Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nici nu am observat.M-am luat dupa afisele electorale si am zis ca toate is limpite.
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • Din Parcare Carrefour Militari.
      Attached Files

      Comment


      • A facut si omu' un mic retus low cost. Decat deloc....
        Oricum aripa aia e compromisa, are rugina sub protectii, la prinderea barei, deci kaput, e moarte lenta daca are cat de cat grija de rugina, sau moarte rapida daca o va neglija.

        Comment


        • Gama Dacia ar trebui sa fie scutita de timbrul de mediu pentru ca este biodegradabila.
          Acum inteleg ce inseamna acel sticker ECO de pe geamul masinii.
          El vrea sa spuna in MAXIM 15 ani masina pur si simplu se reintoarce in natura indiferent de eforturile pe care le depui pentru a amana acest moment.

          Comment


          • Ahahhaha, ai DREPTATE.

            Comment


            • LIKE @ boerica

              Comment


              • Cat despre preventie, intretinerea masinii pentru a nu rugini, dupa ce am facut asta ani de zile, am observat ca are fix efectul razelor de luna asupra papucilor de guma.
                Last edited by mr.K; 28 May 2014, 12:39.

                Comment


                • aseara la o statie GPL, la un logan taxi din 2006...i a iesit pistoul de gaz cu tot cu aripa dupa spate la rezervor...pur si simplu se tinea rugina in autocolant ! Nu inteleg cum dracu nici daciile vechi nu rugineau asa din 10 ani...

                  Comment


                  • Pai tabla aia rugineste si neagresata fizic, dar cand ai mai taiat si un cep pentru alimentarea cu GPL, oferi o sansa dubla ruginii.

                    Comment


                    • Mor când aud de intretinere pentru a rugini.Da ce sai fac?Sa o tin in casa sb perna sa nu se zgarie,sa nu bata soarele pe ea?Am vazut logan mai ruginit decat al meu si tinut in garaj.Al meu in 7 ani nici sub copac nu o stat.Sa vezi cum baga ulei in portiere si se vedea borala aia pe prag si pe portiere.Numai la Dacia poti sa auziepinde cum o nimeresti.Nu gasesti doua ligheane care sa mearga la fel.Pun pariu ca alea facute in Maroc nu ruginesc asa de repede.Cred ca e alta tabla, e alta vopsea etc.
                      Last edited by margelatu; 28 May 2014, 14:58.
                      Welcome to the Club, We Have Jackets !

                      Comment


                      • dacia lui taicamiu are gaura de gpl din 99...la aripa spate, exacta unde bate apa si noroiul..are vaselina acolo si in 15 ani arata de zici care i taiata ieri.

                        Comment


                        • Originally posted by margelatu View Post
                          Pun pariu ca alea facute in Maroc nu ruginesc asa de repede.Cred ca e alta tabla, e alta vopsea etc.
                          Asta m-am asteptat sa aud legat de Dusterele facute pentru UK ca sa vezi ca de fapt sunt mai proaste decat astea fabricate la noi.
                          E adevarat, le fac in India dar nu vad de ce ar fi diferit in Maroc.
                          Daca Dacia cumpara tabla de la un singur furnizor apoi o transporta la diversele "uzine" (Ro, Rusia, India etc) practic situatia e aceeasi peste tot.
                          Dacia Logan 85 cubic inches 2k5
                          "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"

                          Comment


                          • Poate tabla o cumpara din acelas loc dar e vorba de tratamentul aplicat acelei table.
                            Am avut okazia sa luncrez la o fabrica de zincat.
                            Ori ce ruginatura de tabla gaseai pe strada daca o bagai la degresat decapat si la final zincat garantat 10 ani o tineai in apa si nu ruginea.
                            Totul depinde tratarea tablei inainte de vopsire.
                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by kossak View Post
                              Asta m-am asteptat sa aud legat de Dusterele facute pentru UK ca sa vezi ca de fapt sunt mai proaste decat astea fabricate la noi.
                              E adevarat, le fac in India dar nu vad de ce ar fi diferit in Maroc.
                              Daca Dacia cumpara tabla de la un singur furnizor apoi o transporta la diversele "uzine" (Ro, Rusia, India etc) practic situatia e aceeasi peste tot.
                              Renault cumpara tabla si cred ca o cumpara de undeva din apropierea uzinei sau cat mai aproape.Tabla din Maroc poate nu e din Europa,poate e din Africa sau de prin Asia.La rusi nu cred ca se pune tabla din Europa.Au ei acolo siderurgie cat pentru toata Europa.Nu-i nimeni nebun sa plimbe tabla cu niste costuri uriase.Mai ales ca vorbim de Dacia -Renault,la care stim ca se incearca orice pentru a le iesi cat mai ieftin masina si pentru a face cat mai multi bani din nimic.
                              Last edited by margelatu; 29 May 2014, 07:55.
                              Welcome to the Club, We Have Jackets !

                              Comment


                              • unde e tabla aia zincata la logan?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google