan 1.6 MPI, binecunoscutul agitat de Pantelimon :

          - am schimbat ambreiajul de fabrica pe la 120 000 km - nu retin exact - am pus SACHS, cam prin 2010

          - a ajuns troaca acum la aprox 250 000 km - nu stiu exact pentru ca am tot schimbat tablouri de bord - iar in ultimul an a participat la muuuuulte competitii (Promo Rally, cu intoarceri 180gr, 360gr; autoslalom, indemanare, etc)
          - perioada 2012-2013 a participat la o multime de competitii de indemanare, uneori cu cutii de viteze mult prea lungi, ambreiajul fiind una dintre componentele nemenajate

          Acum ca am si o axa cu came agresiva, care nu permite plecarea de pe loc subturat, e si mai si pentru ambreiaj.

          Niciodata nu am patinat ambreiajul excesiv, la start turez motorul cat e necesar (app 4000 ture) si dau drumul pedalei aproape direct, tin semicuplat fix cat sa nu dau socuri in transmisie.
          Treptele de viteza se schimba direct, fara sa patinez ambreiajul. Folosesc frana de motor la stilul brutal (la 130km/h in a3a pun piciorul in frana si in acelasi timp schimb in a2a si dau drumul ambreiajului lin dar rapid - stres maxim pe disc)

          Ultima oara cand am verificat, acum vreo 10 luni, eram cu Alessandro si Lau, ambreiajul meu Sachs era in bune conditii. Am de atunci aprox 10 000 km de mers in forja (Motul Event, Promo Rally 5 etape, Autoslalom 2 etape, antrenamente, Track day la Titi Aur, Jihad pe strazi, blana pe autostrada, etc)


          Sunt eu mai special sau cum?


          Pe de alta parte :

          Ii pun lui taica-miu la 1.4 un ambreiaj nou de 1.6 cu tot cu volanta, om pensionar, destul de infipt la mersul prin oras, dar cu un prost obicei capatat mai spre batranete de a-si sprijini piciorul deasupra pedalei de ambreiaj.
          Dupa aprox 40 000 km, la cald, scutura discul ala de zici ca vrea sa iasa din cutie. Cred ca saptamana asta ma antrenez cu masina lui
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • tocmai am schimbat ambreajul la logan 1.6 mers 140k km.Mai ducea l-am schimbat mai mult din cauza rulmentului de presiune se auzea un sunet ciudat(zgomot tehnologic) sa zic asa,disparea cand calcam ambreajul,aparea cand ridicam ambreajul,
            Am schimbat cu unul sachs de origine tot kitul si surpriza tot asa se aude acel zgomot ciudat cu ambreajul ridicat si dispare cu ambreajul calcat
            Concluzie- care mi-a zis si mecanicul meu acel zgomot este din CUTIE DE LA UN PINION ,care sa lasat toleranta prea mare la el cand sa fabricat, asa au toate modelele de logan (zgomot tehnologic)
            deci nu mai aruncati bani pe fereastra sa schimbati kituri de ambreaje doar pentru acest sunet de ambreaj el este din cutie de la un pinion pentru marsarier care are toleranta prea mare si tacane la turati joase gen sub 1000 rpm

            Comment


            • Asa este,acel zgomot nu este de la ambreiaj,eu am pus Exedy si se aude la fel,doar ca putin mai incet.
              KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

              Comment


              • revin cu noutati
                va rog sa incercati atunci cand se aude zgomotul la relanti de ambreaj sau de cutie ce-o fi
                SA RIDICATI PEDALA DE AMBREAJ putin in sus cu mana sau cu piciorul,practic cand se aude zgomotul puneti mana pe pedala de ambreaj si ridicati in sus de ea sa vedeti ca nu se mai aude asa de tare practic dispare zgomotul cu 50%
                Probat pe 3 masini logan benzina cu acelasi zgomot tehnologic...cand ridici pedala de ambreaj in sus zgomotul se diminueaza foarte mult

                PROBATI SA VEDETI! ASTEPT RASPUNSURI...

                Comment


                • Originally posted by mariusALIN View Post
                  toate modelele de logan (zgomot tehnologic)[...] este din cutie
                  Este ca nu ai miscat de trenul fix al cutiei cand ti-a schimbat ambreiajul? Sa vezi ce joc are si de unde vine zgomotul.

                  Originally posted by mariusALIN View Post
                  PROBATI SA VEDETI! ASTEPT RASPUNSURI...
                  Pai nu mai bagi atat de mult zgomot in habitaclu, cablul ambreiajului nu este intins. Ce mare jmecherie este?
                  Last edited by FLONE; 16 August 2016, 22:01. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Ambreiaj Logan 1.4

                    Aveti cunostinte de acest tip de ambreiaj daca este ok:
                    http://www.daciashop.ro/kupp-14mpi?k...&category_id=0?
                    Recomandati ambreiaj de 1.6 pe 1.4?
                    Va multumesc!

                    Comment


                    • Comment


                      • Nu se deschide imaginea (sau ce-o fi acolo).
                        M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                        Comment


                        • @Marius.
                          Observ ca nu esti chiar nou venit; inca n-ai descoperit cum trebuie sa urci poze pe forum?
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • @quinn: ca sa pui ambreiaj de 1.6(200mm) pe 1.4(180mm) trebuie sa schimbi volanta... s-a mai discutat. urmeaza sa fac eu aceasta conversie despre kupp am mai auzit pareri bune dar nu stiu ce sa zic(sunt de la conex)... eu as merge pe valeo, inca nu sunt hotarat nici eu.
                            Last edited by sorin1983; 22 November 2016, 23:37.

                            Comment


                            • Chiar nu stiu. Serios, mereu am intrebat, nimeni n.a vrut sa ma ajute. Cand aveam android foloseam tapatalk si mergea super simplu, dar cu windows 10nu merge tapalkul. Si numai merge cu asta.

                              Comment


                              • Apasă butonul " Go advanced" de sub câmpul unde scrii si ai acolo optiune de upload.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google