Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by aurelian68 View Post
    normal 620 -650 gr freon se pune-n instalatie ,dar nu stiu cum este cu tabelul dat de uzina ,se cam bat cap in cap,probabil pentru tarile cu temperaturi mai ridicate
    Ok, vreau sa vad si eu o hartie din manual unde scrie de cantitatile astea in jur de 600gr, la fel cum am postat eu atat ptr. faza 1 cat si faza 2.

    Nu mi-o lua in nume de rau, nu pun la indoiala capabilitatile tale profesionale, dar vreau sa ne lamurim odata care-s valorile corecte.

    @Cromatic,
    Documentu' ala cu 840gr +/-35gr, nu mai e valabil de mult, de cand s-a trecut la 750gr +/-35gr. De prin 2005 sau cel tarziu 2006.
    Acuma daca intre timp a aparut altu' ptr. faza 1, cu 600 si ceva de grame, vreau si io sa-l vad.
    Last edited by Kojak; 21 June 2013, 23:47.

    Comment


    • Originally posted by aurelian68 View Post
      ,probabil pentru tarile cu temperaturi mai ridicate
      ...si probabil cu specificatii in lb. romana !!!

      Kojak, ai dreptate l-am gasit si p-ala cu specificatiile tale.

      Comment


      • Ok, la faza 2 e toata lumea de acord cu valoarea de 475gr +/-35gr, data de document, sau avem si aici valori diferite?

        Comment


        • Vad ca astepti un OK ... uite-l mai jos.
          Attached Files

          Comment


          • Exact de asta stiu si eu.
            Da' io zic sa-l asteptam si pe aurelian cu documentu' ptr. 600gr +/-

            Comment


            • Exista in mod oficial aceasta varianta, ca nota confidentiala de service pentru Loganurile care au compresor zgomotos cand afara sunt temperaturi mari.
              Deja la 650 grame nu mai raceste ok, asa ca nu ma incalzeste diminuarea zgomotului.

              Drept urmare, am 700 grame in instalatie, raceste foarte bine, huruie ca toti dracii dupa ce stau la semafor, pana ajung la cca 40 kmh, apoi tace. N-a crapat in 180.000 km, iar cand are sa crape, l-oi inlocui cu unul nou, posibil modelul pentru piata din Iran
              sigpic

              Comment


              • in manual da 840 plus minus 35 noi cand am bagat 750 face zgomot infernal,nu vreau sa contrazic pe nimeni dar la 600 face rece in masina ,dar nu ca la 700,in servisurile noastre autorizate dacia nu se baga mai mult de 600,repet in manualul de reparatie dat de uzina catre servisurile agreate dacia sunt doua tabele cu diferite cantitati de freon la aceeasi motorizare ,in manualul roman la 62A da 840 mg freon ,va promit ca am sa pun tabelul dar sa-mi explicati cum sa-l atasez, domnul de mai sus are motorizare 1,6 16 v poate are alta capacitate instalatia dumnealui ,o sambata placuta
                Last edited by aurelian68; 22 June 2013, 07:18. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Originally posted by aurelian68 View Post
                  va promit ca am sa pun tabelul dar sa-mi explicati cum sa-l atasez
                  Faci o poza cu telefonu' sau dupa caz, cu ap. foto, cu pagina respectiva.
                  Descarci foto respectiva cu ajt cablului in PC / laptop.
                  Scrii un post (pe topicu' dedicat) pe loganclub si incarci atasamentul cu poza (probabil format JPEG) in postul respectiv.
                  Gata! E varianta cea mai simpla. Succesuri!

                  Comment


                  • Daca merge bine , dar cu zgomot la 820g , concret ce temperaturi realizeaza ? Si de ce la ph2 este mai putin ?
                    Eu nu stiu cit a fost in ea cind a fost noua , dar tot timpul am avut si am am senzatia de insuficienta , adica de putin . Din cit se pare , aceasi instalatie este si pe megane ; pai acolo cum de raceste ?
                    Mie mi se pare o aberatie faptul ca aerul este incalzit cu 5 grade ; nu sint lamurit daca este ceva specific de la a mea sau la toate este la fel ?

                    Comment


                    • Am avut initial, bagate din fabrica, in jur de 840g. In prima decada a anului 2006, inca se bagau 840g +/-, din fabrica
                      N-am simtit nici o diferenta la racire intre 840 si 785-u' de acum. Nici macar la zgomot.
                      Probabil din cauza asta s-a ajuns la ajustarea de 750 +/-35g. Acum ca se aplica o noua ajustare pana la cca. 600g, doar ptr a diminua zgomotu' de drujba in detrimentu unei raciri ok...e o tampenie*.
                      Nu neg, zgomotul de drujba s-a accentuat sensibil de cand cu valoarea de 785g, dar e un pret mic ptr. confortul racirii ok.

                      *parerea mea
                      Last edited by Kojak; 22 June 2013, 10:11.

                      Comment


                      • Compresoarele sint diferite la 1.4 vs 1.6 vs disel ?

                        Comment


                        • Am verificat instalatia anul trecut la service. A mai completat cu 80 ml. Oricum mergea brici dar am verificat-o. Ma confrunt cu o mica problema, cupleaza si decupleaza doar atunci cand sunt aproape de turatia (de relanti - 1500) cu plecare de pe loc sau schimb in treapta a 2. Masina fata si hac in fata. Nu este ceva permanent ci uneori. Poate ca ar trebui sa las ac o perioada si dupa aceea sa pornesc masina. Se intampla mai mult imediat dupa ce incep sa-l folosesc. Pareri?

                          Comment


                          • 1500 la relanti ?

                            Comment


                            • Parerea mea e ca daca reformulezi poate se intelege ce problema ai.

                              Comment


                              • Loganul cu motorizare 1,4-1,6MPI sunt echipate cu compresoare model SD7V16 sau SD7V12 .In instalatie intra 840 ± 35g si135ml ulei[asa se precizeaza in manualul service].
                                Calculatorul de injecţie motor comandă ventilatorul de răcire motor în funcţie de presiunea înaltă a circuitului de refrigerent şi de viteza vehiculului.
                                Principiul de funcţionare este următorul:
                                - Acţionarea de către utilizator a butonului AC de pe tabloul de comandă creează o stare 0 (solicitare de aer rece dezactivată) sau 1 (solicitare de aer receactivată).
                                - Această stare este transmisă prin legătură filară la calculatorul de injecţie, care va autoriza sau nu solicitarea de aer rece.
                                - Calculatorul de injecţie pune în acţiune strategiile sale de autorizare:
                                Turaţie motor: dacă este prea mică, nu autorizează pornirea compresorului.
                                Sarcină motor: dacă este prea mare (tip apăsare bruscă pe pedala de acceleraţie, creştere înclinare sau vehicul încărcat), calculatorul nu autorizează pornirea compresorului.
                                Presiune gaz în compresor: dacă există presiune în compresor, calculatorul trece în mod securitate de interzicere şi nu autorizează pornirea compresorului.
                                Ea funcţionează în mod necomandat automat, adică,cantitatea de aer rece este constantă începând cu momentul în care compresorul funcţionează.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google