a fost dat cadrul motor jos, in service ptr o reparatie
am uitat sa mentionez: pe stg am un cauciuc vechi si pe dr un cauciuc nou
ambele roti de pe punti echilibrate si presiunea egala pe punti
Probleme Directie
Collapse
X
-
Sa-si fi luat nea Adita Logan?
Reglaj defectuos al geometriei, sau joc in articulatiile directiei (cap de bara, pivot, bieleta directie)
Leave a comment:
-
ca sa nu deschid topic nou, doresc sa expun urmatoarea problema:
Am facut geometria in luna aprilie la dealerul dacia dacoserv
Observ cu mare stupoare ca daca las volanul liber , masina se duce in partea stanga destul de mult
ce poate fi?
mentionez ca inainte de a face directia s-a uitat un mecanic de la ei la bucsi, bielete de directie, capete de bara,amortizoare .. si mi-au spus ca sunt toate ok
Leave a comment:
-
De la caseta pana la rulmentii de sarcina e drum mare de tot. Schimba mecanicii.
In primul rand, in capetele amortizoarelor sunt cate 2 piese, rulment si flansa, se schimba pereche, la ambele amortizoare. Daca ai mai mult de 60 000 km cu ele, e cazul sa pui unele noi, nu faci rau si nici nu-s scumpe. Dupa aia verifici jocuri in articulatiile directiei, jocuri in pivoti (destul de greu de detectat daca esti mecanic de duminica) si in ultima faza mergi la verificat si reglat geometria rotilor.
Leave a comment:
-
Salut am si eu o problema cu directia, daca virez maxim stanga masina trage stanga in mers si daca virez maxim dreapta masina trage in dreapta am fost la mecanici si unii zi ca ar fi din caseta iar altii zic ca ar fi din rulmenti de sarcina ce-mi recomandati sa schimb?
Leave a comment:
-
In general masinile Logan pe benzina, cu servo, au o usoara trepidatie, la virajul maxim stanga- dreapta; eu evit aproape intotdeauna virajul cu volanul in pozitie extrema maxima.
Leave a comment:
-
am si eu inca o problema acum legat de directie. am avut un incident in trafic in urma caruia am acrosat o bordura cu roata dreapta fata am reparat masina in service la dacia , mi-au inlocuit janta ca era putin stramba , bascula si telescopul, mi-au reglat geometria la roti totul merge ok nu trage in nici-o parte nu bate nimika in afara faptului cand virez mai mult pe loc(masina se deplaseaza usor ex . la parcari, manevre si alte cele unde este nevoie a se invarti de volan) se aude cand virez in dreapta cat si in stanga , mai la capatul cursei volanului, o trepidatie sacaitoare ca si cum ar ingradi ceva sau ceva slab. am verificat sa nu fie ceva slab pe acolo(tot ce e legat de directie. caseta, bielete capete de bara, bascula si telescopul care au fost schimbate, janta sa fie stransa bine etc) mentionez ca masina are servo
Leave a comment:
-
Eu merg cu unghiul de cadere reglat la -2 grade si 30 minute. Asa ca stai calm, un grad si un pic nu inseamna ca vei toci anvelopele aiurea.
Leave a comment:
-
Multumesc mult de raspuns, in concluzie sa am grija sa inversez cauciucurile intre ele sa se roada uniform
Leave a comment:
-
La logan(si la multe alte masini)nu se regleaza unghiul de cadere(unghi dat de ansamblul amortizor-portfuzeta-brat).
Tot ce se poate regla este convergenta(din bieletele de directie).
Asa ca stai linistit, masina nu are nici o problema, sunt foarte multe masini care au caderea asa-zis "neconforma" si merg foarte bine.
Leave a comment:
-
Salut, am o problema ... Am fost cu masina la reprezentanta sa ii schimb 2 capete de bara pe garantie. Mi-a facut bracajul si mi-a zis ca am probleme cu unghiurile de cadere. Mi-a dat rezultatele si mi-a zis ca nu este grav. Pe mine nu ma deranjeaza cu absolut nimic, directie tot ok, cauciucurile nu se vad ca fiind foarte roase... au zis sa o las in pace... acum nu stiu ce sa zic. Care va pricepeti la Geometrie va rog sa imi dati un sfat, am atasat o poza cu diagnoza de acolo... masina am luat-o de noua, are 3 ani, 40.700 km, nu a fost lovita...Attached Files
Leave a comment:
-
Pai fa o verificare la capatul de bara ca dureaza 5 minute si nu e greu, ridic-o pe cric si misca de roata stanga dreapta cu atentie si vezi daca are joc. Ar trebui sa nu fie joc deloc. Se mai intampla sa nu fie etans capatul de bara si mai ales pe timp de iarna intra apa in el si se uzeaza repede. Sau se ciupeste garnitura de cauciuc.
Leave a comment:
-
Mizerie la rotula capatului de bara, zic eu. Sunt patit cu asa ceva.deci am un logan de 1.2 si poate ma ajuta si p mine cineva ! am 2000 de km cu ea si de vro 2 zile cand iau viraj stagna imi scartie foarte tare
Leave a comment:
-
Vezi sa nu stea covorasul de cauciuc sprijinit de coloana volanului...
Leave a comment:
-
am sa verific dar nu prea cred ca e din exterior se aude foarte clar si pare a fi din interior...ma gandesc sa cu fie de la crucea cardanica sau de la bucsa prin care trece inainte de a se prinde volanul in ea...parca exista o bucsa pe acolo din cate-mi amintesc
Leave a comment:

Leave a comment: