Probleme Directie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • IceMoon
    replied
    Anul trecut am muscat" o bordura cu roata dr. fata...nu s-a simtit nimic, am trecut la gume de iarna - fara probleme, apoi iar la cele de vara , numai ca la montaj am schimbat dr. fata cu stg. fata, parca tragea stanga...iar le-am mutat, la fel...
    Am "reglat-o" o perioada prin diferenta de presiune intre roti (o prostie cred)...apoi am fost la un mecanic si am verificat si schimbat capetele de bara. Am observat ca atunci cand virez in loc, stanga sau dreapta, pe la capatul cursei, volanul nu mai tinde sa revina la pozitia initiala. Am fost la Autorol in C-ta si am indreptat si echilibrat rotile fata. Mi-au spus ca, cauciucurile trebuie schimbate (pe fata) ca nush ce uzura/problema ar fi... Dupa asta am observat ca volanul e mai "strans", parca trag o idee mai tare de el, dar parca e mai stabila pe asfalt. M-am intors si am fost si am facut si un reglaj al geometriei unghiurilor - mecanicul de acolo era lipsit de interes si plictisit si mi-a spus tot asa ca e o problema la gume (ei comercializau si gume!!!). In drum spre casa (60km) am observat ca masina trage usor spre stanga. Am comandat gume noi de vara, ajung maine... Pe fisa de reglaj e o valoare a unghiului de cadere al rotii dreapta care iese din interval - oare sa fie de acolo? Sau de la anvelope?

    L.E. Dupa acest reglaj al unghiurilor , la fel , la viraj maxim stanga, volanul nu mai tinde sa revina la pozitia initiala.

    Va multumesc !!!
    20170622_164214.jpg
    Last edited by IceMoon; 22 June 2017, 16:47.

    Leave a comment:


  • VIORE_L
    replied
    Acum am inteles...va rog sa ma scuzati.....sunt capacele pentru fiecare roata cu desen.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Originally posted by VIORE_L View Post
    Ce este in poza?
    Este o alternativa mai simpla de a nota care este pozitia rotii pe masina.

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    Citeste postul 139 si apoi interpreteaza corect cele spuse de noi.

    Leave a comment:


  • VIORE_L
    replied
    Si de la capacele sa fie problema directiei...nu e buna nici de gluma....fiti seriosi

    Leave a comment:


  • micutzu666
    replied
    Capacele ventil.

    Leave a comment:


  • VIORE_L
    replied
    Originally posted by 77sky View Post
    Folosesc de ceva timp piesele din imagine.
    Cel mai simplu si eficient.

    Cand si cand, apar in LIDL
    Ce este in poza?

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    Si eu folosesc asa ceva. Am avut si eu probleme cu trasul volanului putin stanga, am umflat anvelopele la 2.2 de la 1.8 atm si problema a disparut.

    Leave a comment:


  • 77sky
    replied
    Folosesc de ceva timp piesele din imagine.
    Cel mai simplu si eficient.

    Cand si cand, apar in LIDL
    Attached Files

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Originally posted by MARIVS View Post
    Am schimbat gumele de vara cu cele de iarna + facut echilibrare. Anvelopele sunt la a doua iarna. Azi am observat ca daca tin volanul drept, trage usor stanga. Pentru a merge drept, trebui sa tin volanul usor inclinat spre dreapta.
    Nu am dat prin gropi (prea mari), nu am dat in borduri, nu am joc in volan sau roti.
    Cat ar costa o geometrie?
    Inainte de a merge la geometrie, schimba anvelopele de pe fata intre ele si vezi daca isi revine.

    Sfat: "scriti" cu creta pe anvelope, pozitia de pe masina (stanga fata, dreapta spate) ori de cate ori le demontati de pe masina, iar cand le montati inapoi, la sfarsit/inceput de iarna, tineti cont de treaba asta.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    80-100 lei.

    Leave a comment:


  • MARIVS
    replied
    Am schimbat gumele de vara cu cele de iarna + facut echilibrare. Anvelopele sunt la a doua iarna. Azi am observat ca daca tin volanul drept, trage usor stanga. Pentru a merge drept, trebui sa tin volanul usor inclinat spre dreapta.
    Nu am dat prin gropi (prea mari), nu am dat in borduri, nu am joc in volan sau roti.
    Cat ar costa o geometrie?

    Leave a comment:


  • danyel
    replied
    Multumesc colegi!
    Am inversat rotile fata pentru test si disparuse doar tendinta de a trage dreapta. Volanul este tot inclinat spre dreapta. Maine merg sa schimb bucse bascula stanga...se pare ca sunt deteriorate destul de tare. O sa-l rog pe mecanic sa verifice si bucsele puntii spate. Multam inca odata!

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Originally posted by danyel View Post
    Am inlocuit bielete+capete de bara+antiruliu. Am mers sa fac geometria si la probe am constatat volanul inclinat spre dreapta si o tendinta usorara a masinii de a ,,trage" dreapta. Am revenit si au verificat din nou geomatria. Totul ok. Volanul tot inclinat. Am mers la alta unitate service sa verific geometria. Acelasi raspuns: totul ok. Mentionez ca am echilibrat rotile si facut presiunea inainte de geometrie. Acum merg cu volanul inclinat spre dreapta. Ingrozitor. Masina si-a pastrat si tendinta de a ,,trage" usor dreapta. Am observat ca trage dreapta maitare in momentul accelerarii,iar la franare volanul tinde sa revina la o pozitie normala,dreapta. Ajutor ca ma scoate din minti. Benzinar/2006/1.6 MPI/126.000km. Multumesc!
    Eu as pune rotile invers, macar pt test, chiar daca ai anvelope cu sens unic de rotatie.

    Apoi as verifica ce alte piese mai sunt defecte : pivoti, bucse de bascule, etc.
    Atentie si la bucsele mari ale puntii spate, pot fi probleme si acolo, care sa determine comportamentul asta

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Schimba rotile de pe fata intre ele. Orice meserias bun care face geometrie roti ar fi trebuit sa-ti spuna treaba asta.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google