Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asta e o problema doar pentru tine, eu dorm linistit nestiind toate astea. Daca vrei, o poti inlocui pe Mioara cu un jiclor ca la Megane 2.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Megane2 are clima automata ; era normal sa puna un simplu ajutaj pentru detenta ;

      Comment


      • Nu toate au clima automata.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • OK; teoria o lasam .
          Am pus in functie tabelul pentru AC si am constatat ca in coloana din stinga scrie :"Temperatura Ambianta" Adica cum ? Masuram cu termometru afara sau in cabina , in jet , cu AC oprit , exact acolo unde vom masura cu AC pornit ?

          Comment


          • bai, voi aveti ceva in aer, de la combinat cred!
            [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

            Comment


            • Adica afara, aerul ala de il suge ventilatorul din exterior.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • Nu stiu din ce motiv [ probabil clapeta de aer cald/rece] , daca introduc in cabina aer de afara , este mai cald ca cel de afara . Cred ca este imperfecta clapeta . In tabel se specifica ca exista diferente , pina la 5 grade .Probabil este o problema comuna a lor.
                Deci :
                a.-putem masura afara si considera ca este temperatura ambiant
                b.-putem masura in cabina temperatura jetului de aer adus de afara , fara ac.
                Logic ar fi varianta b .

                Comment


                • Vezi NT 6050. Dar daca e asa de logic de ce mai intrebi?
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Ca sa fiu sigur; sint multe situatii logice care nu se adeveresc practic.
                    Ce este NT6050 ?
                    Instalatia are o imbinare , cu surub , pe conducta de joasa , intre locul de incarcare si filtru ; pe acolo se vede ca s-a pirdut ceva ulei . Cum se face acolo etansarea ?
                    Mai se vad ceva urme , foarte putin la imbinarile cu surub dintre conducte si supapa ; cum se face acolo etansarea ?

                    Comment


                    • E o nota tehnica Renault. Etansarea se face cu oringuri, se gasesc la set si se ung cu ulei PAG la montaj. Freon nu a pierdut pe acolo?
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Nu sitiu pe unde scapa presiune ; nu inteleg de ce dupa 8 ani , s-a imuiat . Azi am studiat tot traseul , mai putin inauntru vaporizatorul . Doar in 2 locuri sint urme dubioase ; la acesta imbinare si la imbinarile dintre conducte si supapa termostatica , unde se vad urme de ulei .
                        Oringurile isi pierd elasticitatea in timp ?

                        Comment


                        • Cand se foloseste AC, cum este indicat sa fie parghia pentru aer, pe recirculare din interior sau din afara?

                          Comment


                          • florin:cand mergi prin oras,lasa parghia pe interior(e mult mai bine)
                            cand mergi in afara orasului e bine sa traga aer de afar
                            Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

                            Comment


                            • Scurgerile de freon se verifica cu "mirositor electronic" sau substanta de contrast UV, nu cu ochiul liber.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • Originally posted by Florin_KDF View Post
                                Cand se foloseste AC, cum este indicat sa fie parghia pentru aer, pe recirculare din interior sau din afara?
                                Pe recirculare habitaclu, se lasa doar cand intri in zone cu mirosuri neplacute, altfel nu este indicat, deoarece creste umiditatea si concentratia de CO2 din habitaclu, in timp ducand la dureri de cap sau aburirea exagerata geamurilor, daca conditiile climei sunt favorabile pentru asta. Deci lasa sa vina aerul din afara.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google