Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Toba intermediara e parte din traseul complet de evacuare, nu are cum sa cada. Doar daca ruginesc si se rup urechile alea pe care se pun suportii de cauciuc.
    Coliere se numesc cele amintitie de tine.
    Uite 2 modele, unul are si o prindere a suportului de cauciuc.
    Attached Files
    Last edited by mr.K; 3 June 2014, 12:18.

    Comment


    • Mersi mult. O sa achizitionez unul. Deja ma pregatesc de revizie pt septembrie. Mi-am luat ulei, cand ma duc in toamna sa platesc doar manopera.

      Comment


      • Evacuarea mea are 3 prinderi, finala, intermediara si in fata, langa catalizator. Nu stiu cum e la ph2, dar cred ca ai nevoie de mai mult de un colier.

        Last edited by Niki; 3 June 2014, 14:55.

        Comment


        • la mine traselul tot are 15 ani si arata foarte, foarte bine ! laguna din 98..masina a luat direct de la olandez si mi a zis tot istoricul..inclusiv ca a intrat masina de gunoi in ea pe stanga )

          Comment


          • Ne bucuram pentru tine, dar noi avem Logan iar evacuarea e diferita ca material. Sau ai vrut doar sa te lauzi?
            Last edited by mr.K; 3 June 2014, 13:33.

            Comment


            • Pentru inceput, pun pe mijloc, preventiv. Daca cade in spate sau fata, cred ca e momentul sa o schimbi.

              Comment


              • @Archangel80: Chiar aşa de ruginită este?

                Comment


                • mr.K unde ai tinut ligheanul de o ruginit asa?Zici ca e recuperat din albia Siretului fiind ingropat in ww2 odata cu Panzerele.Si al meu o cedat la mijloc, dar dupa ce l-am sudat sper sa mai tina ceva vreme.
                  Welcome to the Club, We Have Jackets !

                  Comment


                  • eu o sa-l rog pe K sa posteze o fotografie...sa ii vedem si noi febletea! macar sa stiu ce ma asteapta daca tin sareta mai mult de 7-8 ani .
                    Keep walking...

                    Comment


                    • A ruginit sudura aia bre, teava mai rezista mult si bine.
                      Si mai dadeam o sudura MIG dar imi era lehamite, nu stiu daca putea suda perfect de jur imprejur fara sa dea tot traseul de evacuare jos de pe masina, asa ca am pus intermediara noua si gata.
                      La service ma uitam la toba unei Fabia mai vechi decat Loganul meu. Arata mai bine toba droastei cehesti. Doar aia finala prezenta niste rugina mai de luat in seama, dar nu pe termen scurt/imediat.

                      eu o sa-l rog pe K sa posteze o fotografie...sa ii vedem si noi febletea! macar sa stiu ce ma asteapta daca tin sareta mai mult de 7-8 ani .
                      Vezi ca modelul asta nou face pojar de mic.
                      Last edited by mr.K; 3 June 2014, 19:03.

                      Comment


                      • Originally posted by Ampt View Post
                        @Archangel80: Chiar aşa de ruginită este?
                        Cu prima ocazie cand masina va fi pe elevator voi face niste poze.

                        LE: Aaaaa...Am gasit poza, cand mi-am schimbat caseta de directia mai 2013. In poza masina are 1,6 ani. Jaleeeeee....Nici nu vreau sa ma gandesc cum arata acum. Poate da Dzeu si pica pana ies din garantie...Doamne ajuta....
                        Attached Files
                        Last edited by Archangel80; 3 June 2014, 22:47.

                        Comment


                        • Se vorbea odata de niste elemente de caroserie galvanizate, tratate, afumate...oricum cica mai rezistente la rugina. Ete ca e si un sambure de adevar: la masina mea am cateva ciobituri de la pietricele aruncate de roata in zona clasica, muchie aripa dreapata spate.
                          Ciobelile sunt din anul in care am luat masina 2010, tratate cu ceva indiferenta (lasa ca le fac eu...numa sa nu rugineasca). Evolutia a fost neasteptata, NU A APARUT RUGINA...in schimb ciobitura continua sa creasca, se rupe cate o bucatica de vopsea, cate 0,5-1 mm/an. In 2010 ciobiturile erau cam cat o gamalie de bold iar acum au cam 3-4 mm. Avand in vedere ca intentionez sa montez protetii...am reparat FOARTE PROVIZORIU...cu niste oja alba!
                          Attached Files

                          Comment


                          • La spalatorie, de la jetul de apa, in timp iti zboara si mai mult.

                            Comment


                            • Vrei sa montezi protectii peste ciobiturile alea unde a ramas tabla goala? Te-ai gandit bine?
                              http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                              Comment


                              • nu e tabla goala, n-auzi ca a tratat cu oja

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google