Probleme Directie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • stelco adi
    replied
    a fost dat cadrul motor jos, in service ptr o reparatie

    am uitat sa mentionez: pe stg am un cauciuc vechi si pe dr un cauciuc nou
    ambele roti de pe punti echilibrate si presiunea egala pe punti

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Sa-si fi luat nea Adita Logan?

    Reglaj defectuos al geometriei, sau joc in articulatiile directiei (cap de bara, pivot, bieleta directie)

    Leave a comment:


  • stelco adi
    replied
    ca sa nu deschid topic nou, doresc sa expun urmatoarea problema:

    Am facut geometria in luna aprilie la dealerul dacia dacoserv
    Observ cu mare stupoare ca daca las volanul liber , masina se duce in partea stanga destul de mult

    ce poate fi?

    mentionez ca inainte de a face directia s-a uitat un mecanic de la ei la bucsi, bielete de directie, capete de bara,amortizoare .. si mi-au spus ca sunt toate ok

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    De la caseta pana la rulmentii de sarcina e drum mare de tot. Schimba mecanicii.

    In primul rand, in capetele amortizoarelor sunt cate 2 piese, rulment si flansa, se schimba pereche, la ambele amortizoare. Daca ai mai mult de 60 000 km cu ele, e cazul sa pui unele noi, nu faci rau si nici nu-s scumpe. Dupa aia verifici jocuri in articulatiile directiei, jocuri in pivoti (destul de greu de detectat daca esti mecanic de duminica) si in ultima faza mergi la verificat si reglat geometria rotilor.

    Leave a comment:


  • adiutza26
    replied
    Salut am si eu o problema cu directia, daca virez maxim stanga masina trage stanga in mers si daca virez maxim dreapta masina trage in dreapta am fost la mecanici si unii zi ca ar fi din caseta iar altii zic ca ar fi din rulmenti de sarcina ce-mi recomandati sa schimb?

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    In general masinile Logan pe benzina, cu servo, au o usoara trepidatie, la virajul maxim stanga- dreapta; eu evit aproape intotdeauna virajul cu volanul in pozitie extrema maxima.

    Leave a comment:


  • mallibu
    replied
    am si eu inca o problema acum legat de directie. am avut un incident in trafic in urma caruia am acrosat o bordura cu roata dreapta fata am reparat masina in service la dacia , mi-au inlocuit janta ca era putin stramba , bascula si telescopul, mi-au reglat geometria la roti totul merge ok nu trage in nici-o parte nu bate nimika in afara faptului cand virez mai mult pe loc(masina se deplaseaza usor ex . la parcari, manevre si alte cele unde este nevoie a se invarti de volan) se aude cand virez in dreapta cat si in stanga , mai la capatul cursei volanului, o trepidatie sacaitoare ca si cum ar ingradi ceva sau ceva slab. am verificat sa nu fie ceva slab pe acolo(tot ce e legat de directie. caseta, bielete capete de bara, bascula si telescopul care au fost schimbate, janta sa fie stransa bine etc) mentionez ca masina are servo

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Eu merg cu unghiul de cadere reglat la -2 grade si 30 minute. Asa ca stai calm, un grad si un pic nu inseamna ca vei toci anvelopele aiurea.

    Leave a comment:


  • Lawrentiw
    replied
    Multumesc mult de raspuns, in concluzie sa am grija sa inversez cauciucurile intre ele sa se roada uniform

    Leave a comment:


  • mariusnicolae
    replied
    La logan(si la multe alte masini)nu se regleaza unghiul de cadere(unghi dat de ansamblul amortizor-portfuzeta-brat).
    Tot ce se poate regla este convergenta(din bieletele de directie).
    Asa ca stai linistit, masina nu are nici o problema, sunt foarte multe masini care au caderea asa-zis "neconforma" si merg foarte bine.

    Leave a comment:


  • Lawrentiw
    replied
    Salut, am o problema ... Am fost cu masina la reprezentanta sa ii schimb 2 capete de bara pe garantie. Mi-a facut bracajul si mi-a zis ca am probleme cu unghiurile de cadere. Mi-a dat rezultatele si mi-a zis ca nu este grav. Pe mine nu ma deranjeaza cu absolut nimic, directie tot ok, cauciucurile nu se vad ca fiind foarte roase... au zis sa o las in pace... acum nu stiu ce sa zic. Care va pricepeti la Geometrie va rog sa imi dati un sfat, am atasat o poza cu diagnoza de acolo... masina am luat-o de noua, are 3 ani, 40.700 km, nu a fost lovita...
    Attached Files

    Leave a comment:


  • ionescu liviu
    replied
    Pai fa o verificare la capatul de bara ca dureaza 5 minute si nu e greu, ridic-o pe cric si misca de roata stanga dreapta cu atentie si vezi daca are joc. Ar trebui sa nu fie joc deloc. Se mai intampla sa nu fie etans capatul de bara si mai ales pe timp de iarna intra apa in el si se uzeaza repede. Sau se ciupeste garnitura de cauciuc.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    deci am un logan de 1.2 si poate ma ajuta si p mine cineva ! am 2000 de km cu ea si de vro 2 zile cand iau viraj stagna imi scartie foarte tare
    Mizerie la rotula capatului de bara, zic eu. Sunt patit cu asa ceva.

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Vezi sa nu stea covorasul de cauciuc sprijinit de coloana volanului...

    Leave a comment:


  • Mr.Sebi
    replied
    am sa verific dar nu prea cred ca e din exterior se aude foarte clar si pare a fi din interior...ma gandesc sa cu fie de la crucea cardanica sau de la bucsa prin care trece inainte de a se prinde volanul in ea...parca exista o bucsa pe acolo din cate-mi amintesc

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google