Anul trecut cu masina cea veche am mutat bordurile din Popesti Leordeni cu roata din dreapta, le-am miscat 3 cm mai incolo. Janta (EvoCorse 17") a avut o mica zgarietura, anvelopa s-a ciupt pe banda de protectie a jantei si s-a indoit cadrul motor.
Cum ar fi sa ma duc la garantie si sa spun ca vreau sa-mi repare masina, pt ca eu am fost prost si am mers prea tare si n-am avut timp sa franez la timp???
Repet : garantia acopera defecte de fabricatie. Ultima data am primit o caseta de directie noua, pentru ca avea un joc evident in stanga. Dar inainte de schimb au verificat peste tot sa nu fie urme de lovituri. De data asta s-a intimplat la masina cea noua.
Probleme Directie
Collapse
X
-
Am lovit odata cu roata dreapta buza unei guri canal cu capacul lasat in jos cam o palma, asta am vazut dupa ce m-am dat jos din masina, si am bagat un bat acolo, ca era ditamai balta. Viteza~40 km/h, eram dupa o curba.
Am verificat tot si nu am gasit nimic suspect. Dupa ~5.000 de km a inceput sa lacrimeze putin amortizorul fata dreapta, dupa alti 5000 km am schimbat ambele amortizoare doar ca am vrut eu, amortizorul era in parametri, aveau 70k.
La 5 km/h cred ca nu se putea intampla nimic grav la directie/suspensie.Last edited by mr.K; 17 September 2014, 14:43.
Leave a comment:
-
Nu lucrez la Dacia. Iar Logan din cate stiu nu este masina de teren, sa sari peste borduri cu ea.
@Marian, vei descoperi imediat despre ce e vorba, baietii de la Serus sunt ok. De stricat ai stricat tu ceva, poate ai noroc si a cedat ceva ieftin
Leave a comment:
-
@urmelinho, de multe ori chiar cand ai dreptate nu ti-este recunoscuta. priceputii din service-uri sunt sictiriti maxim si nu numai, in toate domeniile romanii isi bat joc.
ma duc la Serus mai tarziu si daca se constata ca este ceva mai grav, categoric voi efectua operatiunea si va fi suportata de casco, ca de-aia le platesc anual, sa-mi acopere daunele, chiar daca e vina mea.
Leave a comment:
-
Originally posted by dsign View PostDe unde si pana unde este obligatoriu sa se faca verificarea gratuit? Adica eu sunt neatent, rup cazanul prin borduri, merg la verificare (gratuita), imi zice Gigel ce are masina si apoi merg frumusel acasa sa o repar, nu?
Garantia se acorda pentru defecte de fabricatie, nu pentru prostiile utilizatorilor.
Asadar, nu e de cerut garantie pentru lovirea unei borduri, fie ea cu 2km/h, 5km/h, 100km/h.
Nu avem de unde sa stim in ce fel a fost lovita bordura respectiva, care a fost pozitia rotii in momentul impactului, viteza de deplasare, etc. Sa ne gandim ca se sprijina 1000kg intr-o bieleta de directie cu diametru de 12mm. Acum ti se pare normal sa se indoaie chestii chiar si la 5km/h?
Am ocazia sa discut zilnic cu cei ca tine, care doresc sa repare pe garantie pana si faptul ca isi lovesc cazanele prin parcare : "nu e normal sa sara vopseaua dupa ce am atins usor un stalpisor de cauciuc !"Originally posted by einstein1984 View PostDaca-ti schimba tie planetara, poate ii fac si lui geometria pe garantie, nu? Vezi de ce e grue sa zici la telefon ca se face pe garantie, ca vine cate unu povatuit asa pe forum cu masina facuta ferfenita.
Mariann, mergi la un serrvice cu elevator sa faca un control pe rampa. Daca totul e intreg, doar geometria si ai scapat cu 150 de lei probabil.). La cum sunt drumurile noastre inseamna ca ai 5000 de borduri luate la 5km/h la fiecare 30 de km parcursi. Deci este normal ca la fiecare drum de 30 de km sa schimb toata directia... ca asta este. E bine rau de tot...
Si sa lovesti o bordura cu 5 km/h inseamna sa vrei sa urci o bordura si roata este la distanta de o palma de bordura, din nou asta este, schimbi pe barba ta. Nu mi se pare firesc. Daca voua vi se pare firesc, sa dea Domnul ca la orice bordura urcata sa schimbati toata directia si sa faceti unghul de cadere si de fuga. Punct.Last edited by Urmelinho; 17 September 2014, 14:29.
Leave a comment:
-
@Dsign, ia uite ce am scris eu:
Originally posted by mariannn View Postmi-e greu sa cred ca se poate pe garantie, mai degraba pe casco.
din pozitia paralel cu bordura am virat catre ea, deci am lovit-o cu partea din fata a rotii si mi-a ricosat catre exterior, adica mi-a impins de volanspre stanga.
rau nu a fost lovitura, viteza a fost de maxim 5km/h pentru ca groapa de acolo e groapa nene! intra vreo 15cm roata in groapa.
in urma loviturii, partea din fata a rotii a fost forata in interior, amortizorul s-a strans si impins de fuzeta in interior-spre caroserie, la fel si pivotul inferior; in schimb bieleta a fost supusa la intindere si a tras dupa ea alte elemente din caseta....
temerile mele sunt sa nu fie vreun unghi ce nu se poate regla, caseta de directie sau alte chestii grele.
sincer, am si un pic "raul" de produse aftermarket....
PS: asa moale e loganul pe articulatii?
Leave a comment:
-
Originally posted by Urmelinho View Post@mariannn, eu zic sa mergi la garantie. Vezi ce spun, oricum verificarea este obligatoriu sa o faca gratuit. La 5 km / h nu mi se pare normal sa cedeze nimic. Oricum daca nu iti convine ce iti cer aia ca e prea mult si garantia nu suporta mergi la alt service
Garantia se acorda pentru defecte de fabricatie, nu pentru prostiile utilizatorilor.
Asadar, nu e de cerut garantie pentru lovirea unei borduri, fie ea cu 2km/h, 5km/h, 100km/h.
Nu avem de unde sa stim in ce fel a fost lovita bordura respectiva, care a fost pozitia rotii in momentul impactului, viteza de deplasare, etc. Sa ne gandim ca se sprijina 1000kg intr-o bieleta de directie cu diametru de 12mm. Acum ti se pare normal sa se indoaie chestii chiar si la 5km/h?
Am ocazia sa discut zilnic cu cei ca tine, care doresc sa repare pe garantie pana si faptul ca isi lovesc cazanele prin parcare : "nu e normal sa sara vopseaua dupa ce am atins usor un stalpisor de cauciuc !"
Leave a comment:
-
Originally posted by Urmelinho View Post@mariannn, eu zic sa mergi la garantie. Vezi ce spun, oricum verificarea este obligatoriu sa o faca gratuit. La 5 km / h nu mi se pare normal sa cedeze nimic. Oricum daca nu iti convine ce iti cer aia ca e prea mult si garantia nu suporta mergi la alt service
Mariann, mergi la un serrvice cu elevator sa faca un control pe rampa. Daca totul e intreg, doar geometria si ai scapat cu 150 de lei probabil.Last edited by einstein1984; 17 September 2014, 11:51.
Leave a comment:
-
Originally posted by mariannn View Postmi-e greu sa cred ca se poate pe garantie, mai degraba pe casco.). Oricum, eu zic ca merita incercat. Poti vorbi "off the records" cu nenea mecanicul de la Dacia si vezi ce spune
Leave a comment:
-
Caseta nu se strica asa de usor, poate-ai facut joc in vreun element de directie.
Leave a comment:
-
Am avut o patanie a unui cunoscut.
In loc sa "lipeasca" roata de bordura si sa-i dea un zvac, a plecat din elan peste ea.
Consecinte? Bascula rupta, un Clio...
De atunci stie cum sa abordeze obstacolele.
Om cu experienta de zeci de ani...dar s-a grabit
Leave a comment:
-
@mariannn, eu zic sa mergi la garantie. Vezi ce spun, oricum verificarea este obligatoriu sa o faca gratuit. La 5 km / h nu mi se pare normal sa cedeze nimic. Oricum daca nu iti convine ce iti cer aia ca e prea mult si garantia nu suporta mergi la alt service
Leave a comment:
Leave a comment: