Probleme Directie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • danyel
    replied
    Am inlocuit bielete+capete de bara+antiruliu. Am mers sa fac geometria si la probe am constatat volanul inclinat spre dreapta si o tendinta usorara a masinii de a ,,trage" dreapta. Am revenit si au verificat din nou geomatria. Totul ok. Volanul tot inclinat. Am mers la alta unitate service sa verific geometria. Acelasi raspuns: totul ok. Mentionez ca am echilibrat rotile si facut presiunea inainte de geometrie. Acum merg cu volanul inclinat spre dreapta. Ingrozitor. Masina si-a pastrat si tendinta de a ,,trage" usor dreapta. Am observat ca trage dreapta maitare in momentul accelerarii,iar la franare volanul tinde sa revina la o pozitie normala,dreapta. Ajutor ca ma scoate din minti. Benzinar/2006/1.6 MPI/126.000km. Multumesc!

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Ti s-a explicat fix mai sus de tine un post ce inseamna unghiul de fuga. Asa ca nu este o deviatie "stanga-dreapta", este o deviatie fata-spate a pivotului fata de punctul de prindere al amortizoruluide caroserie.

    Unghiurile geometriei rotilor sunt stabilite de producator. Acesta ofera o plaja de valori in care trebuie sa te incadrezi pt ca masina sa iti mearga drept pe sosea.
    Cand nu te incadrezi, umbli la buzunar sa faci reparatii si reglaje.

    Leave a comment:


  • immortality
    replied
    La unghiul de fuga am 2.51 cu 2.48 si cica ok ar fi 2.00 +/- 0.30 ( sa inteleg din asta ca vine din fabrica cu o deviatie spre stanga sau dreapta ? )

    Banuiesc ca aceste derglare a unghiului de fuga mai vine si de la gropi ... De care noi nu ducem lipsa ...


    Sent from my Lenovo S660 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Unghiul longitudinal de fuga, mai corect, adica acel unghi format intre axa pivotului si perpendiculara pe sol. Este unghiul dat de constructia masinii. Daca nu a avut un accident sever care sa implice zona basculei si al pivotului, nu ai de ce sa-ti faci probleme.
    Last edited by IancuMIC; 17 November 2015, 17:26.

    Leave a comment:


  • immortality
    replied
    Si nu afecteaza cu nimic daca unghiul nu este ok ?

    Sent from my Lenovo S660 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Asa este ...

    Leave a comment:


  • immortality
    replied
    Se face unghiul de fuga la logan ?

    Am schimbat capetele de bara la logan 1.4 din 2006 si am fost sa fac geometria. La servis mi-au spus ca unghiul de fuga nu se face la logan, doar paralelismul. Asa este ?

    Sent from my Lenovo S660 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • mariannn
    replied
    De doua ori am avut experienta de a merge in service sa se regleze convergenta... in ambele situatii, s-a montat un dispozitiv care bloca volanul...

    Ultima data cand am facut asta, prin septembrie anul trecut(am postat pe aici chiar si problema), la Serus pe bd.Timisoara,am fost... mi-a reglat convergenta apoi a iesit in probe si mi-a zis ca mai dureaza ca a reglat-o cu volanul usor decalat... a re-calibrat-o si gata....

    Dupa parerea mea, daca mergi inapoi ar trebui sa remedieze...gratis... dar mai stii...
    Nu asta ar trebui sa te ingrijoreze, ar trebui sa te ingrijoreze unghiuri care nu se pot regla...
    Totusi ma contrazic singur acum: fii atent, evita sa virezi maxim, s-ar putea sa te afecteze la panglica de la airbag...
    Last edited by mariannn; 25 April 2015, 18:23. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • cyrusmddd
    replied
    L-am blocat 100% - am fost de fata. Un mecanic statea in masina si a facut stanga-dreapta si apoi a tinut drept de volan pana a surubait altul pe la roti.
    Last edited by 77sky; 25 April 2015, 23:07.

    Leave a comment:


  • mariannn
    replied
    Personal habar nu am sa citesc foaia aia, tot ce-ti pot spune e ca nu a blocat corect volanul cand a reglat convergenta...
    Io cred ca mecanicul, cand a blocat volanul, nu sa urcat in masina si d-asta...

    Leave a comment:


  • cyrusmddd
    replied
    Salutare !

    De curand am schimbat capetele de bara si am refacut geometria. Dupa operatiunea aceasta volanul sta usor inclinat spre stanga (aprox. 2-3gr) pe drum drept.

    As vrea sa stiu daca mi-au facut mecanicii corect geometria sau inclinatia volanului e de la drum (care au o usora inclinatie pentru scurgerea apei).

    Ma poate ajuta cineva cu explicatii la poza atasata ?

    Multumesc !
    Attached Files

    Leave a comment:


  • denisbossu
    replied
    Am si eu o problema cu loganul 1,4 2006 preferance km 98 000,adica se aude ca un harait cand virezi dreapta.
    Alt test,merg pe drum drept 70 km/h virez usor dreapta se aude haraitul.
    De la ce ar putea fii?eu suspectez planetara sau tripoda cea de langa cutie
    Anvelopele sunt noi,nu trage dreapta la franare
    Bascule noi,discuri frana noi,telescop stanga nou,bielete antiruluiu noi rulaj 200km piese originale reprezentanta
    Ma puteti ajuta cu un sfat ce ar putea fii?
    Saptamana viitoare ma duc cu ea la service

    Poate fii planetara?daca da cea cu abs se potriveste,eu nu am abs
    Last edited by denisbossu; 29 March 2015, 16:34. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • popavlm
    replied
    Ai schimbat vreodata telescoapele?

    Leave a comment:


  • Prioteasa
    replied
    Logan

    Salutare!! Am si eu o problem la directie Logan din 2005...cand merg pe drum cu denivelari simt cum imi fuge directia...(i-am schimbat pivotii recent si bucsile ce la bascule..si capetele de bara acum 2 luni) pe drum lin merg si cu 100 Km si nu are nimic...ce credeti ca ar fi?? Va multumesc!

    Salutare! Am si eu o problema cu directia la un logan...cand merg pe drumuri cu denivelari simt ca imi i-a directia razna...i-am schimbat pivotii recent iar capetele de bara de vreo 2 luni..mentionez ca doar pe partea stanga imi creaza probleme..sa fie cumva amortizorul??? Multumesc!
    Last edited by Prioteasa; 28 March 2015, 19:17. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Originally posted by jplop View Post
    Salut,
    drumul era asfaltat cu pietriș
    ...mi-a placut asta!

    vezi ca poate ti-a sarit vreo piatra undeva, pe bascula si s-a infipt intr-una din gaurile prevazute ptr. scurgerea apei de pe corpul ei, etc.
    ridic-o, baga-te pe dedesupt si verifica inca o data, chiar si cu pumnu', sigur trebuie sa cada ade acolo.
    veriifica si in bara fata, poate cine stie cum a sarit si acum iti zdranghane daca atinge de ventilator.
    verifica tot, io aia zic ca aia e cauza, nu alte minuni.
    aia cu caseta data de aia e data din burta sa haleste si gura lor ceva

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google