Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ,,,Pe recirculare habitaclu.......si concentratia de CO2 din habitaclu,,,chiar asa de etans esta habitaclu la logan??

    Comment


    • Daca sunt 3-4 persoane in masina, e jale
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • eu pana acum am tinut doar pe intrare aer din exterior, dar mi-a zis un "meserias" ca daca sunt peste 30 grade afara e mai greu sa raceasca aerul cald de afara decat cel deja rece din interior. o sa cuplez maneta si pe recirculare aer din habitaclu sa vad cum e, dar in principiu tot pe aer exterior cred ca e mai bine.
        si altceva, daca tin aeroterma pe treapta 4 sa zicem, AC-ul lucreaza la fel, adica nu se forteaza sa faca rece mai mult? sau el baga acelasi freon chiar daca eu tin aeroterma pe 1 sau pe 4, diferenta facandu-o doar ventilatorul aerotermei? ....hmmm..nush daca m-am facut inteles...

        Comment


        • Teoretic, aerul se raceste mai repede pe recirculare, dar este o functie, asa cum am zis, care trebuie folosita doar in anumite conditii, altfel ducand rapid la cresterea umiditatii din habitaclu, lucru deloc sanatos. Pe segmentul premium, recircularea aerului se face automat doar atunci cand senzori speciali detecteaza anumite substante ce intra din exterior, in habitaclu, altminteri, aerul este lasat sa vina tot din exterior.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • "Pe segmentul premium" - adica cum ?

            Comment


            • Adica masini de la 30.000 euro in sus. Sunt senzori de calitate a aerului care cand sesizeaza substante poluante, intrerup automat fluxul de aer din afara si comuta pe recirculare, iar cand aerul redevine in parametri ok, fluxul din afara este reluat.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Eu cred ca ai gresit locul pentru comment ...

                Comment


                • Nu am gresit nimic. Daca citesti ultimele postari, intelegi unde bat: Recircularea aerului, in habitaclu, in regim aproape permanent, este o eroare a utilizatorului.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Adica masini smechere care costa mult.

                    Comment


                    • Buna seara.Am incarcat azi cu freon instalatia de ac,verificat etanseitate,nu pierde presiune dar nu baga aer rece in masina.Compresorul cupleaza,toatre treptele ventilatorului functioneaza....dar.......
                      Care ar putea fi problema?o siguranta arsa?s-a mai confruntat cineva cu asa ceva?

                      Comment


                      • Toata sectiunea este destinata loganului . Nu vad de ce sa se discute de altceva.

                        Comment


                        • Si ce daca e sectiune destinata loganului...nu putem face comparatii cu alte masini?
                          Chiar asa, privim doar in fata...ca sa nu zic altfel?

                          Comment


                          • Originally posted by hspinache View Post
                            Toata sectiunea este destinata loganului . Nu vad de ce sa se discute de altceva.
                            Vad ca tot nu te-ai prins: Discutam despre un concept, o idee gresita, o eroare, o necunostinta de cauza. Dar mai consuma-te cateva saptamani la ideea apasatoare ca pe forumul asta se discuta si despre alte masini...
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Cineva sa ma ajute cu un sfat???????

                              Comment


                              • Da , comparam loganul cu mertanul ; foarte sugestiv.
                                La cit de etans este loganul si clapeta de recirculare , nu prea vad mare problema ca in mijlocul verii , uita clapeta pe interior . Din acest punct de vedere , parca mai bine era cu solenta . Solenta avea comutare cu motor .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google